Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MURE W203 C270 2002a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Kas keegi oskab öelda põhjust miks W203 C270 mootori pöörded kõiguvad külma mootoriga. Nagu tuksub 5 sekundit ilusti siis jätab nagu kergelt vahele. Soojaks minnes on kõik korras.

(04-02-2015, 02:59 AM)Nahkur Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab öelda põhjust miks W203 C270 mootori pöörded kõiguvad külma mootoriga.
...

Asjalik Diagnostik STARi abiga peaks nägema, mille üle auto pahandab. Otsi Diagnostikapakkujate teemast.

Suvaline veakoodikustutaja ei oska sellist viga harutada.
Üks võimalik variant, mida kontrollida, on lisasoojendi. Prooviks võid korraks lisasoojendi välja lülitada, pöörete kõikumine võiks siis ära kaduda. Põhjuseni pole ma ise veel jõudnud, st miks ta iga natukese aja tagant lisasoojendi uuesti/suurema koormusega järgi lükkab ja lülitushetkel korraks pardapinge alla tõmbab.
(04-02-2015, 11:20 AM)erkilo Kirjutas: [ -> ]Üks võimalik variant, mida kontrollida, on lisasoojendi. Prooviks võid korraks lisasoojendi välja lülitada, pöörete kõikumine võiks siis ära kaduda. Põhjuseni pole ma ise veel jõudnud, st miks ta iga natukese aja tagant lisasoojendi uuesti/suurema koormusega järgi lükkab ja lülitushetkel korraks pardapinge alla tõmbab.

Pardapinge kukub vääramatult, kui säärane näljane tegelane sööma tuleb.

Mis loogika järgi seda üleüldse pruugitakse? Mootoritemperatuuri järgi alates mingitest miinuskraadidest väljas?
Mul autol on peal mingi süsteem mis aitab mootori töötemperatuuri kiiremini üles saada külma mootoriga, mõni on öelnud, et viga võibki selles olla, et see süsteem tarbib palju voolu.
Aga ise ei ole ekspert, et küsingi suuremalt ringilt, mis arvatakse.
Tegelikult juba alates plusskraadidest. Umbes pakkudes peaks lisasoojendi sisselülitamiseks olema mootoritemperatuur alla 80 kraadi (78?) ja välistemperatuur alla 7 kraadi. Täpsemat loogikat ei tea, sh ka seda, miks auto seda intervallidena sisse lülitab ja kogu aeg järel ei hoia. Võibolla ei peakski?Icon_rolleyes
Samas mul ta ikkagi soojendavat mõju omab.
Mul 2.2 cdi 105kw täpselt sama mure. Külmalt, kuid mitte iga kord, samamoodi jätab korra vahele. Mul mingeid lisasoojendi süsteeme autol peal ei ole. Jälgin teemat, ehk keegi targem oskab aidata.
Tundub, et üks seltsimees räägib elektrilisest lisasoojendusest ning teine Webastost. Mina panustaks probleemile toitesüsteemis, kuid selgeltnägija pole siin keegi ning üle neti variante tulistada on suht mõttetu.
Mul on 1 pihusti natuke kehvemate näitajatega kui ülejäänud, ise arvan, et ehk on viga seal? Muretsesin uue pihusti, aga keegi oskab Võrus soovitada head kohta kus remont ära tehakse, või siis Tartus. Pihustit peab ilmselt ka galibreerima?
Ma olen viimasel ajal tankides 2T õli juurde lisanud. Mootor töötab kuidagi pehmemalt ja seda kõikumist pole hiljuti enam eriti näinud. Võibolla seotud, võibolla lihtsalt soojemad ilmad, ei tea.