Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C270 W203 2001a automaatkasti õli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sooviksin vahetada oma 2001a W203 C270 automaatkäigukastis Conductor plate-i ja õli, aga ei leia mitte kuskilt infot, kui palju ma peaksin õli ostma! Ei osatud ka kohalikust Fixuse poest öelda kui palju seda kulub, ehk oskab siin foorumis keegi öelda kui palju seda kulub. Keegi võiks ka soovitada mis marki õli sinna kõige parem oleks, poest pakuti mingit Valvoline MaxLife 11,xx eur liiter.
OEM kood A0019892103(10) ja esinduses maksab liiter midagi 13€ kanti. Kogus äkki 7,5-8l. aga võin eksida, targemad parandage, kui eksin. OEM koodiga guugeldades leiab kindlasti vasteid muudele õli markidele ka.
(05-09-2014, 03:43 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]
(05-09-2014, 03:19 PM)Taffinaff Kirjutas: [ -> ]OEM kood A0019892103(10) ja esinduses maksab liiter midagi 13€ kanti. Kogus äkki 7,5-8l. aga võin eksida, targemad parandage, kui eksin. OEM koodiga guugeldades leiab kindlasti vasteid muudele õli markidele ka.

S6ltub vahetusviisist. Ilma turbiini ja muud kola näppimata ning lihtlabaselt punnist välja lastes läheb sisse ca. 3.5L.

See ei ole kellegi õlivahetus, see pigem õli värskendamine Eusa_angel aga jah, tehakse ka "õlivahetus" niimoodi.

(05-09-2014, 03:50 PM)Taffinaff Kirjutas: [ -> ]
(05-09-2014, 03:43 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]
(05-09-2014, 03:19 PM)Taffinaff Kirjutas: [ -> ]OEM kood A0019892103(10) ja esinduses maksab liiter midagi 13€ kanti. Kogus äkki 7,5-8l. aga võin eksida, targemad parandage, kui eksin. OEM koodiga guugeldades leiab kindlasti vasteid muudele õli markidele ka.

S6ltub vahetusviisist. Ilma turbiini ja muud kola näppimata ning lihtlabaselt punnist välja lastes läheb sisse ca. 3.5L.
See ei ole kellegi õlivahetus, see pigem õli värskendamine Eusa_angel aga jah, tehakse ka "õlivahetus" niimoodi.

Maksimummahutavus on 8L, st kui süsteem õlist täiesti tühi. Dünaamilise vahetuse saab 10 liitriga ise koduste vahenditega tehtud. St kõigepealt punnist õli välja lasta, siis põhjakaan maha ja uue filtri/tihendiga kokku tagasi. Lõpuks uus õli sisse (sama palju, kui välja tuli), radika tagasivool lahti, auto käima ning lasta ca 3L kaupa välja õli pumbata turbiinist/radikast ning auto seisma. Lisada uut õli sama palju, kui välja pumbati. Protsessi peaks kordama seni kuni tagasivoolust tuleb puhast õli.

Kui sul juba conductor plate vahetusse läheb, siis peaks kohe ka käigukasti pistikupesa välja vahetama (Silberautos ca 8 eurot). Tegemist suht kuluosaga, sest rõngastihendid lihtsalt väsivad ajaga.

Õli valiku puhul on kindla peale minek Fuchs Titan ATF 4134, sellel MB ametlik heakskiit olemas. Jaemüügis hind 12 euro kanti, kuid ebayst tellides saab ka ca 8 euroga liitri kätte.
Vahetus sai eile ära tehtud, välja tuli 5l ja asemele läks sama palju, õli mida kasutasin oli Valvoline Max Life ja otse loomulikult läks vahetusse ka pistiku pesa.
Valvoline Maxlife EI OLE õige õli sellele kastile. Maxlife on väga hea õli kus on vaja kuuma taluda ning käiguvahetus ei sõltu niipalju tarkvarast. Kokku ta ei jookse, aga friktsioonarv (libedus siduriketaste vahel) ei ole õige. Piisab kui vaadata internetist spetsifikatsiooni ja seal ilutsevad hea haakuvusega Toyota norm ning tunduvalt libedam (mõnel juhul isegi kõige väiksema haakuvusega ZFi LF6 ning ka LF8) Mercedese norm kõrvuti. Paar korda kuus saame kõnesid tavaliselt Tartu kandist, kus käigukasti (eriti uuemad Audid ja BMWd 6HP käigukastiga) on dünaamilise õlivahetuse käigus kasutatud sedasama Maxlife õli ning seejärel hakkab käiguvahetus või muhvi lukustus probleeme tekitama. Õlivahetuse firma ütleb veendunult, et pakendil on õlinorm kirjas, aga sõnad "Suitable" või "Recomended" ei tähenda otsest üks-ühele vastavust veel sertifikaadiga. Turundusosakonnad on võimsad ja nad sõidavad inseneridest lihtsalt üle. Dünaamiline õlivahetus õige õliga koos tarkvara uuendusega ravib enamasti sellised vead.
Daimelri vanemad 722.6 kastid pole nii tundlikud õli suhtes kui ZFi 6HP käigukastid, aga siiski tuleks võtta õiget õli mis antud kasti ka sobib. Kuna tegemist ei ole veel uuema turbiiniga käigukastiga, siis otseselt ma õli välja laska võib-olla ei hakkaks, aga 2007+ aasta masinatel teeks ma seda juba tõesti. Uuemad autod lukustavad turbiini oluliselt madalamatelt käikudelt ja sealt probleemid tekivadki. Meie käest oleksid saanud originaal õli 10 € liiter.