Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w203 käigukast / airbag tuli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks MB C220 CDI 2000
Vend hommikul helistas, et kui autoga sõitma hakkas, siis viskas armatuuris , et Parking on (P) kui oli 10 meetrit sõitnud D'ga sõitnud . Kas käigukasti juhtmoodul ? Või esmalt diagnostikasse, et leida viga , et miks nii teeb ?


Ja teine mure oli, et auto tuli remondist, vahetati generaator ära. Peale remonti nädal aega auto seisis seal. Eile toodi auto ära ja airbagi tuli põles. Mis võib viga olla ? Andur vigane/katki ? või lahti kuskilt või ei saa ühendust ?

Parimatega, Ego
Diagnosti ilmselt kõige mõtekam minna(kuhugi, kus õiged seadmed). See elektroonika nuss võib ükskõik kust tulla. Mul näiteks nr märgi tulede pärast viskab vahepeal tagumise gabariidi errorisse ja lollitab muude asjadega.

Aga ehk keegi teab, milles asi.

Need hoiatused võivad vägavabalt ise kah ära kustuda, w203 on paraku selline et aega ajalt paneb segast.
airbag ei tohiks ära kustuda
Mul oli alles hiljuti SRS hoiatus ees rihma kinnipannes kustus avades süttis, sõitma hakates kustus pani segast paar päeva ja siis kadus ise enesest, vahest viskab hoiatuse kuid süüde välja ja uuesti käivitates seda enam pole. Käivitates süttib korraks SRS tuli nahu peab ja kustub paari sekundi jooksul. Igasugu lampide hoiatusega on sama moodi vahest on ees kuid üldjuhul kaovad ise ära kui pirn läbipole.
Neid pirnide jamasi (nr märgi oma , udutulede ja tagumiste gabariitide) omasi olnud ka, ise ka samamoodi ära kadunud ja siis uuesti tagasi tulnud. Eks annan teada, mis onud diagnoosivad haiguseks .
Parimatega, Ego
kasti värk oli lihtsalt lollus ajus, ehk tüüpiline 203l see. Diagnost kustutas ilusti selle ära, aga airbagi oma jäi ikka. Diagnostik ka ütles, et arvatavsti airbagi ajus midagi lahti. Et lasta üle vaadata. Seega, soovitage elektroonika inimesi kes tegelevad nende asjadega. ( Soovitavalt Tartu)
Millise seadmega see diagnoos tehti? 90% juhtudest on põhjuseks siiski mõne padja ahela takistus üle lubatu või probleem "clock-springiga".
Kuna ise ei viibi auto läheduses , ei tea mis diagnoosiaparaat oli. Samas Silberis sain aja, ehk lihtsam seal uurida diagnostikal, et mis viga on ?