Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W212 päevasõidutulede anomaalia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, viimasel ajal on hakanud esinema selliseid olukordi, kus päeva ajal põlevad automaatselt küll päevasõidutuled aga ei põle armatuuri ega tagatuled, vahest jälle põlevad, samas kui pimedamaks läheb ja auto lülitub või ise lülitad lähituledele ümber, põlevad nii taga kui armatuuri tuled. Samuti kui käsitsi päevasõidutulesid sisse lülitada, lähevad armatuuri ja tagatuled põlema.
Kas kellelgi on mõnd soovitust või peab silberisse diagnostikasse ikkagi minema?

Raimo
Vist oli siin teema sellest. Kui hästi mäletan, siis kui auto on kuskilt Euroopast, siis mõnes riigis on natuke erinevalt automaat tulede funktsioon pandud, sõltuvalt riigi liiklus reeglitest. Ameerikas ka teistpidi. STAR-iga peaks seadistama lihtsalt?
See peaks olema automaatika, mõõdab tõenäoliselt salongi langevat valgust ja sellejärgi reguleerib. Näinud seda ühel teisel automargil. Tundub, et tehtud kaitseks nende vastu, kes harjunud päevatuledega sõitma 0 asendis ja ei arvesta sellega, et pimedal ajal tagatuled ei põle.
Nojah aga vahest on nii ja vahest naa, kas siis võib eeldada et salongi valgustugevuse andur jamab, õue oma igatahes töötab ilusti, lülitab tunnelis ringi nagu peab.
See "õueoma", rain/light sensor, regullibki F-SAM kaudu päevasõidutulede sisse-väljalülitamist. Mingit sisemist valgussensorit pole.
Jah, kui nii võtta, siis päevasel ajal võib piisavalt pime anduri jaoks olla. Pilvised ilmad jne.
Ei asi pole selles, on nö 2 režiimi, esimene, päevasõidutuled mis põlevad koos armatuuri ja tagatuledega ning teine, lähituled, mis samuti koos armatuuri ja tagatuledega koos põlevad. Mul aga päevasõidutuled põlevad aga taga ja armatuurituled mitte ning see hakkas ükspäev pihta, enne oli kõik ok.
Aga selge, ju see mingi teada asi pole, lähen silberisse.
(06-03-2015, 10:22 AM)karuanton Kirjutas: [ -> ]Ei asi pole selles, on nö 2 režiimi, esimene, päevasõidutuled mis põlevad koos armatuuri ja tagatuledega ning teine, lähituled, mis samuti koos armatuuri ja tagatuledega koos põlevad. Mul aga päevasõidutuled põlevad aga taga ja armatuurituled mitte ning see hakkas ükspäev pihta, enne oli kõik ok.
Aga selge, ju see mingi teada asi pole, lähen silberisse.

Aga see on ju igati loogiline, et päevakate p6ledes on tagatuled ja muu kustus.
Samas võiksid ikkagi tagatuled ka päevasel ajal põleda. Madala päiksega eessõitjat märgata palju lihtsam. Ekstreemseid olukordi on ikka ette tulnud nende nn. valgustamata sõidukitega.
(06-03-2015, 11:11 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]
(06-03-2015, 10:22 AM)karuanton Kirjutas: [ -> ]Ei asi pole selles, on nö 2 režiimi, esimene, päevasõidutuled mis põlevad koos armatuuri ja tagatuledega ning teine, lähituled, mis samuti koos armatuuri ja tagatuledega koos põlevad. Mul aga päevasõidutuled põlevad aga taga ja armatuurituled mitte ning see hakkas ükspäev pihta, enne oli kõik ok.
Aga selge, ju see mingi teada asi pole, lähen silberisse.

Aga see on ju igati loogiline, et päevakate p6ledes on tagatuled ja muu kustus.

Ma ei oska öelda kui loogiline see on ja kuidas sellel autol olema tegelikult peab aga päikesega kui armatuuri valgus ei põle, on sellelt näite suht raske näha. Ennem aga põlesid ka taga ja armatuurituled koos esimeste päevasõidutuledega ja kas mitte seadus ka ei nõua tagatulede põlemist päevasel ajal koos päevasõidutuledega, seda ma ei teagi.

Päevakatega ei pea muud tuled-viled p6lema. Vaata näiteks linnavahel Mitsubushi Imevat. Mul pole hetkel enam ühtegi 212-t käepärast, et mälu värskendada mis-kuidas olema peab. Kui targemaks saan, annan teada.
Ma olen nüüd 2014 aasta autodel(ehk oli Toyota) näinud sellist asja, et tulede lüliti 0 asendis:
Põlevad päevatuled, armatuur pime.
Hämaras lülituvad sisse ka tagumised gabariidituled ja armatuurivalgustus, kuid ees põlevad ikka ainult päevatuled.
See on siis kaitseks nende vastu, kes unustavad pimedas tuled ümberlülitamast. Neid on päris palju!
Minu w212 350cdi-l on kolm varianti tuledega. Esimene on, kus ainult esimesed päevaledid põlevad, armatuur ja tagatuled kustus. Teine, kui vihma sajab või hämaramaks muutub, siis põlevad lähituled ja tagatuled, armatuur kustus. Kolmas, pime, lähituled koos tagatuledega ja armatuur ka põlevad.
(06-03-2015, 12:15 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]See "õueoma", rain/light sensor, regullibki F-SAM kaudu päevasõidutulede sisse-väljalülitamist. Mingit sisemist valgussensorit pole.

Oled ikka kindel? Kust kliima oma info saab? Comand? Minu omal lülitub salongi/armatuurivalgus tuledest sõltumata kui auto asendis. Ehk lähid lähevad enne põlema kui salongis midagi muutub - ma mõtlen õhtuti. Ehk samamoodi nagu eelmises postis mainitud.