Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küünal õline
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootor hakkas puterdama.
Küünlaid kontrollides selgus, et üks küünal õline!
Vahetasin ta välja, aga mootor ei tööta ikka korrektselt ja puudub jõud. Peale mingit maad sõitmist ja uuestu kontrollides küünalt.. on näha, et hakkab jälle määrduma. misasi kulunud on või otsad andis?
(w124 E260 85a)
Kolvi rõngad õhtal?? Surve karteris. Kui jõudu kah nagu pole. Muidu lihtsam variant näiteks klapisääre tihendid läbi, siis samas ei tohiks küünal õliseks jääda.
Surve karteris? ..kuidas seda teada saan?
Kui suured on surved? Kas mõnel silindril on väiksemad? Juhuslikult sellel tahmaval silindril väiksem surve?

Aimama võib jäädagi. Marss surveid mõõtmaWink
selge..lähen surveid kontrollima!
Samas, kolleegid, survete kontrollimisest pole sel juhul suurt abi tegelikult.
Kui õlirõngad on kulunud, pillutakse karterist õli silindrisse ja silindrisurve on üsna sageli paremgi kui ette nähtud, kuna õli tihendab täiendavalt surverõngaid.

Samas, mõnikord võib ka teisiti olla.
Selles mõttes pole surve mõõtmisest siiski suurt kasu, sest minimaalselt kolvirõngaste vahetus kipub ikka ees ootama, kui küünlad juba õlist märjaks lähevad.

Parimate soovidega,
Tauno