Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: SLK R171 ostuabi ja proovisõit
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna tekkis peres teise auto vajadus, siis plaan naisele soetada SLK R171.

Mootorite osas lugesin, et kuna kompressormootorid kapriissed ja 280 sama kuluga, mis 350, aga aeglasem, siis kõige mõistlikum valik oleks 350.

Mida peaks vaatama SLK350 ostul? Mis on ohumärgid?

Lisaks on selline palve, et kui kellegil on antud isend olemas, siis kas oleks võimalik saada proovisõitu, et olla oma soovis kindel, kuna hetkel pole Eestis ühtegi müügis(peale Leedus asuva BRC SLK 200) ehk osta tuleb ta nagunii välismaalt. Proovisõiduks sobib ka mõni muu mootor, pigem on vaja saada teada, kuidas auto olemus naisele sobib.
Ei tasu kõike uskuda mis räägitakse, sõidan kompressoriga juba aastaid ja väga rahul. Kütusekulu on kompressoril nii kuidas vajutad.
(27-11-2014, 07:59 PM)mait Kirjutas: [ -> ]Ei tasu kõike uskuda mis räägitakse, sõidan kompressoriga juba aastaid ja väga rahul. Kütusekulu on kompressoril nii kuidas vajutad.


Isegi, kui on sama vastupidav, siis prouale meeldivad kiired autod, et mootori osas on valik üsna kindel, kui just SLK 55 AMG talle meeldima ei hakka, aga see läheb igapäevaks juba ulmeks.

Aga jätan meelde, et kompressorite kapriisid on pigem müüt.
Kui vaja kiirust siis suurem mootor ja kompressoriga, sujuv kiirendus ja lisavõimsust vajadusel annab kõvasti kuid veidi närvilised on ned kompressorid.
(27-11-2014, 08:53 PM)mait Kirjutas: [ -> ]Kui vaja kiirust siis suurem mootor ja kompressoriga, sujuv kiirendus ja lisavõimsust vajadusel annab kõvasti kuid veidi närvilised on ned kompressorid.


Ega kiirus pole ainuke kriteerium, see 350 puhul lihtsalt boonuseks
ÄÄ naiste rahva puhul selle mootoriga väga üle ka punnita! Olles sellist pidanud siis suure mootoriga on seal kaalujaotus suht nigel. Arvestades meie kliimat 9 kuud sitta suusa ilma, siis ega temaga talvel väga lõbus liikuda ei olnud. Arvestades et tagavedu ja taga osa kerge. Aga edu masin ise enesest lahe väike SL.

Siim
(28-11-2014, 09:40 AM)siimruz Kirjutas: [ -> ]ÄÄ naiste rahva puhul selle mootoriga väga üle ka punnita! Olles sellist pidanud siis suure mootoriga on seal kaalujaotus suht nigel. Arvestades meie kliimat 9 kuud sitta suusa ilma, siis ega temaga talvel väga lõbus liikuda ei olnud. Arvestades et tagavedu ja taga osa kerge. Aga edu masin ise enesest lahe väike SL.

Siim


Erinevate veoskeemidega(sh. tagavedu) on tal kogemus hea ja hangedes enamasti ei roni, et sellega oleme arvestanud. Korralikud talverehvid alla ja mure väiksem.

Vaatasin eile rohkem videosid selle kohta ja räägiti, et sellle 350 magus ala hakkab üsna madalalt, mis on tavaliselt iseloomulik just kompressormootoritele.

Huvitavad siis ülejäänud teemad, et mis oleksid asjad, millele peaks tähelepanud pöörama. See on muidugi loomulik, et kontrollin enne, kas katus töötab normaalselt, aga kas on veel midagi?

Samuti olen endiselt avatud proovisõidu pakkumistele Smile