Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem w124´ga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,
tegu siis w124 260 E 86a.

Kui talv kätte jõudis tekkis mul selline probleem, et peale 3000 pööret ei tahtnud enam auto liikuda, vaid jõnksus edasi,( kui vajutasid pedaali põhja) kui tasakesti, siis liikus ilusti. + veel see, et hommikul..mistahes külmaga läks tip-top käima...aga päeva jooksul 50% läks esimesel korral 50% ei lähe. Möödus mingi aeg ja probleem süvenes...sõites tavalise kiirusega linnas, hakkas ta mul lambist välja surema...sõidan sõidan ja siis hakkab mootor lämbuma ja kõik.(käima kohe ei saand, pidin mingi 20 min seisma, siis jälle läks) Isegi kui vajutada gaasi ei anna see midagi...st et gaasi pedaal nagu ei töötaks, vajuta palju vajutada aga pöördeid ta enam üles ei võta.

kas keegi oskab aiadata, milles võiks olla põhjus?
Esiteks soovitaks kütusefiltrid ära vahetada.

Aga suure tõenäosusega on sul ka kommutaator nässus - see teebki kõiki eelpool nimetetuid tempe.

Seda pole mõtet muidugi kohe ostma hakata - mõtekas oleks mõnelt varuosadega kaubitsejalt laenata ja proovisõit teha, siis asi kindel, et raha läheb õigesse kohta
ei ole , sest ühelt tuttavalt elektrikult laenasin uue, vahetasin ära ja midagi ei muutund.
Sama nalja kohanud et teeb süütepool . . . . mul mitmeid 3,0 mootori jubinaid . . . võin anda proovida . . . saad jagu äkki mis ja kus jamab.

Tel 5063179
thx abi eest. ehk helistan Smile

Ega keegi ei tea mingit asjalikku töökoda(Tartus), peale DIA, kes võiks asja korda teha? Asjaga on suhteliselt kiire kuna auto seisab aga oleks vaja liikuda.

kusjuures eile oli vaja autot liigutada...2 päeva oli seisnud ja mõtlesin et võiks ju proovida. Esimesel 3 korral ei läinud käima, siis kui auto aiast välja tõukasin mõtlesin et üritaks veel korra, ja siis ta läks....tühikäigul töötas ilusti...(aga pöördeid andes tegi mootor sellist häält nagu mullitaks seal midagi sees, ja pöörded läksid väga aeglaselt üles)keerasin ümber sõitsin aeda tagasi ja lasin autol töötada, et läheks mootor soojaks...10 min töötas, istusin sisse, vajutasin õrnalt gaasi ja kustus kohe ära....enam jälle käima ei saand.
Tundub, nagu ei saaks kütet kätte, aga mine sa tea. Mersude puhul tuleb miljoni erineva võimalusega arvestada
mulle tundub ka, et süütepool kalab.
oled sa vaadanud mis süütepooli sees on? on rootor terve üldse? olen näinud Truumure juures diagnostis üht 230E-d mis lonkas. Puhastati süütepool ära ja töötas nagu kulda.
Oli plaanis lahti võtta jah, kuid seal on 3 polti,2 tükki saab kergelt lahti aga kolmas on seal allpool, ning toda varjab mingi isearetatud toru(mingi tosooli värk, igaljuhul see toru pole originaalne ja hoiab seda kinni mingi kruvi :S)...ja ei hakkand niisama lahti võtma, krt pärast ei saa enam tagasi ka panna siis on suht jama. aga vist midagi muud üle ei jää.
Andres Kirjutas:oled sa vaadanud mis süütepooli sees on? on rootor terve üldse? olen näinud Truumure juures diagnostis üht 230E-d mis lonkas. Puhastati süütepool ära ja töötas nagu kulda.

Süütepooli sees rootor ???????????????????????????????????????

Jagajat pead sa ikka silmas, eksju Confusedilly::evil:
Arvatavasti on asi siiski bensupumbas...kuna too ei tee enam üldse häält.
Vaja siis uut pumpa, muidugi parem oleks kasutatud, ega kellelgi pole pakkuda? ja kas see bena pump on ainult individuaalselt 2.6 mootorile või sobib sinna ka 2.3 , 3.0 ?
sain just teada, et pump omn täitsa läbi ja parandada ei anna, krt eelmine omanik vist pole bensufiltrit kordagi vahetand :S...ega keegi ei tea kust saaks korraliku kasutatud???

mu nr. 55650964
nii sai siis 2.5 k maha maetud, ja tulemus selline, et pump töötab aga auto ikkagi korralikult käima ei lähe:evil:...
Minu mooril lõppesid kalad,kui vahetasin termoanduri,millel kaks piipu peal.
Asub seal kobaras plokikaane eesotsas jagaja taga.Mootoriks 2,3.
Üritan need kaks asja ülevaadata teisipäeval, kuna auto seisab teeninduses ja talle hetkel ligi ei saa.

Mul oli kunagi analoogne kamm, läks remonti ja seal vahetati ära jagaja kaan, rootor ja lamda. Arvatavasti viga oli siiski jagajakaanes ja rootoris. Peale seda pole enam tõrkeid olnud.

Aga noh tegelikult võib seal sada muud asja olla (jagajakaan suht kallis ka sellel motol, et niisama lampi vahetada).
eeldan, et see 2,5 kulus sul ikka uuele pumbale, see 1,5 kilo maksev remont pointless, uus pump 2000 kr veic peale Bosch, juhtmed/kaan/rootor vaevalt niimoodi hüplevalt näkku panevad, süütepool aga küll võib sellist pulli teha, siis lambda....mida tasuks proovida ja võib-olla ka mõni aju/relee k.a kütusepumbarelee....
Lihtsam on diagnosti minna ja saad teada mis viga....
Tegelen asjaga.
Oleks palju abi, kui keegi saaks mulle anda mingi aadressi või lingi kus oleks kujutatud 2.6 mootor koos terminitega(parem kui eesti või vene keeles, aga saksa või inglise ajaks ka ära).
Auto korras. Oli mingi elektrooniline viga, midagi muud mulle ei öeldud. Aga peaasi, et auto jälle liigub Smile
Lehti: 1 2