Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Normaalne hind milline...?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=193984
selle hinnaga ostax kyll.

kas w140 hinnad on tõusnud vä? miks enam pole selliste hindadega myygis? peale selle olen veel mitut alla 70 k. hinnaga näind ka sel kerega.

huvitav et seisavad ostjaid pole aga hinda ka alla keegi ei lase.

kust saax nii odavalt?leedust?
ei väsi kordamast, et Mercedes-benzi pole vaja osta sellepärast, et osta Mercedes-Benz....
...mõtle oma soovi üle tõsiselt järgi....kas on mõtet mingit odavat õnnetust endale kaela osta, et pärst saaksime siis lugeda, kui p**k see auto ikka on ja kuidas ikka laguneb ja kust ikka seda ja seda juppi saada.....isiklik soovitus sulle...
Ja laias laastus kehtib ka reegel - saad täpselt nii palju kui maksad. või siis tasuta lõunaid pole olemas jne. Saksamaal on piisavalt odavaid masinaid, mine ja too mõni ära. Autole on peale tema enda veel vaja hooldust teha, pole teine enam varajases nooruses.
Kui nüüd natuke süveneda mis mootor seal vahel on ja mõelda mis diiselmoototitega seda kere tehti,siis.........Confusedilly:
Kadaka Imre poolt vahele pandud põkamootor,võid arvata kuidas see 83kw seda suurt "küürakat" vedada jõuab.

Kirjas ka kliimaautomaatik,näha küll pole,samuti ei paista ASR-i olema.
ma arvan et 2 milline
Kuna isegi sai vahelduva eduga üritatud müüa w140 S500 , siis vastaks heameelega teema algatajale, et MIKS keegi hinda alla ei lase.
Ise sai müügi hinnaks pandud 125k..92a auto ideaalses korras,kõik hooldused asjad tehtud, xenon, korralik sisu, lisad jne. Vaatamata sellele, et auto ca aasta juba auto24 üleval oli ja tehti ka 100k pakkumisi ei müünud autot ära. MIKS? - Sest IMO 100k eest EI SAA paremat ning korralikumat autot kui MINU arvates konkreetne isend oli.
Miks ma pean mõnele tilganäppijale pool ilma, korraliku auto, millesse ise 2 aastaga ainuüksi juppide ja hoolduste näol 60k sisse pannud lihtsalt ära andma. Parem siis sõidan juba ise ja viin pidulikult emexisse kui tema aeg peaks kunagii tulema.
Eks hinnad ikka langevad.... aga nagu eelpool juba öeldud, siis kui autot ostad (mitte marki) siis peab ka vastavalt pappi välja köhima või osta mõni kiviaegne riis,sest hooldada seda niikuinii sa muidu ei jõua ning laiba w140 omanikule ei oska tõesti muud kui edu ainult soovida :bigsmile:
jälle jäin hiljaks Mercedes-Benz guru RolZ võttis sõnad suust!
140-id toodeti diisel mootoriga 3,5l-110kw(90-96)
3,0l-130kw(96-98)
Kui loodad saada W140 alla poole turuhinna, siis jõudu otsinguil...
Lihtsalt võiks enne järgi mõelda, mis tähendab, disla fordi remontimine või w140 remontimine...paraku jalutavad need inimesed uhke näeoga varuosi ostma ja kui kuuldakse hindu minnakse pea-jalgevahel minema nurga teha mingit roppust aretama....ma ei taha mitte midagi halba öelda, aga mõtle ennem järgi -

Kas ikka oled nii rikas, et odavam mersut osta?

Uuri ennem natuke juppide hindasid, kasvõi ntx mingi suvaline sillatükk, ntx esisilla ülemine õõts või misiganes. Kui ütlesid, et oled w140 fänn ja ütlesid ka, et käisid alles 300-sega proovisõidul, siis eeldan, et sa ei ole asjadega kursis....
Mitte midagi halva pärast, aga krd kurb on pärast vaadata, neid "petetuid" mersumehi igal pool...
Ja nendest igasugustest aretistest soovitaks üldse mööda käija, pärast ei saa keegi aru, mis millega kuidas tehtud on...
Kuidagi väga tuttav jutt: ma autosid ikka omanud, küll ma tean, kuidas asjad käivad.... Just-just. Siis ostetakse mingi räim turuhinnast poole odavamalt ja pärast ei jõuta ära nutta seda remondikulu. Mark polegi siin oluline. Kuna mainid, et seni oled Opelite ja Fordidega seda meetodit edukalt kasutanud, siis eeldan, et Sa oskad ise mõelda ja käed on ka küljes. Mis on hea.:cool_rsvd:

Been here, done that. Minugi esimene MB oli ikka korralik vürtsiräim. Aga hamba ajas verele:evil:

Kui osta "küürakas", mille omamist ei saa "mõistlikult" põhjendada, siis on küsitav mingi aretise hankimine. "Esli vorovat, togda milionu, esli ebat, togda kororlevu..."

Ja 83 kW "küürakale" on sama, mis 1,6 d glohvile. Liigutab, aga mitte piisavalt. Kui juba MB hankida, siis selline, mis sõidurõõmu ka pakub:evil::hump::hump:

Ma ei püüa siin mitte maha teha seda konkreetset autot. Lihtsalt väga palju on neid, kes tahavad MB-d, kuna NSR "väga hea auto on"... Nii ei saa, MB on auto, nagu iga teinegi. Oma eeliste ja puudustega. Mõlemaid juba jätkub...

Samas on igaühel õigus enda arvamusele. Ja mitte kellegi pole õigust öelda, millise autoga teine sõitma peaks. Aga kui julged teha teistest erineva valiku, siis pead julgema ka sellega elada! Mida võib antud auto kontekstis mõista ka nii, et kui selle kodukootud diisliga mingid jamad hakkavad, siis oledki üksi, sest mitte keegi ei tea, mida ja kuidas seal aretatud on...

v6sa@siiber.aretistest
Mina ütleks ,et eks see auto ost on ja jääb ikkagi suureks lotomänguks.Ise ostsin oma küüraka ka turu hinnast odavamalt kuna inimesel oli lihtsalt kiire .autoga olen igati rahul.eks üle kümne aasta vanal autol vigu ikka leidub aga muidu täitsa ok.Suuremateks vigadeks mis nagu pidasin on ikkagi roosteja möningad puksikesed silla osas.Juppide hinnad on muidugi teine klass vörreldes opeli ja fordiga.iga asja juures tuleb ikka tool tagumiku alla vötta.ütleme nii.Mina ütleks nii ega neid siin eriti suures valikus ei ole vörreldes opelite ja fordidega(mida iga platsu kohta on tsirka 10 tk.)Mine vaata üle kui tömbab naeru näole ja vödina sisse siis osta ära.kui seda ei teki ära osta.Ja veel kust on vöetud see kulu 15-30 liitrit sajale .ise oman 4,2 bensiinikat.10-16liitrit rohkem nagu küll saanu pole.Aga jah sellega pead arvestama ,et raha neelab see auto küll.
Raha neelab iga auto. Mõni vähem ja mõni rohkem. Lihtsalt aretatud masinal võib lisaks teadaolevatele vigadele ilmneda veel "huvitavaid ja enneolematuid" vigu, mis kaasnevad ümberehitusel tehtud ratsidega.

Aga muus osas on jah nii, et kui "võdinat" ei teki, siis pole seda autot mõtet võtta. Niikuinii ei saa ühegi auto omamist mõistlikult põhjendada, veel vähem saab sellest rääkida "küüraka" korral. Aga kui auto on JUST SEE, siis rohkemat ju polegi vaja...

Eeldusel, et ostja ego kannatab välja oma arvamusele truuksjäämise:tongue:
andreaz Kirjutas:...ja sellega ei ole ma nõus et mida kallim auto seda korralikum, ma olen ise ostnud eri marke autosi ja alati alla turuhinna, sealjuures pole neil häda olnd miskit.
et kui ma ostan 70 kiloga selle s klassi ja panen myyki pärast 120 siis kõik arvavad et on hea ja tasub osta vä?
ma arvan et kõrgehinnaga jääb masin turule seisma kes paneb väixema hinna on lootust saada lahti

Selles olen ma sinuga ühel nõul, et kes ei tahaks osta autot kõvasti alla turuhinna, kõik tahaksid. Asi pole selles. Hind on ostja-müüja vaheline kokkulepe. Aga tahaks näha, kes müüb oma väga heas korras auto nii palju alla turuhinna? Tekib küsimus: miks ta nii odavalt müüb kui auto on väga korralik? Vahest saab loomulikult väga odavalt autosid osta, nagu siimruz kirjutas enda oma kohta.
Kõige parem, mine ja vaata auto üle, eks sa ise pead ju otsustama, keegi teine seda teha ei tohiks.
Elu ongi üks suur risk.
S klassi Mercedes-Benz ja suvalise opeli/fordi vahe on selles, et heas korras hoitud S-klass ei vanane moraalselt kunagi - korraliku 1972 aasta 116 eest võid siiamaani välja käia silmagi pilgutamata 100 000, samuti ka 1985 aasta üliheas korras 126 eest. Seetõttu julgen arvata, et tõsiselt superkorras hea varustusega W140 ei hakka samuti iial alla 100 000 maksma.

Opel Kadett võib aga olla nii ideaalkorras kui tahes, üle 30 000 tema eest küsida ei saa - moraalselt vananenud.
Karl Kirjutas:Kui nüüd natuke süveneda mis mootor seal vahel on ja mõelda mis diiselmoototitega seda kere tehti,siis.........Confusedilly:
Kadaka Imre poolt vahele pandud põkamootor,võid arvata kuidas see 83kw seda suurt "küürakat" vedada jõuab.

Kirjas ka kliimaautomaatik,näha küll pole,samuti ei paista ASR-i olema.


tuleb välja et sellise mootoriga ikka w140 olemas!

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
andreaz Kirjutas:tuleb välja et sellise mootoriga ikka w140 olemas!

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Olemas võib olla aga tehasest pole see auto selle mootoriga tulnud, ise aretatud.
sm. pelle Kirjutas:
andreaz Kirjutas:tuleb välja et sellise mootoriga ikka w140 olemas!

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Olemas võib olla aga tehasest pole see auto selle mootoriga tulnud, ise aretatud.

saksa andmed:

http://mbwde.curry.hl-users.com/Technisc.../index.htm

300 SD bzw. S 350 Turbodiesel
(1992 - 1996)

S 300 Turbodiesel
(1996 - 1998)



300 SD; ab 06.1993: S 350 Turbodiesel



Konstruktionsbezeichnung: W 140 D 35 A
Baumuster: 140.134
Produktionszeitraum: 09.1990 / 10.1991 - 08.1996
Produktionsbeginn Vorserie / Hauptserie - Produktionsende
Bemerkung zum Typen: vor 09.1992 nur für Export nach Nordamerika




mina loen välja et ilma turbota 300 diesel s oli alates 91 lõpp samal ajal ka 350 td
ja 300td siis 96 tuli
krt mulle ei jõua ikka kohale, miks on vaja s-klassi 83 kw mootoriga, võta parem golf, seda liigutab see mootor enam vähem... Suhtkoht kedratud teema juba, s-klass 83kw-se mootoriga on suht aretis, mis sobiks wannabe-dele perse alla ideaalselt...
MBw140 Kirjutas:
rauntz Kirjutas:krt mulle ei jõua ikka kohale, miks on vaja s-klassi  83 kw mootoriga, võta parem golf, seda liigutab see mootor enam vähem... Suhtkoht kedratud teema juba, s-klass 83kw-se mootoriga on suht aretis, mis sobiks wannabe-dele perse alla ideaalselt...

kurat mulle ei jõua kohale miks peaks s klass olema ilge sport auto minekuga, igaljuhul valiks selle öko disla mootori enne. golfile sobib poole lahjem.

Ei peagi olema sportauto minekuga,lihtsalt selle mootoriga ikka täielik uimerdis,sõidumõnu suur 0. Tead palju W 140 kaalub,mtu kilo see 83kw peab edasi vedama? Originaali 3,5 liitrine (110kw) on paras kulgemise auto,viib kenasti punktist A punkti B,mingist kiirendusest pole eriti midagi rääkida. Kuid asja ajab ära,alla selle sellel suurel kolakal küll ette ei kujuta..... Osta endale W 140 millega napilt suudad foori tagant Kamazist kiirem olla pole ka nagu pointi,pole nagu see auto "küürakas".
MBw140 Kirjutas:
rauntz Kirjutas:krt mulle ei jõua ikka kohale, miks on vaja s-klassi  83 kw mootoriga, võta parem golf, seda liigutab see mootor enam vähem... Suhtkoht kedratud teema juba, s-klass 83kw-se mootoriga on suht aretis, mis sobiks wannabe-dele perse alla ideaalselt...

kurat mulle ei jõua kohale miks peaks s klass olema ilge sport auto minekuga, igaljuhul valiks selle öko disla mootori enne. golfile sobib poole lahjem.

MB S-Klass EI ole ökoauto olenemata sellest, mis mootor tal peal on. See on presiiž, mida küttekulu arvelt ei ole võimalik osta, proovi kuidas tahad! Osta endale midagi muud ja ole õnnelik, palun tee see teene mb omanikele.
Lehti: 1 2