Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S500 jahutusvedeliku tase madal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Ei leidnud midagi sobivat vastust foorumist, seega küsin ise.

Ostsin auto paar nädalat tagasi, S500 W221 95a lõpp, probleem või mure on selles siis, et jahutusvedeliku tase langeb, nädalaga kaob kuhugi nii palju, et displeis hakkab kiri põlema, et pean juurde valama.

Mingid loigud on ka olnud auto all, aga kui näpu pistsin sisse, siis tundus samas nagu vesi tavaline, seega ei pööranud tähelepanu.

Kuna hetkel pole võimalik kuskil üles tõsta ja lähemalt uurida, siis tahtsin vaid küsida, et kas sellel autol on mingeid tüüpvigu selle kohaselt, või oskab keegi mõelda, milles võiks olla asi, kas kuskil lihtsalt leke, või on midagi tõsisemat viga ?

Külma mootoriga kui gaasi anda, siis on nagu ees paremal otsas selline värin või vibra nagu sees, ma ei oska nüüd täpselt kirjeldada, kuidas see tundub, mitte mingi ragin, aga arusaadav, et mingi asi ei käi korralikult, ja just ees paremas nurgas tundub, kui salongis istuda ja kui mootor on töötemperatuuri saavutanud, siis gaasi andes käib väga ilusti ja pehmelt... ei tea kas see on kuidagi seotud omavahel, aga mainisin ära igaksjuhuks ja nagu ütlesin, ostsin alles paar nädalat tagasi selle auto ja ei tea suurt midagi sellest.

Kui keegi oskab head nõu anda, kust alustada ja mida uurida, või mis võiks viga olla, oleksin väga tänulik.

Parimat !
95a lõpp peaks olema W140 mitte W221.
Alusta väiksematest tasjadest. Näiteks, kas kõik voolikud terved ja nende kinnitused? Radikas? Kork?
Tere,

Kere on w221, 2005-2009 tehti neid, w220 ilmselt pidasid silmas, aga ei ole ka see Smile w140 on väga vana mudel juba.

Katsun saada kuskile tõstuki peale mingi hetk, siis saab vaatama hakata. Kui keegi veel midagi soovitada oskab, siis oleks tänulik Smile
Ma kunagi sõitsin veoautoga Gaz 53. Kui sellel mootor üle kuumenes, siis läks plokikaane tihend katki, jahutusvedelik pääses silindrisse ning summutist tuli valget tossu. Lahendus oli selline. Plokikaan vajas lihvimist, sest oli kõveraks läinud, uus tihend ja mootor töötas jälle.
W221 tehti 2005-2013, W220 tehti 1998-2005, W140 1991-1998. Esimeses postituses kirjas W221 95a. lõpp, mis ei klapi omavahel Eusa_naughty

Kas summutist tossab käivitades/sõites? Kui jah, siis ilmselt läks tosool sisse juba.. Mina viiks auto diagnosti nii kiirelt kui võimalik ja ei sõidaks sellega enne kui korda saan. Kas on tegu autoga, mille numbrimärk algab 406?
Tere

Ei tossa ei käivitades ega üldse. Üldvaatusel käis ka just. Ja loik on esimese parema külje all. Ehk siis ilmselt lekib siiski !?

On tal mingi veepump või mingi eelsoojrndus seal paremal pool äkki ? Ilmselt sama asi mis lekib, teeb ka seda häält. Ja auto jah 406 algusega Smile sain mingi pasa kaela jah ? Samas midagi muud ei oska kurta peale nende asjade, VEEL Big Grin
Kirjutasin privasse Smile
Viga leitud, radikal on pragu sees üleval, seal kus mingi lõdvik läheb või toru plastist mootorisse, sealt toru ära võtta, siis näha pragu ja kuidas jahutusvedelik välja tuleb Smile

Ühesõnaga radikavahetus ees, kuna ei maksa palju, siis ei hakka plätserdama, ega parandama Smile
Oligi radikas Smile Palju uus maksab?
213 on alvadis aga ma saan tuttava kaudu ilmselt veel soodsamalt