Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E220 automaatkast trikitab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere foorumlased.


Lugu järgmine , kui ausalt ära rääkida seisab auto nüüd aia ääres ja on õnnetu, nagu see Agu Sihvka seletuskirjade alguses tavaks...
Plaan on antud masin endale soetada.

Tegemist siis mu onu M-B E220 Elegance pikap kerega masinaga aastast 1998 mis omab automaatkasti, tekkis teisel mingil hetkel mure, et automaatkast läheb avariireziimi vasakpööret tehes ja süttib hoiatustuli (onu tütremees oli testinud peale transmissiooniõli vahetust, on lisandunud ka suvalisel hetkel hakkab käike jõnksuga vahetama maanteel ja seejärel võib minna avariireziimi kui käik on <3, kuid seda mitte alati).

Käidi masinaga Tartus Teguri tn tegutsevas töökojas kus automaatkastidega tegeldakse - kokkuvõttes 8 korda kuid lahendust ei saadudki, mitte et mehed oleks ebakompetentsed, vaid viga on selline "kaootiline".
Ainus mis siiani on leitud, et õli ronib mööda käigukasti anduri kaablit käigukastist mootoriruumis oleva karbi juurde (see kahe sisendiga automaatkasti aju-jupstükk mis peaks signaali(d) edasi andma- testiks pandi ka see uus, kuid olukord sama).

Teostati käigukasti õlivahetus, kõikvõimalike andurite, kaablite, elektroonika vahetused katsetamiseks - tulemus 0.

Kui veakood kustutada hoolduskaabli ja arvutiprogrammi abil siis on kõik jälle korras, masin vahetab käike - kuni mingi hetkeni - mis see hetk on ei tea keegi, kas järgmine ristmik või siis N+ või hoopis NN+ päeva.

Avariireziimil masin liigub kuni 60km/h pöörded kuni 3500 RPM max. 2 käik.

Küsimus oleks - käigukast väljavahetada täies tükis (kui palju see maskma läheks?) või on võimalik mitte väga suurte kulutustega asi korda saada?
Käigukasti õli ei olnud "metalline" ega ka kohviks lastud väidetavalt.

Nagu ma juba enne postitamist jõudsin lugeda MB automaatkastidega tegeleb R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.

Diagnostika hinda ei leidnudki ... äkki saaks mingi umbkaudse numbri PS-iga - siis teaks otsustada , hakta edasi mõtlema või ei.

Andrus
(29-09-2014, 11:27 PM)andrus73 Kirjutas: [ -> ]Tere foorumlased.


Lugu järgmine , kui ausalt ära rääkida seisab auto nüüd aia ääres ja on õnnetu, nagu see Agu Sihvka seletuskirjade alguses tavaks...
Plaan on antud masin endale soetada.

Tegemist siis mu onu M-B E220 Elegance pikap kerega masinaga aastast 1998 mis omab automaatkasti, tekkis teisel mingil hetkel mure, et automaatkast läheb avariireziimi vasakpööret tehes ja süttib hoiatustuli (onu tütremees oli testinud peale transmissiooniõli vahetust, on lisandunud ka suvalisel hetkel hakkab käike jõnksuga vahetama maanteel ja seejärel võib minna avariireziimi kui käik on <3, kuid seda mitte alati).

Käidi masinaga Tartus Teguri tn tegutsevas töökojas kus automaatkastidega tegeldakse - kokkuvõttes 8 korda kuid lahendust ei saadudki, mitte et mehed oleks ebakompetentsed, vaid viga on selline "kaootiline".
Ainus mis siiani on leitud, et õli ronib mööda käigukasti anduri kaablit käigukastist mootoriruumis oleva karbi juurde (see kahe sisendiga automaatkasti aju-jupstükk mis peaks signaali(d) edasi andma- testiks pandi ka see uus, kuid olukord sama).

Teostati käigukasti õlivahetus, kõikvõimalike andurite, kaablite, elektroonika vahetused katsetamiseks - tulemus 0.

Kui veakood kustutada hoolduskaabli ja arvutiprogrammi abil siis on kõik jälle korras, masin vahetab käike - kuni mingi hetkeni - mis see hetk on ei tea keegi, kas järgmine ristmik või siis N+ või hoopis NN+ päeva.

Avariireziimil masin liigub kuni 60km/h pöörded kuni 3500 RPM max. 2 käik.

Küsimus oleks - käigukast väljavahetada täies tükis (kui palju see maskma läheks?) või on võimalik mitte väga suurte kulutustega asi korda saada?
Käigukasti õli ei olnud "metalline" ega ka kohviks lastud väidetavalt.

Nagu ma juba enne postitamist jõudsin lugeda MB automaatkastidega tegeleb R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.

Diagnostika hinda ei leidnudki ... äkki saaks mingi umbkaudse numbri PS-iga - siis teaks otsustada , hakta edasi mõtlema või ei.

Andrus

Mine kuhugi STAR-i otsa. Käigukastist on reaalselt raske jagu saada, niiet selle vahetamist ei julgeks küll soovitada. Liiatagi enne kui vea põhjus on teada.
STAR-iga loetakse õiged veakoodid välja ning saab vajaliku detaili ära vahetada.

Kas käigukasti aju ees karbis võeti ka ikka lahti ja puhastati ära? Kui ei siis võib kohe alustuseks see õlis ujuda.
(29-09-2014, 11:27 PM)andrus73 Kirjutas: [ -> ]...
R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.
...

Kui tahad odavalt, võta uus Hyundai - 7 aastat garantiid. On mainest parem auto.Eusa_angel Odav Mercedes on väga kallis soetus.Crybaby

Keegi ei oska ette öelda, mis konkreetsel autol katki on. Kardetavasti on probleem juhtmestikus...

Hõbenoole teenus on parima hinna-kvaliteedi suhtega.Thumbsup

(30-09-2014, 08:27 AM)kentq Kirjutas: [ -> ]
(29-09-2014, 11:27 PM)andrus73 Kirjutas: [ -> ]Tere foorumlased.


Lugu järgmine , kui ausalt ära rääkida seisab auto nüüd aia ääres ja on õnnetu, nagu see Agu Sihvka seletuskirjade alguses tavaks...
Plaan on antud masin endale soetada.

Tegemist siis mu onu M-B E220 Elegance pikap kerega masinaga aastast 1998 mis omab automaatkasti, tekkis teisel mingil hetkel mure, et automaatkast läheb avariireziimi vasakpööret tehes ja süttib hoiatustuli (onu tütremees oli testinud peale transmissiooniõli vahetust, on lisandunud ka suvalisel hetkel hakkab käike jõnksuga vahetama maanteel ja seejärel võib minna avariireziimi kui käik on <3, kuid seda mitte alati).

Käidi masinaga Tartus Teguri tn tegutsevas töökojas kus automaatkastidega tegeldakse - kokkuvõttes 8 korda kuid lahendust ei saadudki, mitte et mehed oleks ebakompetentsed, vaid viga on selline "kaootiline".
Ainus mis siiani on leitud, et õli ronib mööda käigukasti anduri kaablit käigukastist mootoriruumis oleva karbi juurde (see kahe sisendiga automaatkasti aju-jupstükk mis peaks signaali(d) edasi andma- testiks pandi ka see uus, kuid olukord sama).

Teostati käigukasti õlivahetus, kõikvõimalike andurite, kaablite, elektroonika vahetused katsetamiseks - tulemus 0.

Kui veakood kustutada hoolduskaabli ja arvutiprogrammi abil siis on kõik jälle korras, masin vahetab käike - kuni mingi hetkeni - mis see hetk on ei tea keegi, kas järgmine ristmik või siis N+ või hoopis NN+ päeva.

Avariireziimil masin liigub kuni 60km/h pöörded kuni 3500 RPM max. 2 käik.

Küsimus oleks - käigukast väljavahetada täies tükis (kui palju see maskma läheks?) või on võimalik mitte väga suurte kulutustega asi korda saada?
Käigukasti õli ei olnud "metalline" ega ka kohviks lastud väidetavalt.

Nagu ma juba enne postitamist jõudsin lugeda MB automaatkastidega tegeleb R129 Kadrinast, kodulehte lugedes , lõi dünaamilise õlivahetuse hind suht pahviks - läheks rohkem maksma kui hind millega selle masina kätte saaksin.

Diagnostika hinda ei leidnudki ... äkki saaks mingi umbkaudse numbri PS-iga - siis teaks otsustada , hakta edasi mõtlema või ei.

Andrus

Mine kuhugi STAR-i otsa. Käigukastist on reaalselt raske jagu saada, niiet selle vahetamist ei julgeks küll soovitada. Liiatagi enne kui vea põhjus on teada.
STAR-iga loetakse õiged veakoodid välja ning saab vajaliku detaili ära vahetada.

Kas käigukasti aju ees karbis võeti ka ikka lahti ja puhastati ära? Kui ei siis võib kohe alustuseks see õlis ujuda.

Originaal aju puhastati Teguri tn töökojas ja pandi teine aju - tulem sama , vahetati aju ning pandfi ka uus kaabel (millel peale mingit aega sõitmist oli sama olukord , mööda kaablit oli õli üles roninud ....
Lisaks telliti ka kolmas aju antud isendi käigukastile, et paljugi mis ... loll juhus kuid kolm aju ei saa ju kõik ühe sama sümptomiga piiks olla.

Pean uurima kas seal Teguris on STAR olemas või ei ...

Eks sul võsa ole õigus - väga odav asi ka nüüd ei pruugi väga hea olla Wasted
(30-09-2014, 09:18 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Kastipistikut ei vaevunud keegi vahetama?

Kasti küljes olevat pistikut - sellele ilmselt ei tahetud kallale minna , pole teine 220V pistik mille seinast kruvid ja uue asemele paned ... ega ma ise ausaltöelda ei ole sinna kõhu alla roninud , nädalavahetusel peab maale minema üle kaema - kas see pistik sealt välja käib... Jõuga ma esialgu peale ei lendaks - liiga palju ehk mind pisikesele pistikule ja siis on maisn üldse katki Icon_rolleyes

(30-09-2014, 07:24 PM)andrus73 Kirjutas: [ -> ]Originaal aju puhastati Teguri tn töökojas ja pandi teine aju - tulem sama , vahetati aju ning pandfi ka uus kaabel (millel peale mingit aega sõitmist oli sama olukord , mööda kaablit oli õli üles roninud ....
Lisaks telliti ka kolmas aju antud isendi käigukastile, et paljugi mis ... loll juhus kuid kolm aju ei saa ju kõik ühe sama sümptomiga piiks olla.
...

Piiks on aju küll, kuid mitte auto, vaid tolle "kastispetsi" oma.

Kastipistiku vahetamine ei tundu kuigi keeruline töö olevat, kui seda kodustes oludeski tehakse. Aga põhja pead alt võtma. Mina seda teinud pole, kuid Lesvenis ei võtnud tundigi.

Tarus muidugi Lesvenit (veel) pole...
(01-10-2014, 01:57 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Pistiku vahetuseks pole vaja põhja näppida. Uue installil on oluline kinnituspolti mitte üle pingutada (2.5 Nm).

Sain ka veakoodide kohta targemaks viimati loetud koodid olid olnud salvestatud faili -

http://prntscr.com/4s4dih leitavad lingilt - samas need andurid mis vigu peksid vahetati välja - solenoidide kohapealt ei tea , kas nendega tehti miskit või ei.

vead olid siis

EGS test

Module: EGS
MB-Nr: 021 545 11 32
Supplier: Siemens
hardware-Version: 48/96
Software-Version: 09/98
Diagnosis recon: 1/06

013 - RPM Sensor N3 defective

098 - Solenoid valve circuit Error: Gear switch 1-2/4-5

099 - Solenoid valve circuit Error: Gear switch 2-3

100 - Solenoid valve circuit Error: Gear switch 3-4

101 - Error at PWM-Solenoid valve circuit converter lockup clutch

109 - RPM Sensor N3 defective


Selle põhjal on kahtlus, et asi ei tasu end ära.

Palju võiks solenoidide remont minna ja mis hinnaga see N3 RPM sensor olla võiks - teaks kas tasub üldse jamama hakata ...

Andrus
Mitu aastat selle autoga plaanis sõita on?
Milline on kere seisukord, vaata ka auto alla!?
Milline on tehniline seisukord?
(02-10-2014, 05:45 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Mitu aastat selle autoga plaanis sõita on?
Milline on kere seisukord, vaata ka auto alla!?
Milline on tehniline seisukord?


Kavas oleks pidada ikka pikemalt kui aasta.
Mõned nähtavad roosteplekid olid karpide peal näha, mujal ei täheldanud.
Auto alla ei ole jõudnud vaadata, et mis seisukorras seal asjad on...
Ülevaatus on masinal olemas.