Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M-103 mootor 300ge jamab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi äkki nöustada. Jama siis algas nii et yhel hetkel soidu pealt suri maha. Käivitamisel ei lubanud kah. Lohistasin koju, järgmine päev proovisin käib. Suretasin mootori välja, jälle ei lähe. Kuna olin eelnevalt jagaja kaant puhastanud ja juhtmeid liigutanud kahtlustasin neid. Mitu korda nagu saigi nii käima et keegi liigutas piibu juhet. Samas kui käima läheb siis käib tip topp. Nyyd said koik uued juhtmed aga ei luba ka, juhtmete liigutamine ka enam ei aita. Sober proovis eetrit panna ja sai jälle käima. Kui käima läheb jällegi töötab jumala oK. Aga käima saab praegu ainult eetrit ohupuhastisse lastes. Kust viga otsida?
Kas säde on? Kõikides küünaldes?

KE-Jeti veaotsingust on jahutud piisavalt - loe vanemaid teemasid ja lähene loovalt. Või leia sobiv asjatundja nende väheste KE-Jetti tundvate hulgast.
(17-09-2014, 11:36 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas säde on? Kõikides küünaldes?

KE-Jeti veaotsingust on jahutud piisavalt - loe vanemaid teemasid ja lähene loovalt. Või leia sobiv asjatundja nende väheste KE-Jetti tundvate hulgast.

pinge on koigis juhtmetes olemas, siis kui veel asi toimis (1,5 kuud tagasi) lasin igaks juhuks täieliku Ke-j testi teha Truumus kuna lohna järgi oli segu liiga rikas, seal öeldi et koik paikkas. Kui K-j viga oleks siis ei tohiks normaalselt käima jääda. Kas seal mingid kylma sooja mootori automaatsed seaded ka kuskil on? Tundub nagu nii et käivitades ei anna tilkagi kytust peale, yhtegi partsu ka ei tee, alles siis kui eetri gaaside pealt käima läheb hakkab pump peale lööma???
Kuskil mingi vaakumileke - vaata KE-Jet-i ümber olevad kummosad üle, kaasaarvatud korpuse all olev kumm-osa ja kõik voolikud.
KE- tahab käivitusmomendil head vaakumit saada, et pihustid järgi tuleks. Kruve ei soovita keerama hakata mida enamus teevad.
Kui kummvoolikud ja värgid terved, siis võib ka tühikäigu mootori viga olla.
Kütusepump ikka töötab?
Viga võib ka süüte poole peal olla. Mul oli kunagi selline juhus sama mootoriga W124. Auto talv otsa külmas garaazis, kevadel asun käivitama, panen ka mingit sutsu sisselaskesse, aga ei miskit. Ei luba ka. Proovin jagaja kaant kuivatada. Seda on igavene kepp maha võtta, kuna ees ruumi vähe. Lõpuks auto puksiiriga Truumusse ja seal saadi auto käima tunniga. Viga oli jagaja rootoris. Truumu võttis selle maha, kuivatas korralikult ja auto käis jälle. Hiljem olen hoidnud autot talvel soojas garaazis ja siis ei ole käivitamisega kevadel probleeme.