Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w221 320cdi 155kw?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Miks osadel S klassidel 3 liitrine diisel 155kw? 320 CDI peaks olema vast ikka 173 kw , mis põhjusel on osadel 155 kw mootor, netis pole sõnagi selle kohta, mis mootor see selline üldse on? Teab keegi targem vastata?
Ma arvan, et W221 mudelile paigaldatud 3.0 liitrine diisel peaks olema kas 173 kw või 190kw. Paigaldati ka väiksemat 2.1 liitrist mootorit võimsusega 150 kw (mudeliks S 250 CDI). 155 kw diiselmootorit ei tohiks W221-l olla.
Teema algataja äkki mõtleb seda auto24 kuulutust:
http://www.auto24.ee/used/1695809
Märkasin ka ise seda mingi aeg tagasi aga mul seletust ei olnud, miks sinna 155kw-d märgitud on, autol ju peal andmekaarti järgi OM642 mootor ning s-klassi peal võiks siis olla 173kw-d.
Samuti ka selle auto VIN kood sisse lüües tuleb 155 kw mootor

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1894753

ja kui googeldada nende mõlema auto mootori tüüpi 642930, siis selgub, et see ongi mingi 155 kw diisel nähtavasti.

Kas tõesti on selline asi võimalik?
Samuti leidsin saksast kaks 155 kw mootoriga S klassi

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

ja

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1

Kasutan info ammutamiseks Bosch elektroonilist kataloogi ESItronic ja see kataloog väidab, et W221 mootorid OM 642.930 ja OM 642.932 on 173 kw.
Kas ei ole võimalik, et tegu on mingisuguse Belgia variandiga, et automaksu pärast piiratud võimsust 155 kw peale?
On keegi midagi sellist kuulnud?
USA-s liikusid 3l 155kw diislid ringi nii C, E, CLS ja S klass. Margiks peakski olema 300 Ehk sellega seotud. Californias ju eriti ranged saastenormide nõuded.
(24-12-2014, 01:42 AM)Robert24 Kirjutas: [ -> ]Kas ei ole võimalik, et tegu on mingisuguse Belgia variandiga, et automaksu pärast piiratud võimsust 155 kw peale?
On keegi midagi sellist kuulnud?

Minu poolt lisatud lingil olev s-klass on toodetud Hollandi turule, seega Sul võib õigus olla automaksu pärast, jälgitakse saastenorme.
Samas selle s-klassi nimetus on S320 mitte S300 ja mootor on ka tõupuhas 173kw kandidaat aga usun, et see saaste ja maksu süsteemi pärast on nii.
Autole STAR diagnoosis taha, mõned linnukesed ja updated ning ongi 173kw vääriline pill valmis Smile
Alguses arvasin et tegu millegi sarnasega nagu Ameerika turul BlueTech, kuna kW samad, aga Ameeriklastel on vin koodis kohe BlueTech kenasti kirjas ja neil kahel mitte.
Mõlema väljatoodud eesti turu auto vin koodis leidus kood: 922 POWER REDUCTION, ENGINES

Seda koodi leidub paljudel erinevatel mootoritel OM646 (c220 cdi), M27 (w211) OM612, (2,8cdi w211)
Isegi vanematel mootoritel : 922 Taxi-Motor OM604 D22 mit Leistungsreduzierung auf 55kw 75PS / taxi engine OM604 D22 with power reduction to 55kw 75hp , ehk siis ehitatud eraldi takso ?

Googeldamine ka ei anna erilist vastust, aga paljudes välisriikide vastustes jäi ikkagi silma sõna TAXI. Ei oska nüüd täpselt väita kas 922 kood kohe ütleb takso või on seal ikka midagi muud mängus.
(25-12-2014, 10:34 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Taksokood on 450.

Tõsi, aga see pidi olema kohustuslik ainult Saksamaal

Tundub, et kasutajal Robert oli õigus, mootor piiratud Belgia turu jaoks:
922 code in this case means the engine versions released on the Belgian market.
(Source: w210.pl)
On mõtet sellise vähendatud mootori võimsusega 155 kw S klassi üldse vaadata või pigem otsida mingi 173 kw isend ikka?
Iseenesest käisin ka antud autot kohapeal vaatamas, auto muidu väga sile, kuid eelsüüteküünalde tuli jäi põlema tähendades, et eelsüüte küünalde relee läbi koos küünaldega. Auto müüki viidud ka sinna nii, et ülevaatus läbi ja suverehvid all...

Vedrustuse poole pealt nii palju, et olen omanud R klassi ja nende esipatjade eluiga sinna 120 000 juurde ja tagapatjade 80 000 juurde, kas S klassidel on sarnane eluiga või need on töökindlamad?

Samuti ei avanenud puldist kohe uksed, ilmselt vajab vahetust ka elektroonika lisaaku tagaistme sees.
(26-12-2014, 05:32 PM)Robert24 Kirjutas: [ -> ]On mõtet sellise vähendatud mootori võimsusega 155 kw S klassi üldse vaadata või pigem otsida mingi 173 kw isend ikka?
...

Mootori võimsus on teisejärguline.

Kasutatud MB (nagu ka iga teise margi juures) loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord. Kui ikka soetataval isendil armatuuris punast plingib ja "kont täitmist vajab", tasub edasi vaadata. Ei ole kallimat sõidukit, kui odav ess...Icon_rolleyes
Lisaaku, kuunlad, jne pisiasjad soovitaks nagu nii kohe parast auto ostu ise vahetada igaks juhuks. Airmaticu eluiga soltub kuidas eelmine omanik soitis.