Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: automaat kaigukast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Seline kusimus eile parkisin auto Kristiine statoilis ja kaisin seal WC-s kui tagasi tulin panin autod kaima aga ei saanud teda soita panna sest jai seisma ta P tahel ja ei liikunud ultse proovisin koik variante aga ikka ei liikunud mis voiks pohjus olla ja mida nuuud teha edasi??/
suht raske sust aru saada ja esimese asjana probleemi lahates võiks rääkida ka vastavast probleemsest sõidukist
pablo Kirjutas:Tere!
Seline kusimus eile parkisin auto Kristiine statoilis ja kaisin seal WC-s kui tagasi tulin panin autod kaima aga ei saanud teda soita panna sest jai seisma ta P tahel ja ei liikunud ultse proovisin koik variante aga ikka ei liikunud mis voiks pohjus olla ja mida nuuud teha edasi??/

Toetan õigekirja! :wow:
Karl Kirjutas:Toetan õigekirja! :wow:

ma arvan et meil muu keelseid ka siin kes pursivad eesti keelt
Markko Kirjutas:
Karl Kirjutas:Toetan õigekirja! :wow:

ma arvan et meil muu keelseid ka siin kes pursivad eesti keelt

Absoluutselt sinuga nõus,kuid konkreetselt Pablo on varasemad postitused tunduvalt korrektsemalt teinud.......parandage kui eksin...
кирюта сее техст вене кеелес исе юмбер сиис парандаме синд, крт нагу еста ыпс олед Big Grin
Ok,üritan uuesti:
Eile parkisin auto ära ja panin käigu P asendisse. Kui tulin tagasi,ei saanud enam käiku P asendist välja.

Auto on MB E 220 diisel automaat 96a.
pablo Kirjutas:Ok,üritan uuesti:
Eile parkisin auto ära ja panin käigu P asendisse. Kui tulin tagasi,ei saanud enam käiku P asendist välja.

Auto on MB E 220 diisel automaat 96a.

Tegin kirjas korrektuuri.:cool_rsvd:

Päris huvitav juhtum,kas jätsid auto sinna siis või? Väga huvitav,käik jäi kinni.......pole enne kuulnudki.....
ei kutsusin pamperit ja viisin parklasse...
Sellist käiku nagu Parking pole olemaski....Käigud on ikka I,II,III, IV, V....
Elektrooniline käiguknaginupulukk on see, mis blokeerib P-d. EHk see, et saaksid ainult N ja P peal välja suretada/käima panna... Ja N võtit ju kätte ei saa, auto saad küll suretada.....P peal saab ainult võtme kätte ja pidurit all hoides. Elektroonika on üks lahe asi, kui see mõtleb liiga palju.... Mul oli sama jama ükskord aga vastupidi, ma ei saanud D pealt kätte enam. Üks asi veel - proovi rooli keerata natuke, võib aidata ja teine asi,mis tüüpiline P asend ehk lukustus on mehhaaniline, ja kui auto üks ratastest on veic kaldesse jäänud, siis on hambad nii kõvasti koos, et tuleb veic tugevama jõugua kangi sikutada....Aku otsa võid ka proovida mõneks ajaks maha võtta....ja kaitsmed vaata üle..
koik proovsin ikka ei liigu
See solenoid, mis kangi ette läheb, võib ka peetis olla...
kus tehakse kastide remont?
See peaks olema sellest, et mingil põhjusel, raadio jäi mängima, muu tarbia , ühesõnaga- pingelangus , selle peale blokeerib käigukangi ja süütevõti ei keera.Aitab teise auto pealt voolu võtmine või aku laadimine.
kagikas Kirjutas:See peaks olema sellest, et mingil põhjusel, raadio jäi mängima, muu tarbia , ühesõnaga- pingelangus , selle peale blokeerib käigukangi ja süütevõti ei keera.Aitab teise auto pealt voolu võtmine või aku laadimine.

Kas see vastab tõele?:flaming:

Krt, järjest vähem see punn mulle meeldibUZI
v6sa Kirjutas:
kagikas Kirjutas:See peaks olema sellest, et mingil põhjusel, raadio jäi mängima, muu tarbia , ühesõnaga- pingelangus , selle peale blokeerib käigukangi ja süütevõti ei keera.Aitab teise auto pealt voolu võtmine või aku laadimine.

Kas see vastab tõele?:flaming:

Krt, järjest vähem see punn mulle meeldibUZI

No sellisel juhul peab aku ikka väga-väga  tühi oleme, nii et signa ka ei lähe  peale. Ja see võib teatud juhtudel kõigil tolle aja ja uuemetel MB esineda, mitte ainult 210-l.
Selleks on alati mehhaaniöline võimalus seda maha võtta, avariipukseerimiseks, mudu ei saaks seda üldse teha. Käigukangio plaadi juures käib ora sisse, mis mehhaaniliselt vabastab P asendi...