Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 320cdi ja hõõgküünlad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Keskmne kütusekulu linnas on 9,3-9,5L/100km

Maanteel 7-7,5L

Automaat kast...
Minu tähelepanek enda kurbiku käivitamisel selline:

Külmaga koheselt peale eelsüüteküünalde tule kustudes starterit andes oma 3-4 sek. ketrab enne kui käivitub

Kui aga lihtsalt oodata mingi aeg (4-5 sek) peale küünalde kontrolltule kustumist . käivitub oluliselt kiiremini. Seda eelkõige miinutemperatuuridel.
Hei,

Hullumeelne mõte, aga võibolla on Su auto korras üldse?
Kui ta käima läheb ja pööre langeb normi (midagi peale 600), siis miks üldse maadled autoga?

Veits pikema käivituse pärast ei maksa vast üle pingutada, seda enam, et kuna Sul on automaat, siis isegi võtit ei pea ise starteri asendis hoidma, vaid võid samal ajal kui auto ennast käivitab näiteks turvavööd peale panna või muid ettevalmistusi sõiduks teha.

Kütusekuluga pole miskit hullu - linnas pigem väike, aga see sõltub paljuski linnast ja maanteel (kuni 100 km/h) võibolla natuke suur.

Kui diagnostika midagi ei näita ja auto ise ka laadimisvoolu pärast ei kisa, siis võibolla ongi kõik hoopis hästi ja võid rahulikult tuld anda?!

Edu igal juhul.

Tauno

PS! Mu küünalde ebaolulisuse väide eespool tugines sellele, et oma kogemuse põhjal -12C ilma eelsoojendusplokita 4-silindriline CDI käivitus veidi pikemalt kui tavaliselt, aga esimesest starterist ning isegi muretsema veel ei pannud. 6 silindri puhul mõistagi võib kõik olla teisiti.
Asi siiski natuke imelik, mul 1.4 milli(arvatavasti) sõitnud w124, 2.5d ja käivitus -18ga poolest pöördest. Mingeid abinõusid ei kasutanud, nii kui küünalde tuli kustus kohe keerasin, nii et see ei ole normaalne et nüüd 10a uuem auto käivitub sitasti. Midagi siiski peab viga olema.
Mul jällegi selline asi et kui webasto töötab 15-20 min praeguste ilmadega siis ei taha hästi käima minna,aga kui webastot ei kasuta siis läks ilusti ka 12 miinuskraadiga.Milles Asi?
Asi sul selles, et webasto kütab vett piisaval, et mootori arvates on ta soe ja hõõgküünlaid kasutatakse minimaalselt, kuid tegelikkuses mootor veel soe pole.

Kuigi 15 min. peaks juba piisama.
W210 sellist probleemi polnud
15 min peaks piisama jah
Samas lisandeid pole diislil ka kasutanud, tankinud olen stat-i miles kütust, kas peaks ehk mingit lisandit juurde kallama, mis vee ära seoks vms?
Süüde on sees, siis on "fuel rail pressure" 650kPa, kui starter käib 3s, siis läheb see 27000kPa peale ja siis läheb mootor tööle.
(23-12-2014, 10:53 AM)firewalker Kirjutas: [ -> ]Süüde on sees, siis on "fuel rail pressure" 650kPa, kui starter käib 3s, siis läheb see 27000kPa peale ja siis läheb mootor tööle.

Kas neid numbreid näitab auto pardadiagnostika või on need pärit mõnest välisest nuuskurist? Mihandsest?
(23-12-2014, 11:24 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(23-12-2014, 10:53 AM)firewalker Kirjutas: [ -> ]Süüde on sees, siis on "fuel rail pressure" 650kPa, kui starter käib 3s, siis läheb see 27000kPa peale ja siis läheb mootor tööle.

Kas neid numbreid näitab auto pardadiagnostika või on need pärit mõnest välisest nuuskurist? Mihandsest?


Elm327 ja torque pro + torque scanner
Mul ikkagi teema üleval,selle webasto ja käivitamisega,oskab keegi aidata
Võimalik, et sul on aku nõrk. Kui webasto käib siis kulutab ta voolu (kütusepump, ventikas, veepump) Nende mootorite eripära on see, et kui akus voolu vähe siis antakse küünaldele vähem voolu kui muidu (et oleks piisavalt starteri ringiajamiseks). Kui nüüd webasto kulutab aku sinna kuskile piiri peale, aga mootorit veel piisavalt soojaks ei tee (+40 on veetemp, millest ülespoole eelsüüdet ei kasutata enam), et ilma küünaldeta käima läheks, siis ongi selline olukord. Kontrolli aku seisukord üle.

Lisaks: võrreldes vanemate mootoritega, millel teise tüübi küünlad, siis lähevadki need mootorid ilma eelsüüteta kehvemini käima. Selles ei maksa probleemi näha, et näed 646 mootoriga keerad kohe starterit ja plaks käib aga 642 ei lähe. See on ok, nende niiöelda eripära.
(30-12-2014, 08:48 AM)Maitz Kirjutas: [ -> ]Mul ikkagi teema üleval,selle webasto ja käivitamisega,oskab keegi aidata

Neti teel seda viga ei selgita. Nii palju võiks ise vaeva näha, et välistada kehva aku... Mida saab teha lihtsa multimeetriga, jälgides pinge muutumist erinevate tarbijate sisselülitumisel (webasto, hõõgküünlad, starter). Kui näit ikka ühekohaliseks kisub, on nadi aku üks süüdlane. Kui pinge 10+V püsib, siis on põhjus mujal (näiteks hapnenud juhtmestikus või ühendustes)...

Loomulikult on võimalikud ka peetis SAM või genekas, kuid alusta ikka lihtsamastWink
No aku on uus,ilma webastota läheb hästi käima,aga nii kui 15 minutit webasto on töötanud käima läheb siis 3-4st katsest,küünla tuli kustub ka kohe ära
(31-12-2014, 06:30 PM)Maitz Kirjutas: [ -> ]No aku on uus,ilma webastota läheb hästi käima,aga nii kui 15 minutit webasto on töötanud käima läheb siis 3-4st katsest,küünla tuli kustub ka kohe ära

Ka ahv kukub vahel puu otsast alla. Neid praakakusid ennegi nähtud. Ning tuksis elektrisüsteemiga auto suudab uue aku rikkuda mõne päevaga...

Aga loomulikult jäävad kahtlaseks ka küünlad ja nende relee. Või kaabeldus...
Kas seda saab diagnostikaga selgeks teha?
Vabanda, Maitz, et targutan veel ka selles teemas, aga ilmselt ainult diagnostika selle mure puhul aitabki. Kehva aku tuvastaks W211 suhteliselt kindlasti ise, teavitades Sind auto käivitumise järel, et käivitati akukaitserezhiim ja mugavusfunktsioonid lülitati mõneks ajaks välja. Sama juhtub ka motikaaku (SBC) surema hakkamisel. Seega kui Sa sedasorti veateateid ei saa, ei ole ilmselt mure kehvas akus.

Pigem põhjustab sellist laadi probleeme diislitel pahatihti mõni temperatuuriandur vms nõme element, mida pole liiga lihtne tunde järgi kindlaks teha. Seega hea diagnostik oleks mu meelest ainuõige lahendus.

Parimate soovidega,

Tauno
faceliftil pole akukaitsereziimi
Shed, faceliftil pole SBC-d ka. Teise Maitz tõstatatud teema põhjal seega oletasin, et tegu pole facelift autoga.
Lehti: 1 2 3