Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 210S Hüdroamordid?SLS süsteem?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, vahetasin tagumised hüdroamordid aga endiselt auto kõigub aukudes nagu vedruvanker, õhutasin regulaatoril asuvast niplist, palju õhku ei tulnud. Küsimus, kas võivad akumulaatorid tuksis olla?
PS. vanad amordid müügiks, varuosade all.
Mis auto? Kas universaalkerega punnsilm ehk s210?

Kas auto regulaatori hooba liigutades kerkib ja langeb? Kas auto "hüppab" või "õõtsub"? Ehk kas amortisaator sissepoole liikuma annab? Üsna hästi näitab seda lamava politseiniku ületamine. Kui esiots õõtsub ja tagaots hüppab üles, siis on ilmselt rõhuakude gaas jalga lasknud ja need tuleb vahetada.

Piisava eluskaalu puhul (kolmekohaline number!) saab seda teada ka haagisekonksul hüpates. Kui rõhuakud on gaasitud, siis auto saba ei vaju, kogu vedrutamine toimub rehvi arvelt.
(12-11-2014, 01:58 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis auto? Kas universaalkerega punnsilm ehk s210?

Kas auto regulaatori hooba liigutades kerkib ja langeb? Kas auto "hüppab" või "õõtsub"? Ehk kas amortisaator sissepoole liikuma annab? Üsna hästi näitab seda lamava politseiniku ületamine. Kui esiots õõtsub ja tagaots hüppab üles, siis on ilmselt rõhuakude gaas jalga lasknud ja need tuleb vahetada.

Piisava eluskaalu puhul (kolmekohaline number!) saab seda teada ka haagisekonksul hüpates. Kui rõhuakud on gaasitud, siis auto saba ei vaju, kogu vedrutamine toimub rehvi arvelt.
Auto on 210 S universaal,02a.regulaatori hoovast kõik liigub, kruvisin hova lahti ja töötava mootoriga ilusti liikus üles alla,nivood hoiab ka ilusti.Oskab keegi öelda kust rõhuakusi saab osta? Hüplemise või õõtsumise kohta ei oska öelda, pean proovima.