Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: cls320 cdi summuti läheb kuumaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi äkki öelda millepärast mul vahepeal cls-l summuti nii kuumaks läheb, et summuti otsasid puutuda ei saa ja vett summuti peale läheb viskab tossu pilve üles. Kerge kärssamis hais ka üleval.
DPF põletus tsükkel, mis toimub umbes iga 300km järel.
Just nii, endal ajas ka haisu vahepeal nagu kumm kärsaks või midagi sellist siis sain rahvalt teada , et mingi kilomeetrite tagant põletab mingit tahma.
Tänud. Olen ka nüüd targem siis selle kohapealt.
300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.
(07-04-2015, 10:25 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.
See sõltub väga paljudest asjadest, kui tihti ja pikalt ta seda teeb.
Näiteks sõidustiilist, kui palju paugutada on ka tahmamist palju mis DPF-i koguneb.
Edasi mootori korrasolek, kui palju tahmab
Edasi kütuse kvaliteedist, jällegi palju tahmab.

DPF-i paneb tööle andur mis mõõdab DPF-i siseneva ja väljuva õhukoguse vahet. Kui see vahe on piisavalt suur käivitatakse põletus.
(08-04-2015, 10:10 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(07-04-2015, 10:25 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.
DPF-i paneb tööle andur mis mõõdab DPF-i siseneva ja väljuva õhukoguse vahet. Kui see vahe on piisavalt suur käivitatakse põletus.

Võid täiesti kidel olla, et kogu õhk mis dpf-i siseneb, tuleb sealt ka välja, nii et õhu koguseid ikka ei mõõdeta!
Mõõdetakse rõhkude erinevust, mille baasil arvutatakse välja tahmaosakeste kaal.