Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus w212 hoolduse kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist.
Kas saaks paluda infot ja nõuandeid W212 omanikelt, kui tihti vahetate autol filtreid? Küsin, kuna vanasti soovitati igasugustel autodel 10-15000km tagant õli ja õlifiltrit vahetada, nüüd käib juba asi kompuutri arvestuse järgi Smile

Eriti huvitab kunas peaks ja kunas võiks vahetada õhu-salongi ja kütusefiltrit.
Tehased annavad kindlasti mingi ulmelise vahemiku nende asjade jaoks. Reaalsuses, eesti kliimas ja siinses kütuses võiks kindlasti neid vast tihedamini vahetada.

Aitäh
Kuidas rahakott kannatab. Mina olen käitunud niimoodi. Õli vahetan nii nagu autotootja välp on ette näinud. Näiteks 15 000 km. Õlifilter koos õliga. Salongi, õhu ja kütusefiltrit olen vahetanud 30 000 km järel. Õhu ja salongifiltri iga sõltub palju sellest, kas sõidad suviti mööda tolmuseid kruusateid. Muidu tehas on andnud välbaks õhu, kütuse ja salongifiltrile isegi äkki 60 000 km? Tegemist on olnud tööandja sõidukitega ja markideks Toyota, Ford ja Mazda (kõik bensiin).
Tee hooldused vastavalt service&workshop koodile ning kütusefiltrit (diislipuhul) vaheta kord aastas ning õhku/salongi vastavalt hooldusele või, nagu eespool mainitud, tolmusema keskkonna puhul tihedamini.
Okei, suur aitäh vastuste eest!

Vaatasin hooldusajaloost, et kütusefiltrit vahetati saksas ca 40000km tagasi, siis vist võiks selle ka ikkagi praeguse hoolduse käigus ära teha?! Õhufilter ja salongifilter äkki siis samuti, nad ei tohiks vist eriti kallid olla?! Vähemalt eelmistel autodel pole hullu olnud

Kas sellel mudelil on muidu salongi ja õhufiltri asukohad väga keerulises kohas? Saaks ka ise nad korra üle vaadata, kui head või halvad välja näevad.

Kasutan juhust ja küsin ka autom. käigukasti õli kohta. On levinud mingi jutt paljudel uutematel autodel et kasutatakse lifetime-õli jne, isiklikult arvan, et see natuke rumal jutt, kõik mis liigub see kulub. Mida arvaksite antud juhust, võiks vist ära vahetada? Läbisõit 200t, 2010a, E250 diisel
Nüüd juba pikemat aega on hooldusgraafikus ~60000 juures ette nähtud kastiõlivahetus.

Õhufilter asub mootorikatte all, kõrvalistuja pool. Mootoriaju on kinnitatud kaanepeale, kaan ise on kinnitatud T20 kruvidega, 7 tk.

Salongifilter kindalaeka all, plastik alt eemaldada, siis juba näed, kus ta peidus on.

Kui jagad oma VIN-koodi mulle, saan ehk pakkuda Sulle vajalikke originaal hooldustarvikuid oluliselt odavamalt.
(28-02-2015, 12:26 AM)v2ikejoss Kirjutas: [ -> ]....
Kasutan juhust ja küsin ka autom. käigukasti õli kohta. On levinud mingi jutt paljudel uutematel autodel et kasutatakse lifetime-õli jne, isiklikult arvan, et see natuke rumal jutt, kõik mis liigub see kulub. Mida arvaksite antud juhust, võiks vist ära vahetada? Läbisõit 200t, 2010a, E250 diisel

Jutt on äraspidisena õige: kui hüdrovedelik ära vanub, lõpeb ka käigukast peatselt.Crybaby

Ehk siis, soovitate ka ikkagi kastiõli vahetada? Kastiõli regulaarne vahetamine päästab ja säästab kasti märgatavalt?!




(28-02-2015, 02:29 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2015, 12:26 AM)v2ikejoss Kirjutas: [ -> ]....
Kasutan juhust ja küsin ka autom. käigukasti õli kohta. On levinud mingi jutt paljudel uutematel autodel et kasutatakse lifetime-õli jne, isiklikult arvan, et see natuke rumal jutt, kõik mis liigub see kulub. Mida arvaksite antud juhust, võiks vist ära vahetada? Läbisõit 200t, 2010a, E250 diisel

Jutt on äraspidisena õige: kui hüdrovedelik ära vanub, lõpeb ka käigukast peatselt.Crybaby