Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure S500 W220
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pöördun siis sellise probleemiga, et poole gaasiga kiirendamisel toimib kõik ilusti, aga kui põhja gaasiga, lööb pöörded lõppu küll, aga poob hingest kinni ja lööb mootoritule põlema ja üks silinder ei tööta ja siis ainult puterdab. Jätan seisma, panen käima, mootorituli põleb, aga poole gaasiga kiirendades läheb. Peale mõnda sõitu, seisma ja käima tegvust kustub tuli ära. Tühikäigul auto käib siis ,kuulda, kuidas ühel silindril ületaob, kui gi poole gaasiga vajutades nagu edasi läheb.küünlad ja juhtmed vahetatud. Ehk oskab keegi aidata või on endal sellist probleemi esinenud, pole sellise elektripuntraga autot olnud.

Ette tänades
süütepool
(26-02-2015, 10:18 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]süütepool

Sellel silindril, millel üle taob, on süütepool vahetatud
kas kõik sütepoolid kontrollitud? küünlad värsked?
(27-02-2015, 07:52 AM)Mike22 Kirjutas: [ -> ]kas kõik sütepoolid kontrollitud? küünlad värsked?

Küünlad ja juhtmed värsked, ei ole kontrollinud, pm ainult üks silinder taob üle, kas siiskõik poolid omavahel seotud
Kui juba tulukese armatuuris põlema lööb, siis võiks testriga veakoode lugeda. Mis sa ikka niisama mõistatad, kui on võimalus täpsemaks diagnoosiksEusa_angel
(27-02-2015, 10:22 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Kui juba tulukese armatuuris põlema lööb, siis võiks testriga veakoode lugeda. Mis sa ikka niisama mõistatad, kui on võimalus täpsemaks diagnoosiksEusa_angel

Võiks küll, aga vahest, kui seisab paar p'eva ja käivitan, siis enam tuluke ei põle
See et tuli ei põle ei tähenda et viga pole sisse loetud. Ikka star vaja järgi panna.
(27-02-2015, 11:57 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]See et tuli ei põle ei tähenda et viga pole sisse loetud. Ikka star vaja järgi panna.

järgmine kord Eesti, siis Silberisse aja panema, eks siis näha ole, mis leiavad