Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 edc probleemid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Autoks w210 2.2d 70kw 96a.
Algul hakkas edc tuli p6lema, l6i syyte varajaseks ja lagina siise.
J2tsin seisma, panin uuesti t88le ja siis oli viga kadunud mingiks ajaks.
Seisma panin tekkis j2lle. Pikemal otsal ei kadunudki EDC tuli enam 2ra.
Vahetasin kytuse filtri, ei muutunud midagi.
Vahetasin orginaal filtri tavalise l2bipaistva plast korpusega filtri vastu, siis kustus tuli 2ra ja tundus ok, kuni 10min k2is ja j2lle EDC p6les.
Kahtlusega, et saab lisa6hku, sai kytuse soojendi ka vahelt v6etud ja mure kadus. Tegin m6ned s6idud ja viga tuli j2lle tagasi, kuigi l2ks paremaks, uuesti k2ivitades igakord viga enam ei esine. L6puks panin paagi t2is, viga kadus, s6itnud ca 40km ja viga veel tekkinud pole.

Kytte tase alla poole paagi l2heb siis hakkab anomaalia j2lle pihta.
Kas viga v6ib olla ummistunud paagisiseses filtris, v v2sinud etteande pumbas paagis? Kas selisel yldse on seline pump paagis?
(14-02-2015, 02:50 PM)MelEst Kirjutas: [ -> ]Tere
Autoks w210 2.2d 70kw 96a.
Algul hakkas edc tuli p6lema, l6i syyte varajaseks ja lagina siise.
J2tsin seisma, panin uuesti t88le ja siis oli viga kadunud mingiks ajaks.
Seisma panin tekkis j2lle. Pikemal otsal ei kadunudki EDC tuli enam 2ra.
Vahetasin kytuse filtri, ei muutunud midagi.
Vahetasin orginaal filtri tavalise l2bipaistva plast korpusega filtri vastu, siis kustus tuli 2ra ja tundus ok, kuni 10min k2is ja j2lle EDC p6les.
Kahtlusega, et saab lisa6hku, sai kytuse soojendi ka vahelt v6etud ja mure kadus. Tegin m6ned s6idud ja viga tuli j2lle tagasi, kuigi l2ks paremaks, uuesti k2ivitades igakord viga enam ei esine. L6puks panin paagi t2is, viga kadus, s6itnud ca 40km ja viga veel tekkinud pole.

Kytte tase alla poole paagi l2heb siis hakkab anomaalia j2lle pihta.
Kas viga v6ib olla ummistunud paagisiseses filtris, v v2sinud etteande pumbas paagis? Kas selisel yldse on seline pump paagis?

Võid veel mõned asjad ära vahetada ja sõita ka mitmed km rohkem ja mõnikord ka vähem. Aga põhjus pole ikka ära kadnud ja mingil hetkel on hakkanud veel tihedamini ilmnema. See on tulevik.
Põhjuseks on ikka 99 % Lucas elektroonilise kõrgsurvepumba töö lõppemine. Tüüpilised tundemärgid sellisel juhtumil.
Kui hakkad uut pumpa otsima, siis neid on kahte tüüpi. Pika juhtmega ja lühikese juhtmega. Lühidalt võib eristada pikka juhet selle väljumise järgi. Kui vaatad mootori ees plastikkattet mootori peal, siis pikem juhe väljub plastikust mootorikatte vasaku poole pealt taganurgast. Lühikese juhtme korral seda pole.
Hinnad ca 150-300 eur olenevalt müüjast.
Tund seisab siis pead k2ivitama, muidu k2ima enam ei l2he, seisis 88 ja summutist tuli ainult suitsu k2iiamisel, t6mmates l2ks k2ima isegi. Seisma j2tan siis sama teema j2lle. Vajuks nagu kyte tagasi?