Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz C230K '95 - Tuunikala
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Tervitused kõigile!

Teemat alustaks sellega, et tavaliselt pole mind nähtud MB roolis. Ainus kokkupuude, mis nendega on olnud, piirdub sõbra 190E taga- või kõrvalistmel sõiduga. Too aga eriti mulle ei istunud, kuna esiistmetel istmeasendi muutmise võimalusi oli vähe, tänu millele polnud ka taga eriti ruumi.

Kuna õpin sõiduautotehnikuks ja teoreetiline teadmistepagas on suurem, kui keskmisel eestlasel, tegelen ka autode ostu-müügi-kahetsemisega. Ainus häda, mis mul sellega on: ma ei oska müüa sitta. Pigem teen auto korda, aitan uuele elule, kui et määrin kellelegi paska pähe. Ostja seisukohalt hea, müüja kohalt mitte.

Igatahes, räägib siis veidi antud auto soetamise eellugu ka.

Kuna igapäevasõitmise Vento on mul keretöödes (mida teostan ise), polnud mul liikurvahendit. Golf seisab garaažis, ootab oma aega ja ei liigu. Autode müümisega ei tegelenud ka mõnda aega, kuniks sain ühe Nissani, mille eduliselt maha müüsin. Kuna raha põles taskus, mitte auto peale, sai otsitud erinevaid masinaid. Õnneks pole markide suhtes kitsa silmaringiga, sooviks võimalikult palju masinaid ära proovida.

Igatahes, kuna üks V6 Passat osteti nina alt ära ja ühe Omega müüja telefon osutus väljalülitatuks, sirvisin kuulutusi edasi. Ja kogemata peatus pilk ühel MB kuulutusel. Lahti võttes olid pildid kehvade nurkade all tehtud, ei näidanud autot parimas valguses. Jutt aga tundus okei, varustust oli ka. Helistasin müüjale. Ta rääkis ka ilusat juttu: auto tema onu oma, kes vanuse tõttu enam sõita ei saa. Tema on vahendaja, onu elab kuskil metsa sees, kuhu naljalt inimene vaatama ei roni. Et kuulutuse oli ta just tol päeval üles ka pannud.

Kuulasin müüja jutu ära ja ütlesin, et tulen vaatama, kasvõi kohe. Kuigi auto asus Tallinnas ja ise olin Tartus, poleks vaatama minek olnud mingine probleem. Kuna aga müüjale see ei sobinud, siis leppisime kokku, et laseb mind esimesena vaatama.

Tunnid tiksusid hirmuäratavalt mööda, kuulutusel oli koguaeg silm peal. Kartsin, et kui üks kord müüdi auto ära, kuigi vaatamine oli kokku lepitud, siis võis see ka teist korda juhtuda. Müüjale helistamine korduvalt andis teada seda, et pärast minu kõnet oli hullumaja lahti läinud. Aga kuna enamus helistajaid olid teisest rahvusest, siis hoidis ta seda masinat siiski mulle. Reedel tuli sõnum, et tal on aega, pean olema kell 18.00 Tallinnas. Aega raisata polnud, autosse ja minekut.

Kohapeal vaatasin auto üle, lühike proovitiir. Kuid auto oli müüdud juba enne vaatama minekut. Auto ja hinna suhe oli piisavalt hea, et kuidagimoodi põleda ei saanud.

Raha vahetas omanikku, vahetasid ka võtmed ja dokumendid. Tõmbasin ukse kinni, panin auto käima, sulgesin hetkeks silmad ja konstateerisin fakti: mul on Mercedes-Benz.

Kojusõitmine oli ka omaette seiklus, pidurid vibasid ja kojamees hakkas lõpuks surema, kuid jõudis ilusti koju ära.

Lisame nüüd vahepalaks paar pilti ka.

[Pilt: P3289327.jpg]
[Pilt: P3289328.jpg]
[Pilt: P3289329.jpg]
[Pilt: P3289330.jpg]
[Pilt: P3289349.jpg]
[Pilt: P3289350.jpg]
[Pilt: P3289351.jpg]
[Pilt: P3289347.jpg]
[Pilt: P3289352.jpg]

Auto kohta siis lugu järgmine: toodud 07 saksast, toimunud 2 omanikuvahetust (arvatavasti peresisesed). Omanik 70 aastane vanainimene. LS on meie maa pinnal kerimata, autos kasutatud ainult Mobili täissünteetilisi õlisid. Tehniliselt hoitud auto.

Pilt siis informatsioonitahvlist ka:

[Pilt: P3289353.jpg]

Kuid igal heal on omad vead, nendest tulevad nüüd järgnevad pildid.

[Pilt: P3289335.jpg]
[Pilt: P3289334.jpg]
[Pilt: P3289348.jpg]
[Pilt: P3289346.jpg]
[Pilt: P3289345.jpg]
[Pilt: P3289344.jpg]
[Pilt: P3289342.jpg]
[Pilt: P3289340.jpg]
[Pilt: P3289338.jpg]
[Pilt: P3289337.jpg]
[Pilt: P3289339.jpg]
[Pilt: P3289336.jpg]

Sellised siis kosmeetilised vead. Tehnilise poole pealt koliseb üks tagumine amort ja esimesed pidurikettad on korralikult kõverad. Ühtlasi on salongis nahal paaril kohal kas väike rebend või õmblus lahti.

Antud teema eesmärk minu jaoks on saada lahendust erinevatele probleemidele, mis võivad kerkida ja ühtlasi ka varuosade leidmiseks, mida võib vaja minna.

Hetkeseisul on tellitud Saksamaalt uus MB märk ette, kohe-kohe tellin ära esimesed kettad-klotsid. Tagumise amordi peab üle vaatama veel, äkki lihtsalt amort lahti.

Mõlkide suhtes katusel olen murelik, loodetavasti saavad mõlgimehed aidata nendega. Naha rebenditega pean vaatama, mis saab. Esiteks oleks vaja nahk uuesti elule aidata. Ka juhiiste on ära vajunud suhteliselt, vaja seda lahata.

Nagu öeldud, tegelen autode äritsemisega. Aga kuna minu eesmärgiks on ka auto uuele elule aidata, siis tahaks teha ta korda ja viisakaks. Selleks oleks vaja teada järgnevaid asju:
Kuidas saab selle roosaks pleekinud riide tagasi mustaks. Pleekimine on juhtunud ka tihenditel ja teistel paneelidel peale tagumise aknalaua.
Kas sellel läheb amordi vahetamiseks vaja ka mingisuguseid spetsiaalseid vedrutõmmitsaid või vedrud saab üldse paigale jätta?
Kütusenäidik naljatab, kas annab näidikuteplokki parandada?
Maki volüümi nupp ei taha koostööd teha (võib pakkuda ajastutruumat vingemat makki, millega töötab CD-boks)
Võtmetel vaja patareid ära vahetada.
Kojamees ära määrida ja õige luud osta.
Päiksesirmi peeglile ühte katet tarvis..
Kõrvalistuja katuseliistu tarvis.
Kõrvalistuja ukse carbon-imitatsiooniga liistu tarvis.
Teha rooste eemaldamiseks töid ja teatud kohad lasta üle värvida
Poleerida kogu kupatus.
Toonklaas oleks ka tore.

See nimekiri hetkeseisul oleks kõik ka, eks kui midagi veel välja ilmub, küsin uuesti. Kindlasti hoian kursis edasiste keerdkäikude ja muude asjadega. Vabandan väga lohiseva teksti pärast, kuid uut teemat ei oska lühidalt alustada.
Ühtlasi, unustasin lisada, et oleks vaja uut seda lingi juures olevate tulukeste katet ka ja nüüd, kuna õlivarras murdus just sõrmede vahel pooleks (õnneks), oleks vaja ka uut õlivarrast.
Uuendame ka siis veidi.

Kuna summuti otsustas lörisema hakata, lasin selle ära teha. Ühtlasi selgus ka see, et üks tagumine piduritoru oli äsja lekkima hakanud. Need leidsid lahenduse, nüüd kohe julgem tunne ja kõrval vaiksem ka. Käisin ka Silberautos ja sain sealt makikoodi, kuna akuklemm võeti keevitamise ajaks maha.

Ühtlasi ostsin raamita kojamehe, esituledesse Osram Nightbreakerid, nahahooldusvahendeid, puhastuslappe. Tehtud on ka puldipatareide vahetus, kojamees on määritud. Sain ka taha tumeda suunaga tagatuled ja uue õlivarda. Nüüd küsimus - kas 2.3 ja 1.8 mootori õlivardad samad? Ning kuna tuledel, mis sain, kõrvalistuja pool taga on väikene kild väljas, siis kui kellelgi pakkuda korralikumat tuld, olen huvitatud.

Järgnevalt vaatab, mis saab, läheneb asjadele jooksvalt. Kuid pole midagi öelda, sees istudes ikka kvaliteet annab tunda..
Ühtlasi, kunagi ammu sai ostetud üks veljejooks 80€ eest, millest 45€ sain rehvide müügist tagasi. Kuna aga siis polnud autot, kuhu alla neid panna (5x112 valemiga), tegin nende taastamist tasa ja targu. Nüüd aga oleks vaja vist uuesti nad käsile võtta..
Tagumised oleksid siis sellised:
[Pilt: image3.jpg]
[Pilt: image2-1.jpg]
Ja esimesed siis:
[Pilt: image1-1.jpg]
Hetkeseis selline, et veljed sirged, laiali, keskosad pritsitud ja krunditud, rantidelt kroom eemaldatud. Vaja veel randid viia treimisse, keskosad uuesti täitekrundiga teha, keskosad värvida, randid poleerida lasta. Siis polekski muud, kui veljed tagasi kokku, rehvid sebida ja alla.
Andmed velgedest järgnevad:
RH ZW1, 5x112. Esimesed 17x9, tagumised 17x10. Kahel veljel ET 47, kahel 60. Tulevad S-klassi Mercedes-Benz alt. Vast lähevad sellele ka alla.. Smile
Eile viisin randid tegemisse, pidavat ainult lihvimisega korda saama. Elame-näeme.
Täna hakkas sõidu ajal auto vahele jätma.
Tegin sõidud ära, võtsin süüteküünlad, küünlajuhtmed ja poolid maha. 1 silinder ei olnud oma tööd teinud.
Tõstsin ringi küünlad ja poolid, ning selgus, et üks pool on vigane. Homme käin uurimas, kust saab
Hetkel lükkasin küünlad ka ajutiselt liivapaberiga üle, järgmine nädal peaksid ehk millalgi uued küünlad, kettad, klotsid ja tagumised amordid kohale jõudma.
Täna siis käisin lammutuses. Võtsin pooli, facelift tagatuled, iluvõre, el. kardina koos juhtmetega, tagumise istme seljatoe, aknalaua ja paar asja veel.
Nüüd siis selline.:
[Pilt: BB1D5DA6-FBA8-4B26-A20C-86FEEFC3793D.jpg]
[Pilt: CA66F3AA-77FF-4222-ACE7-5D294C499591.jpg]
[Pilt: FFA7638A-6BDE-4863-877D-AB8E724B62AD.jpg]
Selline siis sai.
Nüüd aga jamad järgmised: vahetasin ära pooli, töötas natukene aega ja siis kadus ära. Käisin võtsin järgmise pooli. Puhastasin ära õhulugeja, panin uue pooli peale. Nüüd kõik pütid taga, aga käib rikkale, järsult gaasi andes tõmbab lötutama, aeglaselt pole.
Ning näidikuteplokist kaovad vahelduva eduga ära kõik LCD-displeid. Hakkas pihta pärast poolide vahetust.
Mingid ideed oleks teretulnud.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sisu paistab üsna heas korras olema ja kui karbid ja muud kandvad osad on roosteta, siis piltidel paistev rooste ei ole ka veel maailma lõpp ja on hetkel veel korda tehtav. Katusel olevad mõlgid võivad peavalu põhjustada, aga mine tea, võib-olla suudavad mõlgimehed neist tõesti jagu saada. Soovitan mootoriruumi ka puhtax pesta, on endal ja teistel meeldivam vaadata ja seal nokitseda.

Foorumis on hetkel mõistliku hinnaga (50EUR) tuuningkollektor müügis, mis su autole sobix. Mõni kilovatt tulex sellega kindlasti juurde ja auto muutux veidi erxamax.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=38631

Mis elektri kaladesse puutub, siis soovitan igasugused massijuhtmed üle kontrollida, halb massiühendus mõnes ahelas võib väga müstilisi häireid elektriseadmete töös põhjustada. Veel olex mõistlik arvuti järgi panna, äkki auto kurdab ise ka, mis talle ei meeldi.

Tagauxe liistu saad ebayst või esindusest:

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-C-...234e57edcc

Kui kütusenäidik kipub valetama, siis tõenäoliselt tulex paagis olev silindriline tasemeandur välja võtta ja ära puhastada. Sellega tasub aga ettevaatlik olla, kuna selles olevad peenikesed traadid võivad üsna kergelt katki minna.

Tagumisi amorte peax olema üsna lihtne vahetada ja midagi laiali võtma ei pea, kui suudad need käega piisavalt kokku suruda, et vahelt kätte saada ja vahele tagasi panna. Kui sel viisil ei saa, siis toesta alumine õõts tungrauaga ära ja keera õõtsa sisemine polt lahti ja lase vedrupinge vaixelt tungrauaga maha.

Nende RH velgede puhul pead tõenäoliselt flantse kasutama, kuna nende ET on liiga suur. W202-le sobivate velgede ET võix jääda kuskil 30 ja 40 vahele (tehas soovitab vist 35-38) sõltuvalt velje laiusest. 9 ja 10 tolli laiade velgede puhul võib sobiv ET olla isegi 30-est väixem. Seda tarvis mõõta ja arvutada.
Eks nende velgedega peab vaatama, mis ja kuis saab, flantside suhtes saab vast näha.
Tagaukse liistu peab kuskilt vaatama jah, lammutusest ei saanud, kuna seal uuem mudel.
Kapotialuse pesu saab tehtud jah järgmine nädal.
Õnneks kandvad osad ilma roosteta, karpidel polnud õnneks plastikuid peal, nagu uuematel mudelitel oli.
Arvuti nüüd muretseb jah, kuna niiehknii seda vaja. Aga just naljakas see, et kui varem 1 pütt polnud järgi, siis nüüd segu rikas ja järskudel pööretel käib kehvasti, muidu hea. Peab uurima seda.
Kütusenäidik enamus ajast nullis, peab jah vaatama seda.
Ühtlasi temp. näidik ei tõuse kõrgemale kui 75 kraadi.. Kas võib olla seotud näidikuteploki mingisuguse veaga?
Ühtlasi plaanis tuua kliima uuema mudeli pealt õnneks sai el. tagumine kardin muretsetud.
Aga ole sa tänatud nende soovituste eest, uurin kindlasti torukollektorit, natuke tahaks kuskilt jõudu ikka juurde saada.
Aga tagasillaga seoses: kiirendades käib kolks. Kuidas ja mis tagasillapulgad on seotud kiirendamisel silla liikumisega ja mis kohtadele peaks tähelepanu pöörama?
Ütlesid teema alguses et tegeled autode äritsemisega. Kas sa ostad auto, teed ta korda ja proovid kasumiga maha müüja? Kui jah siis on kiidu väärt et sa pingutad auto korda tegemiseks, mitte ei tee nii nagu tavalised auto ärikad teevad, kuid sellisel viisil raha teenimine tundub minu jaoks päris keeruline. Või kuidas sellega on?
Jah, nii on. Kuna lihtsalt ei taha sitta müüa jubekorraliku asja pähe.
Sellega raha teenimine on nii ja naa. Kõik oleneb auto vigadest, ostuhinnast ja turust. Ega ma ei ürita saada ka ulmekasumeid, ka 2-300€ on raha. Minu jaoks on pigem tähtsam see, et mingisuguse masina elutee jälle pikendatud või tõsine oht liikluses tehtud turvalisemaks.
Eks selline äritsemisviis tegelikkuses paljude meelest lollus ka on, ega vastu ei vaidle ka. Aga ennast teeb see rõõmsamaks ja tänu sellele saab proovida erinevaid marke ja mootoreid, mis ka omaette väärtus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
(05-04-2015, 03:53 AM)Tuunikala Kirjutas: [ -> ]Ühtlasi temp. näidik ei tõuse kõrgemale kui 75 kraadi.. Kas võib olla seotud näidikuteploki mingisuguse veaga?

Aga tagasillaga seoses: kiirendades käib kolks. Kuidas ja mis tagasillapulgad on seotud kiirendamisel silla liikumisega ja mis kohtadele peaks tähelepanu pöörama?

Temperatuur 75 kraadi võib vigast termostaati tähendada. Vaheta termostaat ära, see ei maxa väga palju ja need kipuvad aegajalt otsa saama või praagid olema. Kui sellest ei muutu midagi, siis puhasta jahutusvedeliku temperatuuriandur ära, see võib veidi oxüdeerunud olla.

Seda ma väga ei usu, et kirjeldatud vead näidikuplokist tingitud on, aga kõik muu on järgi kontrollitud, võid ju näidikuploki välja võtta ja vaadata, kas kõik juhtmed pistikud on ikka korralikult küljes ja et ei olex mõnda põlenud rada elektroonika plaadil.

Kolksu tagasillas kiirendamisel tekitavad tavaliselt tagasilla esimesed padjad, mis otsa saanud on. Neid on koduste vahenditega üsna ebameeldiv vahetada, kuigi mitte võimatu. Lihtsam ja kiirem on lasta need mõnes MB-dele spetsialiseeritud kohas ära vahetada, kus on vastavad tõmmitsad olemas.
Näidikuteplokki kahtlustan ise sellepärast, et kütusenäidik kustub ära vahelduva eduga, temp. näidik viskab segast (kuigi läheb kõik ilusti soojaks jne) ja nüüd kustuvad ära kõik LCD-ekraanid, vahest kohe peale käivitamist, vahest peale 3k pöörde ületamist.

Aga nüüd hakkasin mõtlema, et kui poob järsul gaasivajutusel kinni, siis võiks hoopis eeldada seda, et jääb kütusenälga. Homme toob uue kütuse- ja õhufiltri ära, vahetab ära ja vaatab, kas probleem laheneb.
(06-04-2015, 01:54 AM)Tuunikala Kirjutas: [ -> ]Näidikuteplokki kahtlustan ise sellepärast, et kütusenäidik kustub ära vahelduva eduga, temp. näidik viskab segast (kuigi läheb kõik ilusti soojaks jne) ja nüüd kustuvad ära kõik LCD-ekraanid, vahest kohe peale käivitamist, vahest peale 3k pöörde ületamist.

Aga nüüd hakkasin mõtlema, et kui poob järsul gaasivajutusel kinni, siis võiks hoopis eeldada seda, et jääb kütusenälga. Homme toob uue kütuse- ja õhufiltri ära, vahetab ära ja vaatab, kas probleem laheneb.

Kui nii palju kalasid on näidikutega, siis ma kahtlustan siiski kuskil halba massi või ÜPR-i (ülepingerelee), läbi mille käib praktiliselt kogu elekter ja milles kipuvad aja jooxul joodised halvax minema (aitab ülejootmine või väljavahetamine) ja igasuguseid kummalisi vigu põhjustama nii mootori kui muu elektroonika töös. Näidikuploki võid ju ka üle vaadata, nagu ka andurid. Vahel võib ka väga mitu asja korraga läbi olla või puhastust vajada.

Mootori halb käimine võib olla samuti tingitud ÜPR-ist või tihti ka õhukululugejast. See, et mootori justkui kinni poob, ei tähenda veel, et kütust vähex jääx, segu võib ka vastupidi liiga rikkax minna. Peale kiirendamist kui kinni poob sureta kohe mootor välja ja keera küünlad maha. Kui küünlad on valged, on segu lahja, kui mustad, siis rikas. Esimese asjana vaataxin ise ikkagi ÜPR-i ja õhulugeja üle, kuna need kõige tõenäolisemad ja tihedamini esinevad rikked.

ÜPR asub siin:



See tuleb lahti võtta, et näha kas joodised on korralikud. Tihtipeale tuleb sellex kasutada luupi, kuna palja silmaga on vahest keeruline halbu joodiseid üles leida.

Õhulugeja sai puhastatud alguses, aga katsetan seda, kas selle lahtiühendamine muudab mootori töös midagi või ei.
Filtrid aga vahetan igal juhul ära, uued küünlad panen ka külge. Kuna hetkel ise autoga Tartus, siis küünlaid vaadata mul natukene keeruline, siin olemas ainult VW küünlavõti.
Aga ma vaatan selle ÜPR-i üle.
Muidu mis hinnaga selline asi tavaliselt liigub?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nii.
Kuna otsad andis veel üks süütepool, siis ma hoopis kahtlustan seda, et kogu jamas on süüdi ehk hoopis kõdunenud mootorijuhtmestik. Homme käin diagnostikas ja kui sealt abi ei tule, siis kolmapäeval käin Elbe juures ära, ehk seal saan vähe targemaks.
Aga hakkab lõhnama selle järgi, et teine auto käbe kokku, sellelt mootorijuhtmestik maha ja peab hakkama ise uut tegema.
Muidugi, tegemist ainult spekulatsiooniga, selle nädala jooksul vast selgub kõik, mis edasine tegevusplaan on.
Vaatasin juhtmestiku üle, see pole murenenud. Viga hoopis teine.
Nimelt, mul uued küünlad tellitud. Nüüd vaja ka mõlemad poolid tellida uued.
Asi lihtne - ülepinge tõttu lööb poole läbi. Muud ei midagi. Ülepinge tekib liigkulunud küünaldest. Ja pmst sellega kõik vead piirduvad ka.
Nüüd vaatab, uued osad tellitud. Panen külge ära ja siis pole muud, kui parimat loota.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jah, nüüd siis kindel. Kogu viga oligi küünaldes ja poolides. Nüüd küljes uued Boschi küünlad ja Bremi poolid: käib paremini kui ostes. Ühtlasi enam ka näidikuteplokis ei kao andmed ära.
Siis sai veel ette sihik paika pandud, auto puhtaks pestud ja Jõgevale tuldud, kus sain sõbraga kokku.
[Pilt: 36A598DF-0D4B-4FEC-A19F-5787C69A215A.jpg]
[Pilt: B31BBD95-3366-4777-8E24-8F9E832D9586_1.jpg]
Viimane pilt oli ka õhtu viimane pilt, kuna sõbra autol andis üks pooltelg järgi. Sai pukseeritud ta koju ja eks homme vaatab, aitan tal korda teha.
Ühtlasi proovin ka enda omal ära vahetada esimesed kettad-klotsid ja tagumised amordid. Ja vaatan, ehk üritan ka tagumise akna el. kardina sisse panna, ainult lüliti asukoht vaja välja mõelda. Auto, mille pealt kardina sain, tema plaat käigukangi ümber ei sobi, kuna oli esiteks lõhutud ja teiseks oli tal veel lisaks tagaluugi el. avamise nupu koht seal, aga seda süsteemi kahjuks alles ei olnud.
Täna vahetasin ära eest kettad-klotsid, taha läksid uued amordid. Osadest läksid siis külge NF kettad, Hella klotsid ja amortideks Sachsi omad. Igatahes kadus ära ketaste vibamine ja tagant amordikolks.Nüüd vaja ainult sild üle käia, et kiirendamise kolks ära kaotada.
Proovisime ka konti täita, kuid radikas auk sees. See vajab nüüd paikamist. Aga positiivse poole pealt kõik komponendid töötasid ja kont puhus lausa -4 kraadi külma.
Ühtlasi: katsetasin ja kontrollisin. Ning temp. näidik ei valeta, vaid mootori töötemperatuur ongi alla 80 kraadi või selle piiri peal. Nii kinnitas ka silt kapoti all. Et ikka muretsemine oli ilmaasjata, aga noh, harjunud autodega, mille töötemperatuur 87-90 kraadi. Nüüd vaja ikkagi kütusenäidik elama saada. Kui sillakolks ka ära eemaldada, siis võib mõtlema hakata visuaalse poole peale.
Vahepeal juhtunud nii palju, et panin auto keskmisest kallima hinnaga müüki.
Ühtlasi, poleerisin ära ka tagumised tuled, said täitsa head isegi. Muidugi saaks paremini, aga seda katsetan kodus iseseisvalt.
Ühtlasi mõtlen ja otsin vaikselt viise, kuidas saaks mõlgid katusest välja. Siiamaani kõik öelnud, et spotteriga, ehk siis kogu külje ülevärv, kuna ka ukse peal roosteplekke.
Samas, kuna igal pool roosteplekke, siis vaja terve auto ikkagist üle värvida.
Kuigi, kuna tegemist siiski veidi väikse autoga, ei tahaks seda ettevõtmist ette võtta. Aga, kui müüdud masinat ei saa, siis ühel hetkel teeb selle nalja siiski ära.
Kuigi, diiselmootor oleks mõistlikum, arvestades sõitmist ja võttes arvesse kütusehindasid.
Aga, E-klassi ei sooviks, kuna mädaneb veel hullemini. S-klass oleks tore, aga odavalt head asja ei pruugi saada ka. Et siis, igatepidi jama.
Aga, senikaua jätkan C-klassi maailma avastamist. Kodus ootab veel elektriline tagumine kardin installeerimist, ühtlasi olemas ka tagumine topsihoidjatega käetugi, aga ilma nahata. Õnneks naha tarbeks olemas tagavara istme seljatugi, mis pole allaklapitav.
Ühtlasi katsetan pleekinud riide mustaks tagasi saamist, eks näis, kuidas kujuneb välja. Kui õnnestub, annan teada ka siin.
Ning ka kiirendamise kolksu põhjus üles leitud. Kuna tagasillapulkasid eri aegadel vahetatud, siis ära juhipoolne ülemine pulk ja stabilisaatorvarda kondid. Toreda üllatusena tuli välja, et esimesed õõtsad mõlemad vahetatud.
Edasi nüüd vaatab, tahaks el. kardina külge saada, aga selleks vaja lülitile kohta. Ka kliima saaksin peale panna, aga see eeldab süsteemi ära toomist. Ei mäleta aga, kas tollel oli üleval kliimapaneelil lisalüliti koht, mis mul vabaks jääks..
Üle pika aja pole midagi kirjutanud.
Lonkava tühikäigu viga käes: lambda soojendus ei taha koostööd teha. Erilisi muid asju välja ei oska tuuagi, auto ise vana ja nõuab siit-sealt kõpitsemist. Plaan oleks vast vähe maadligi masinat lasta, kuid seda ei saa ennem teha, kui pole veljed korda tehtud.
Seniks aga pilte.
[Pilt: 859E2E72-DAFF-4395-9A91-FD2DE62F72CD_1.jpg]
[Pilt: EE8D9A17-5824-4AA5-B537-1DB23B952B5B.jpg]
[Pilt: 68C56872-2E35-473D-A558-9D643FA2EB65_3.jpg]
[Pilt: 662B81D3-DA93-4340-BDCE-42C268DFC102.jpg]
[Pilt: 69538F15-B75D-44BC-BC08-56527E857681_2.jpg]
[Pilt: B12BC8CF-FE95-40F1-98D6-3BF004118558_1.jpg]
[Pilt: D2198E4F-8119-4568-8448-75C84BCFA613_3.jpg]
[Pilt: BA1D765E-73DF-4FBF-9584-6A65517F0B15.jpg]
Ilusad 15" AMG Monoblock originaalveljed-need tasuks kindlasti korda tehaThumbsup
Lehti: 1 2 3 4