Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 kütusepumba erinevus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kütusepump hakkab vaikselt otsi andma, seega vaja uus muretseda. Sirvides erinevaid varuosade katalooge, märkasin et erinevatel pumpadel on erinevad rõhud. 4Bar, 5Bar, 6Bar ja ka vahepealseid. Eelmise nädala tulemusel oli mootoris rõhk 5.5, seega oskab keegi selgitada ja soovitada mis oleks parim valik ning miks samale mootorile erineva rõhuga pumpasid müüakse?
Bensiin? Pritse?
Kiiresti kirjutades ununes see info, 1.8 bensiin 80kW.
Googeldasin ja 5.5-5.6bar tundub isegi olevat täiesti normaalne rõhk. Segu sai üks hetk õrnalt rikkamaks keeratud. Autol oli probleem, et ei tahtnud külmana käima jääd aja puterdas ning uuesti käima pannes ei saanud nagu kütet peale - starter käis ringi aga mootor ellu ei tahtnud hakata. Mis võib taolist muret tekitada? Pärast segu rikkamaks keeramist ei tundu probleemi esinevat.