Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 diisel ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
w124 250d 83kw, 94a. OM605.911 Suri sõiduajal välja, käima enam ei saanud, paar korda ainult lubas. Nüüd laadisin aku täis uuesti(umbes 3 akut tühjaks saanud juba), ostsin uue kütusefiltri, lootuses, et ehk tõmbas ainult filtri kinni, kuid hetkel on lunanud ainult 2-3 korda. Filtri valasin ilusti kütet täis(just võtsin tanklast), paaki panin 10l värsket diislit, loksutasin ilusti läbi, ehk aitas..? Kui filtri kopsiku küljest suur must voolik, kõige jämedam, tuleb kuskilt altpoolt(paagist, ma eeldan, sest teised läbipaistvad jooksevad pumpa 2tk), sealt tuleb ilus küte peale, kui veidike üless tõmmata.
Küsimus selline, et kas pump võib parafini täis olla? Mainiks veel, et varem sai paagipeale valatud veidike õli kütuse hulka, et kas võis pumba/pihustid pe*se keerata?
Ega sel autol juhuslikult kuskil kapoti all käsipumpa pole? VÕi on pump ikka veel kuival? Kas on mingi võimalus pump kütet täis valada, mõne vooliku kaudu?

Viimane kord nüüd lubas umbes 2 pauku, kuid see ka kõik..

Hetkel panin aku uuesti laadima, hommikul proovin, panen puhuri pumba peale ja võtan ühe purgi eetrit kaasa.. Krt viimati(passat,meh. pumbaga) ei võtnud nii kaua aega se käivitamine, peale filtir vahetust..

PS: varem, siin nende miinuskraadidega, pole käivitamisega mingeid probleeme olnud, alati esimese pöördega läinud..
Kas paagisõela oled vaadanud?
Ei taha väga uskuda, et paagi sõel must, kui paagist küte ülesse ju tuleb? Käima ta peaks ikka minema, filter ju täis..
kuid üle võin ta ju vaadata, paak asub tal vist tagumise istme taga? Kust ma talle ligi saan, sõelale..?
PS, kiskusin ka tolle filtri lahti, mis tuleb tagasivoolust(?), igatahes seal üks sõelfilter oli, ilusti puhas paistis teine.
(25-11-2014, 07:28 PM)SiimP1 Kirjutas: [ -> ]w124 250d 83kw, 94a. OM605.911 Suri sõiduajal välja, käima enam ei saanud, paar korda ainult lubas.
...

Ole hea ja kasuta otsingut - diisli veaotsigust on kirjutatud päris palju.
Laadisin aku uuesti täis, nagu ennist mainisin, ja sain ta isegi ilma "stardita" käima, isegi eetrit ei kasutanud. Algul tuli 1 pütt, siis teine, ning kui juba 4 pütt tuli, siis jäi iseseisvalt "gaas" põhjas käima(umbes 600rpm juurde). Kui "gaas"i maha lasksin, suri välja, peale 20 sekki töötamist tulid kõik ilusti järgi ja nüüd käib ilusti, umbes 2h on ta käinud ja sõitnud, ehk siis töötab vist. Smile Korra suretasin ta välja ka ja läks ilusti käima ilma mingi küsimuseta. Big Grin

Ehk siis lõpetuseks: tankige kindlasti talvist ja suvel võite sinna õli paaki panna, talvel ei soovita. Eks see mängis ka rolli, et täna on soem kui eile õhtul ma arvan.
(26-11-2014, 04:11 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Tee paagisõel puhtaks, esimeste külmakraadidega oled jälle teepeal. Sa ei usu oma silmi kui näed milline see väljakeeratud sõel on Eusa_shifty

Vähegi paksemaks muutunud küte lihtsalt ei tule sellest pa..akorrast läbi.

Ja paagipõhjakütust ei saa ka kätte, kui sõel saastane. Sedaanil jääb vast liitrit 10 sisse, universaal jääb nälga pea 20 l juures, kui sõel umbes on.
Kust ma selle sõela kätte saan? PAgasnikust?
(26-11-2014, 10:26 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Kanali või tõstuki peal, põhja alt, kui kultuurselt tahad., mina panin puupakud tagumiste rataste alla ronisin selili auto alla Unibrow
Paak tuleb tühjaks imeda ja selle sõela lahtikeeramiseks on vaja suure läbimõõduga toruvõtit. Pole enam meeles mis nr. võti see oli, keegi parema mäluga foorumlane ehk ütleb .

Sellest infost piisas, nagunii pean autoalla ronima(põhjas veidike roostet ja sillapuksid vaja ära vahetada)!
Tänud
(26-11-2014, 10:26 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]...
Paak tuleb tühjaks imeda ja selle sõela lahtikeeramiseks on vaja suure läbimõõduga toruvõtit. Pole enam meeles mis nr. võti see oli, keegi parema mäluga foorumlane ehk ütleb .

Universaalil oli vaja 21 mm sisekuuskanti. Minul on üks sobivalt mahakäiatud polt, millel saba taga.

Paaki päris tühjaks ei ime - mingid liitrid voolavad ikka käisesse...Eusa_doh
https://www.youtube.com/watch?v=WrtBuQS8oXg

Tundub, et sedaanil on hoopis 46 mm väliskuuskanti vaja...
(27-11-2014, 09:33 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-11-2014, 10:26 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]...
Paak tuleb tühjaks imeda ja selle sõela lahtikeeramiseks on vaja suure läbimõõduga toruvõtit. Pole enam meeles mis nr. võti see oli, keegi parema mäluga foorumlane ehk ütleb .

Universaalil oli vaja 21 mm sisekuuskanti. Minul on üks sobivalt mahakäiatud polt, millel saba taga.

Paaki päris tühjaks ei ime - mingid liitrid voolavad ikka käisesse...Eusa_doh

universaalidel nr 22
(27-11-2014, 07:49 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]...
universaalidel nr 22

Minu kahel liftil on raske elu sedavõrd märke jätnud, et 21 on paslik. 22 ei läinud sisse... Kuigi loogiline oleks tõesti 22.