Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 E280 1993 klappide klõbin.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Mure, siis selles, et nagu pealkirjas mainitud W124 E280 145kw 93a. gaasi vajutades kostub salongi klappide klõbin ja seda praktiliselt iga käiguga sõites, mitte alati, aga viimasel ajal aina tihemini. Mootori kett on vahetatud.
On targematel soovitusi, nõuandeid?

Tänades, Raido
(18-09-2014, 07:30 AM)raidoon Kirjutas: [ -> ]Tere

Mure, siis selles, et nagu pealkirjas mainitud W124 E280 145kw 93a. gaasi vajutades kostub salongi klappide klõbin ja seda praktiliselt iga käiguga sõites, mitte alati, aga viimasel ajal aina tihemini. Mootori kett on vahetatud.
On targematel soovitusi, nõuandeid?

Tänades, Raido

Ehk siis detoneerib? Tekkis järsku?
Võimalus et on sõidetud madalama oktaanarvuga kütusega mis paneb klapid nö tilisema. Endal sai üks sama mootor nõnda otsa...Eusa_whistle
On sõidetud nii 95-ga, kui ka 98-ga, klõbises siis ka. Klõbin oli varem pigem, siis kui oli suurem käik sees ja pöörded jäid madalaks, praegu on enamasti gaasi vajutades.
(18-09-2014, 07:30 AM)raidoon Kirjutas: [ -> ]Mure, siis selles, et nagu pealkirjas mainitud W124 E280 145kw 93a. gaasi vajutades kostub salongi klappide klõbin
...

Kindel, et klapiklõbin ja mitte detonatsioon?
Süütehetk on õige?

Hüdrotõukurite kinnijäämine on võimalik, kuid see peaks olema pigem tühikäigu probleem...
Ei ole kindel, võib ka detonatsioon olla, pead ei julge anda. Kõla poolest suht sarnased. Minek muidugi eriti terav ei ole, mis peaks ka vist seda toetama, et süüde vale, aga süütehetke peaks ju elektroonika juhtima, minu teada kuskilt käsitsi seda ei saa regullida, ma võin muidugi eksida ka.
Tühikäik on normis ja otseselt tõukurite tiksumist pole ka kuulda.