Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190E Tühikäik jamab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks 90 aasta 190E 1.8L 80kw. Teeb siis selliseid asju, et külmalt kui koormuselt lased gaasi maha tahab välja surra tühikäigul. Rohkem sureb masin välja siis kui tühikäigul pidurdad, siis pidurdamise ajal kipub välja surema. Soojast peast sureb harva välja kuid tuleb ette. Soojalt peast toimetab reeglina nii et laseb pöörded väga madalaks, kuid välja ei sure. Kuskil 1-2 sekundi pärast võtab normaalsed pöörded uuesti üles. Muidu tühikäigul töötab siis pöörded kuulmise järgi aegajalt mingi paar-mõnisada pööret kõiguvad.

Seni töökojas vaadati üle mingisugune relee mis on aju taga tulemüüri vastas, pandud uued küünlad, küünlajuhtmed ja lambda, jagajakaas üle vaadatud.
Lisaks veel, et peale lambda vahetust läks nagu kiirendus paremaks, aga kiirendus pole alati 100% sujub, vaid vahest käivad mingid kerged jõnksud läbi.
Võibolla loll küsimus, aga kuna igasugused otsad sinna kokku jooksid siis küsiks.
Nimelt kas katkine karterituulutus võib seda mõjutada?
Keerasin filtrikorpuse maha ja näppisin igast vaakumvoolikuid ja vaatasin voolikud üle. Muud asjad olid nagu korras aga karterituulutuse vooli puruks. Panin ta vähe paremini kinni ja tundus et enam väga gaasi maha võttes ei lasknud pöördeid alla.. Kui viga võib selles olla siis otsiks uue vooliku ja asi peaks lahenema? Aga kui pole siis ootan ikka pakkumisi mida võiks üle vaadata.
Mu autol ka olnud selliseid nähtusi sõiduajal, et mootor on seiskunud kui gaasipedaal vabastada ristmikul. Jama oli ühes õhuvoolikus mis asub sissepritse jaoturi all. Õhuvoolikul oli õhupumba küljest lahti tulnud.
On olnud ka selline jama, auto käima pandud oli kõik ok aga mingil põhjusel pidin välja suretama ja uuesti käima panema siis juba pöörded 500 ja mootor turtsus nagu sureks välja. Vajutasin gaasi ja vabastasin gaasipedaali ning mootor seiskus. Ei saanud aru mis värk on ja miks selline käitumine nüüd siis hakkas. tegin uue katse kuid sama. Mõtisklesin natukese kuidas see protsess käib ja hakkasin uurima tegureid mis siis peaksid töötama. Õhupumbaga ei jäänud ma rahule kuna klapp liikus nii vähe et praktiliselt ei liikunud kuna seest oli liivaterakesi täis ja eks see ei lasknud klappi vabastada. Sain kasutatud õhupumba ja vahetasin välja.
Probleem lahendatud.

Voolik võib ka vigane olla !!!
(14-11-2014, 01:50 AM)rayaju Kirjutas: [ -> ]...
Õhupumbaga ei jäänud ma rahule kuna klapp liikus nii vähe et praktiliselt ei liikunud kuna seest oli liivaterakesi täis ja eks see ei lasknud klappi vabastada. Sain kasutatud õhupumba ja vahetasin välja.
...

Mihukese õhupumba?

Või räägid lisaõhuklapist, mida ka ekslikult "tühikäigumootoriks" kutsutakse?

Teemaalgatajal ei tasu pealinlasena leiutada, vaid võtta ühendust Hannesega Speedsterist. Tema neid loomi tunneb ja liikuma paneb.
(14-11-2014, 09:51 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(14-11-2014, 01:50 AM)rayaju Kirjutas: [ -> ]...
Õhupumbaga ei jäänud ma rahule kuna klapp liikus nii vähe et praktiliselt ei liikunud kuna seest oli liivaterakesi täis ja eks see ei lasknud klappi vabastada. Sain kasutatud õhupumba ja vahetasin välja.
...

Mihukese õhupumba?

Või räägid lisaõhuklapist, mida ka ekslikult "tühikäigumootoriks" kutsutakse?

Teemaalgatajal ei tasu pealinlasena leiutada, vaid võtta ühendust Hannesega Speedsterist. Tema neid loomi tunneb ja liikuma paneb.


Vabandust, ei nimetatta seda ''õhupumbaks'' vaid ''tühikäigu klapiks''.