Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 puhub salongis ühelt poolt külma, teiselt poolt sooja õhku
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,
Autoks 2001a W210 220cdi, millel peal 2-tsooniline kliimaseade.

Mure järgmine:

Salong on külm, kuigi mootori töötemp on normaalne. Sai ka igaks petteks äsja hoolduse käigus ära lasta vahetada termostaat, kuid endiselt kala sees kusagil.

Kui niisama temperatuurid panna 23 kanti mõlemal pool, puhub kõikidest avadest külma õhku, kõik nupud läbi proovind.
Kui panna mõlemad HI peale siis ainult paremalt pool puhub sooja, õigemini leiget õhku, juhi poolsetest õhuavadest tuleb jääkülma õhku.
Kui panna esiakna soojenduse peale siis puhub täiega külma igalt poolt.


Kas on kellelgi ette tulnud vigast kliimaseadme plokki?
Kas sellist viga võib diagnostika üldse näidata?



Tänades,
Martin
(28-11-2014, 08:49 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kontrolli klappi, mis regullib jah.vedeliku pääsu salongiradikasse.
Asub tulemüüri taga, kojameeste hoovastiku juures.Mootoriruumist näed kahte toru.

Tänud vastuse eest.
Kuidas seda võimalik kontrollida? Homme saan auto juurde alles.
Kas see mehhaaniliselt toimiv ehk visuaalselt kontrollitav kuidagimoodi?
(28-11-2014, 09:30 PM)mparn Kirjutas: [ -> ]
(28-11-2014, 08:49 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kontrolli klappi, mis regullib jah.vedeliku pääsu salongiradikasse.
Asub tulemüüri taga, kojameeste hoovastiku juures.Mootoriruumist näed kahte toru.

Tänud vastuse eest.
Kuidas seda võimalik kontrollida? Homme saan auto juurde alles.
Kas see mehhaaniliselt toimiv ehk visuaalselt kontrollitav kuidagimoodi?

Tavaline pulsilaiusega juhitav solenoid, kummalegi poolele oma. Kui pistik maha tõmmata, peab sooja tulema hakkama. Võivad ka kinni jääda või saastast ummistuda.


Tänud. Homme hakkan uurima seda asja lähemalt.

Tegin katse, sõitsin mootori töötempi. Suretasin välja, pistik maha ja tiirutasin veel tükk aega - ikka sama tulemus. Järgmisena peaks siis kruvid lahti tegema ja seest seda uurima? Samas kui pistik peale panna kui masin väljas aga süüde sees, siis ei käi klõpsugi, nagu ülaltoodud youtube videos oli.

Tegin lahti, klapp tundus seest korralik.

Olen nüüdseks seda viga analüüsinud erinevate välismaiste foorumite läbi terve nädalavahetuse vahelduva eduga.
Lugesin ka kliimaseadme pealt koode
01.00
02.-08
03.14
04.20
05.-06
06.37
07.01
08.07

"01 The in-car temperature sensor. -
02 The bumper temperature sensor. -
03 The temperature of the left side heater core. -
04 The temperature of the right side heater core. -
05 The temperature at the evaporator sensor. -
06 The engine coolant temperature.
07 The barometric pressure of the Freon.
08 The Freon temperature. "

Numbrid loetud suht külma mootoriga, sooja mootoriga on mootori temp. 87-88 ja vasak pool soojendusradikast 10-14 , parem pool 26-30.

Lugedes avastasin ka, et freooni surve on "01", ehk tühi.

Mõned inimesed on saanud abi kõigest freooni täitmisest, ning kõik toimib korralikult. Omale tundub natuke imelik et kuidas saab freooni puudumine mõjutada salongi kütmist.

Loodan homme saada abi mõnelt mercedest tundvalt ettevõttelt diagnostika näol. Äkki saan murele lahenduse. Ikka jube sõita külma salongiga selliste ilmadega.
Teema lukku!

Viga sai täna Lesvenis lahenduse.

Võeti lahti see klapp uuesti ja pandi korralikult liikuma ning ei toiminud tsirkulatsioonipump. Nüüd puhub väga kuuma juba väikse mootori temperatuuri juures.

Äkki kellelgi tulevikus abi sellest tulemusest.
(01-12-2014, 03:18 PM)mparn Kirjutas: [ -> ]Teema lukku!

Viga sai täna Lesvenis lahenduse.

Võeti lahti see klapp uuesti ja pandi korralikult liikuma ning ei toiminud tsirkulatsioonipump. Nüüd puhub väga kuuma juba väikse mootori temperatuuri juures.

Äkki kellelgi tulevikus abi sellest tulemusest.

Asjalik, et panid nii rikke põhjuse kui kõrvaldanud koha kirja. Nüüd järgmisel hädalisel lihtsam.

Kas oli lihtsalt saasta täis või oli membraan katki?
(01-12-2014, 03:21 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(01-12-2014, 03:18 PM)mparn Kirjutas: [ -> ]Teema lukku!

Viga sai täna Lesvenis lahenduse.

Võeti lahti see klapp uuesti ja pandi korralikult liikuma ning ei toiminud tsirkulatsioonipump. Nüüd puhub väga kuuma juba väikse mootori temperatuuri juures.

Äkki kellelgi tulevikus abi sellest tulemusest.

Asjalik, et panid nii rikke põhjuse kui kõrvaldanud koha kirja. Nüüd järgmisel hädalisel lihtsam.

Kas oli lihtsalt saasta täis või oli membraan katki?


Polnud tol hetkel kõrval, kahjuks ei oska öelda. Arve peal oli 4 euro eest "abimaterjale", äkki vahetati membraan ära, mine tea.
Töid teostas ka vene keelt kõnelev isik, kahjuks ise vene keelt ei mõista.
Vaevalt see membraan oleks 4€ maksnud mersule.Vast lasti selle raha eest vähe puhastusvahendit ja määret.