Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 E220 110kW tahmamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,
olen suht värske Mercedese omanik. Kahjuks on autol tekkinud anomaaliad mis häirivad.

Autoks W211 E220 110 kW sedaan.

Mureks siis järgnev:

auto ajab musta suitsu. Käidud Silberautos diagnostis, ei leitud ühtegi viga. Ütlevad, et normaalne. Samas ma ei arva, et see kui foori alt pürstid on must lont maas. Parandatud kõik õhulekked mis nad leidsid, ei miskit paranenud. Ise puhastasin veel EGR klapi ära. Autol algul oli termostaat vigane, üle 60 kraadi ei tõusnud, sai vahetatud. Õli ja filtrid autol vahetatud.

Kui autol gaasi anda, siis summuti kuidagi kõlab vastikult, sama kõla nagu tühi toru jookseks taha lõpuni. Käisin summutite remondiga tegelevas ettevõttes, nemad kuulasid seda häält ja arvasid et summuti viimane pütt läbi et kõlab ja kõva müra on. Vahetasin viimase püti, miskit paremaks ei läinud. Sama seis, kohapeal käib ilusti nagu diisel ikka, nii kui gaasi annad, on selline tunne nagu subaru oleks.

Kas need anomaaliad võivad olla sellest, et eelmine omanik on DPF filtri eemaldanud?

Kas summuti see kõva müra võib tulla, et DPF filter tühjaks löödud ja kuni tagumise pütini on tühi toru, sest katalüsaatorit minu autol ei olegi millegipärast.

Kas oskab keegi soovitada midagi?

http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh...220+-+W211


Minul see alumine variant, keskel katalüsaatorit ei ole. Kas müra sellest tingitud?

Kas aitaks müra vastu kui see tühi toru mis on seal sukaga, vahetada üleval pildil nähtava katalüsaatori vastu?


Tervitades,

Kristo
Sellele mootorile Bosal kodulehekülje andmetel kahte tüüpi väljalaskesüsteemi:

1. variant: Katalüsaator mootori juures, siis veel auto keskel üks katalüüsator ja siis viimane pütt.

2. variant: DPF mootori juures, siis auto keskel summutisukaga toru ja siis viimane pütt.

Minul tundub olevat see viimane variant. DPF´i kohta praegu ei tea, kas on seest filter välja raiutud või mitte. DPF korpus igastahes auto alt vaadates paistab. Kas seest tühjus või mitte, ei tea veel.
Kui DPF on eemaldatud ja auto "aju" ümber progetud, nagu näiteks teeb seda HMK Auto, siis diagnostika ei pruugi näidata vigu, kuigi auto ise tahaks nagu "öelda", mul on see ja see viga küljes. Kui nüüd esinduses uus soft "ajusse" peale lasta, siis peaks selguma tõde. Kui DPF oli eemaldatud, siis oled muidugi jälle lõhkise küna ees. Kas VIN koodi järgi Silber ei oska öelda, tuli see auto tehasest DPF-ga või ilma selleta?
Vin kood:
WDB2110061A899513

Silberautos ei osatud nagu midagi, käisin järvevana tee esinduses. Uuriti puuriti 2 h, lõpuks tõdeti et vist on autol tahmafilter eemaldatud ja sellepärast tahmab ja lärmab.

Auto alla vaadates on tühi toru mootorist kuni viimase pütini, see ilmselt seletab asja miks lärmab. Mootori juures paistab et on DPF korpus.
Tere,
autole homseks aeg kirjas kadaka teel Jõujaamas. Mis siinne seltskond kohast arvab?

Kas on midagi, mida ise veel proovida tahmamise vastu?

Eelmine omanik kidakeelne, ei räägi mis autole tehtud on. Kas on DPF eemldatud vöi midagi.

Tervitades,

Kristo