Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 c220 '98 70kw diisel -elektrimured
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere foorumirahvas!

Mul mure selline:

Vahepeal ei lähe aknad üldse lahti, ainult siis kui topeltnõksu all hoian paarkend sekki siis taban õige "hetke" ja lähevad täitsa alla, üles tagasi saamiseks peab ka hoidma all teist nõksu, kui hoian esimest nõksu all, siis liigub aken 1cm juppide kaupa valitud suunas, ja sedagi vaid siis kui süüde on sees ja esituled põlevad (küllaltki kummaline, kas pole), alati ei aita ka tuledelülitiga klõpsimine, paar korda viimase päeva jooksul on ka minutiks normaalselt tööle hakanud mõlemad aknad, seega justkui kaitsmed-releed-lülitid peaks ok olema

Kust viga otsida? kas auto aju on hakanud trikke tegema?
Kuigi ei pruugi omavahel seotud absoluutselt olla, siis mainin ka paar lisa asja ära mis selle auto elektrisüsteemis imelikku - ehk kellelgi aitab pilti kokku panna

-puldist uksi lukustades ei vilguta suundasid, ainult avades, olen proovinud seda "puldil mõlema nupu all hoidmise trikki" kuid ei ole abi saanud.
-puldist uksi lukustades ei lähe aknad üles, vb see peabki nii olema.
-mõnikord ei saa puldist uksi lukku panna, peab uksed puldist uuesti lahti vajutama, seejärel töötab sulgemine ilusti
-keskonsoolis olevast nupust saab uksi ainult lukku panna, aga ei iial avada, ei tea kas see funktsioon puudub või on nupp katki/juhtmetes asi
-näidikute blokis on sellest ajast (paar päeva) kui see akende jama tekkis, sõitmise ajal süttib eelsüüteküünalde tuli, täiesti juhuslikult (nii külma kui kuuma mootori puhul) sõitmise ajal.

akende probleem ja eelsüüte märguande tuli tekkisid samal ajal, peale seda kui natuke puhast vett läks keskkonsooli käigukangi ümbrusesse, kus on akende ja elektripeeglite lüliti, siis 1 päev ei töödanud üldse aknad ja siis korra hakkasid tööle, arvasin et kõik korras, kuid seejäral on kõik see praegune pull pihta hakanud. Täpselt samal hommikul kui vesi ümber läks, oli auto tühja akuga seisnud (õhtul lükkasin käima, sõitsin 1km ja jätsin hommikuni seisma), seega ei tea kust põhjust otsida, kas aku ajutises tühiolekust või siis veeõnnetusest. elektripeeglid ei tööta siiani, kaitsmed kõik OK ja kuna aknad vahepeal töötavad siis lülitiblokis viga nagu ei tohiks olla. (igaks juhuks sai välja kruvitud ja kuivatatud-puhastatud ka seda)

mida proovida? Akul klemm maha mingiks ajaks äkki hakkab parem ? aju lolliks läind? diagnosti minna? uus aku osta? (kuigi vähe kasutatud, keegi juba arvas et aku on peetis ja selles asi, tühikäigul näitas laadimispinget aku klemmidel 13.2V, kui pöördeid andsin siis tõusis ilusti sinna 14,4 kanti, nii kui gaasi lahti andsin vajus ka pinge alla [vahet pole kas tarbijad sees või kõik väljas], tühikäigul ka salongis sees tuled kergelt värelevad. ehk on laadimisest kõik anomaaliad põhjustatud?



olen väga tänulik õigele teele viiva informatsiooni eest. kui keegi tahab/saab Tartu kandis ise autole pilku peale visata siis olen selle eest nõus täitsa ka raha välja käima
update:

ajutiselt (kuni süüte välja keeramiseni, kuid vahest ka enne, vahest ka pärast) saab aknad toimima kui mootor käib ja tuledelülitige trikitada

on kellelegi olnud kokkupuudet millegi sellisega? minu arvamus jätkuvalt on see, et aknad ise on korras ja ka lülitiblokk keskkonsoolis on korras, viga peab olema kuskil mingis vahelülis - ajus vms
Jajah, ajuvähk...Eusa_doh

Leia mersusid tundev diagnostik ja lase sel auto üle kuulata. Lõhnab kas puuduliku maanduse või kellegi hooletu töö järele järjekordse "tüüpvea" kõrvaldamisel auto lähiminevikus.

Tartus säärast olema ei tea, kuid vaata remondikohtade teema läbi.
Ei oskagi otsida sellist diagnostikaga tegelevat kohta. Kesmoskab soovitada või ennast pakkuda?
(10-09-2014, 05:56 PM)mersik Kirjutas: [ -> ]Ei oskagi otsida sellist diagnostikaga tegelevat kohta. Kesmoskab soovitada või ennast pakkuda?

Sinul on mure, mitte asjalikel Diagnostikutel töö leidmisega.Icon_rolleyes Tiagnosdikud on need, kes end hirmsasti reklaamima peavad.

Üldiselt on igas foorumis kusagil üleval link Otsing. Meil on neid lausa kaks, mis veidi erineva tulemuse annavad. Viisakas on enne küsimist oma mure sinna otsinguaknasse sisse lüüa ja saadud tulemustega tutvuda.

Märksõna "diagnostika pakkujad" annab täiesti ootamatult vastava pealkirjaga teema:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...a+pakkujad

Vali sealt sobiv. Minu soovitus nii segase loomuga vigadega autoga Tartu inimestele on Märten Kadrinast.
Njah, olen näinud seda diagnostika linkide osa, a kuna sealt ühtegi tartlast silma ei paistnud siis olingi nõutu.

Nüüd olen juba meeleheite piiril, valmis ka kaugemale sõitma kui vaid saaks auto ette võetud..
(11-09-2014, 10:31 AM)mersik Kirjutas: [ -> ]Njah, olen näinud seda diagnostika linkide osa, a kuna sealt ühtegi tartlast silma ei paistnud siis olingi nõutu.
...

Ja miks kaks viimast kontakti sellest teemast ei sobi?
Abi pole siini saanud, siin olnud kontaktid ilmsekt enam ei egutse, ei onnestunud igathes kontakti saada..

Niipalju pdate teemasse, et pikemal soidul, vahemalt kümme minutit, käivad aknad ideaalselt, täpelt kuni süüte välja keeramiseni. Ään seisma, lülitan mootori välja, käivad aknad edasi. Nii kui viimase noksu ära keeran, tagadi keerates enam aknd ei toimi, peab ootama. Siis hakkavad vahepeal reageerima iga paari sekundi tagant hetkeks(aken liigub cm, ku alumisele noksule pihta saan lülitist sel hetkel, siis liigub aken probleemivabalt lopuni), ning varsti liiguvad jälle probleemivabalt, kuni ärgmise süüte katkestamiseni.

Olen uurinud niipalju selle auto laadimist, et huvitaval kmbel, peale auto käivitamist, ei tule laadimispinge ülesse, peab pöördeid andma korra, siis hakkab laadima , ka madalatel pööretel. Kui koormus taga (tuled, puhurid,istmesoojendused), siis ka peale tuuritamist hakkab pinge vaikselt vajuma.

Jätkuvalt pakun sularaha probleemi lahendajale..
Ahjaa, paar päeva tagasi soitsin 45 km maanteel, sees vaid tuled ja puhur, makk käis vaikselt, istmesoojendus oli väljas, kohale joudes seisin maksimaalselt kolm minutit samamoodi koos tuledega. Auto äima enam ei läinud, tegi klopsu aga starter ei jaksand ringi lüüa. Lükates läks hästi.
Vaata geneka tablett üle (geneka taga olev 2 poldiga plastist julla). Harjad võivad otsakorral olla või mõni diood selles läbi. Kuuldavasti kui harjade pikkus on vähem kui 5mm hakkab ka el. süsteem trikitama. See ei tohix eriti palju maxta, nii et kui see kõige värskem välja ei näe, tasub see igal juhul välja vahetada. Peale tableti vahetust võib mõni päev aega minna, kunix harjad end korralikult sisse töötavad.