Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB e300 w210 3.0td 130kw 1998 generaator
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Selline loll mure, et sai generaator maha võetud, kuna ei laadinud korralikult. Ja hiljem avastasin, et generaatoris on 4 klemmi aga mina võtsin ära kolme klemmilise pistiku. Probleem siis selline, et kas on võimalik, et on pandud mingi teine genekas või see ongi mingi lisa ots vms ? Ehk keegi äsja lamnutanud ja teab öelda? Mingid lahtist juhet ei leidnud kusagilt.

Karl.
Pilt nendest klemmidest/generaatorist.
Sai avastatud, et autole pandud teine generaator nimelt 2.0 bensuka pealt. Genekale sai pandud uus tablett ja käis stendis laeb täpselt nii nagu peab Ja laeb ka auto peal aga akuni ei jõua 14.6 vaid jõuab 13,9 kas võib olla et mingi juhtaju lollitab või siis tõesti ei võta seda teist generaatori omaks ?
(23-04-2015, 04:11 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Sai avastatud, et autole pandud teine generaator nimelt 2.0 bensuka pealt. Genekale sai pandud uus tablett ja käis stendis laeb täpselt nii nagu peab Ja laeb ka auto peal aga akuni ei jõua 14.6 vaid jõuab 13,9 kas võib olla et mingi juhtaju lollitab või siis tõesti ei võta seda teist generaatori omaks ?

Sel autol on pikad juhtmed. Otseselt: jooksevad auto põhja mööda. Kontrolli ühendused üle.
Juhtmed ja ühendused korras.
(26-04-2015, 04:12 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Juhtmed ja ühendused korras.

mina kahtlustan juhimati alt ühenduse viga , oksüdeerunud juhe .
(26-04-2015, 04:12 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Juhtmed ja ühendused korras.

Kuidas kontrollisid?
Korras.
(17-05-2015, 09:23 AM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Korras.

Vajalik informatsioon, paraku ainult sulle endale. Mis viga oli ja kuidas korda said?
Teistel ehk tulevikus sama viga
Panin lihtsalt õige generaatori peale. Ja vana siis ka müügis (stenditud ja uue tabletiga) ja bensiini mootorile kel soov kirjutagu.
(20-05-2015, 03:05 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Panin lihtsalt õige generaatori peale. Ja vana siis ka müügis (stenditud ja uue tabletiga) ja bensiini mootorile kel soov kirjutagu.

milline erinevus siis oli ?
nende generaatori teema selline , et vahet pole millise mootori oma , peab olema õige juhtmete kombinatsiooniga ja kas jahutatav või tavaline .
(21-05-2015, 12:45 AM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]
(20-05-2015, 03:05 PM)Karl. Kirjutas: [ -> ]Panin lihtsalt õige generaatori peale. Ja vana siis ka müügis (stenditud ja uue tabletiga) ja bensiini mootorile kel soov kirjutagu.

milline erinevus siis oli ?
nende generaatori teema selline , et vahet pole millise mootori oma , peab olema õige juhtmete kombinatsiooniga ja kas jahutatav või tavaline .

generaatorite erinevus oli selline et õigel läheb 2 juhet aga sellel valel läks 3 ja siis mingi tahhomeetri juhe. Ja siis amprite vahe.
kõik siiani okei sellega olnud, aga peale tabletii vahetust lööb spidomeetrisse "lae akut", ometigi ta laeb ja aku alati täis Big Grin. kas nüüd võib olla siis vigane spidomeeter või miski ei taha tuvastada seda tabletti ? on kellegil kogumust sellise asjaga ? Big Grin