Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 e230 ei näita temperatuuri peale termolüliti vahetust! /LAHENDATUD
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vahetasin täna jahutus vendilaatori siduri lüliti ära, aga et koduste vahenditega see lahti saada pidin seal lahti võtma ka muid asju. Siis ka mootori temperatuuri sensori pistiku (neljaklemmiga), kui uuesti kokku panin, ei näita enam armatuuris temperatuuri.
panen pildi ka siia üles,
1 on see mis vahetasin
2 on temperatuuri andur
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2619462

kui keegi oskab õelda milles on probleem?
probleem vist köige levinud probleemiga juhtmestikuga selles mootoris
90-ndate esimene pool oli küll õnnistatud juhtmestiku poolt. Mitte ainult MB, vaid ka Ford astus ämbrisse.
Aga proovi rüüzi näppude vahel veeretada surudes, kui krõbiseb siis isolatsioon hapu. Aga seda peaks paistma ka pihustite juhtmete pealt. Siis juhtmed omavahel lühises....õnne !
Aga oskab keegi õelda, kumma anduri pealt see temperatuur armatuuri jõuab?
Armatuuri läheb eraldi üxik pistik. See mis sul esimese anduri 1 klemmi küljes on. Juhe peax vist olema minu mäletamist mööda rohelist värvi selle musta isolatsiooni all. Pildil paistab see juhe kokku murtud. Äkki on juhe kannatada saanud või pistik oksüdeerunud. Vaata see üle ja puhasta.

R4-jadel esineb vähem lagunevat juhtmestikku, kuigi ex vanadel autodel võib olla juhtmete isolatsioon kõvax tõmbunud ja juhtmete liigutamisel praod sisse tulnud, mida mööda pääseb niiskus juhtmeni ja ajapikku roostetab juhe läbi. Ka võivad olla juhtmed kannatada saanud pistiku juurest kuna keegi on neid kunagi valesti sikutanud ja enamik kiude purux venitanud ja hilisemal liigutamisel võivad need viimasedki terved kiud alla anda.

See kehva juhtmestik on rohkem R6-te mure, vähemalt mina isiklikult ei ole näinud R4-ja (1.8, 2.0 ja 2.3 KE-Jet mootoreid pean silmas) juhtmestikku, mille isolatsioon pudenex nagu see R6-te puhul esineb. Võib-olla keegi, kes rohkemate exemplaridega kokku puutunud on, oskab mu väidet kinnitada või ümber lükata.
Suured tänud, kes viitsisid kaasa mõelda. Mul on üks väike mõte, homme proovin järgi. Võibolla ka nii et see uus andur lihtsalt ei toimi, sest kui mootori temp. peaks juba väga kõrge olema, ei lülita see ikka seda vendika sidurit sisse. Aga kui ühendan pistikul need kaks oma vahel, toimib vendika sidur kenasti. tundub et juhtmed siiski on terved. Panen homme vana anduri tagasi ja kui temperatuuri näit tagasi tuleb, siis saab uue anduri tellida ja uuevana tagasi anda Smile eks siis homme selgub
Nii nagu arvasin, oligi viga uues anduris, panin vana tagasi ja temperatuur toimib armatuuris taas. Seega juhtmed on OK Smile
Üx asi veel. KE-Jetronicuga R4-jadel rakendub jahutusventilaator alles 100 kraadi juures. Lihtsalt teadmisex, et ei arvax, et see juba 90 pealt tööle peax hakkama.