Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w140 väriseb 90km/h
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi pakkuda milles võiks häda olla, silladetaile pole arvatavasti mõtet pakkuda, kas kasti turbiin äkitselt või kardaaniga mingi häda, värin käib ikka üle kere, isegi siis kui vabakäiguga lasta 90km/h veereda?
Kõige tõenäolisem on variant, et rattad tasakaalust väljas. See avaldub tavaliselt 90 km/h juures. Alusta sellest, et lase rattad ära tasakaalustada. Mõnel veljel on võib-olla tasakaalustus minema lennanud.

Teatud kiirustel avalduvad vibratsioonid, helid on tavaliselt ikka ratastega seotud. Kardaani või kasti puhul olex värin kogu aeg või teatud pöörete puhul, mitte aga ühe kindla kiiruse korral.
oli endalgi sama probleem 75-85 km. võttis rooli värisema ja terve kere vibreerima,sai vahetatud,tasakaalustatud, eest taha ja igat pidi ümber tõstetud.ülejäänd kiirustel jumalast korras.lõpuks hakkasin ühekaupa rehve vahetama ja leidsingi fibreeriva ratta üles.aga kõige pullim oli see,et rehv oli tasakaalus ja pingis ei visanud rehv üldse.rehv nimega continental lähs utiili ja nüüd kõik ok
Enda w140 sama jama et 90- nega sõites tuleb vibra sisse, ise mõtlesin et piduri keetad, kuigi naad näevad peagu nagu uued väla ja pidurdamisel rool väga nagu ei värise. Peab ka vist ennem tasakaalustused üle vaatama.
Ei ole rataste viga, värin tuleb kuskilt tagasillast vms, peab lähipäevil asja käsile võtma.
Turbiin ja käiguskast ei sõltu kiirusest, vaid mootoripööretest.

Kiirusest sõltub kardaanist alates. Väändeleevendid on korras? Poolteljed? Pidurikettad vaevalt seda tekitavad, kuid päris välistada neid ei saa. Kardaani liigend ja tugilaager on alati kahtlased.

Rehvid ja veljed kui peamised oled ilmselt juba asendades välistanud.
Vaata sel juhul kardaani leevendeid, ega need pragulised ole. Ja kardaani vahepuki korrasolekut. Ega kardaani hiljuti lahti võetud ja valesti kokku pandud pole, et see tasakaalust väljas võix olla? Ma peast ei tea, kas W140 on tagareduktoril ka puxid või on polditud otse tagasilla külge, kui on puxid, võivad need äkki läbi olla.

Siiski kui värin esineb vaid ühel kindlal kiirusel (u 90km/h), kontrolliksin velgi ja rehve. Kõikide muude vigade korral hakkax värin tavaliselt varem pihta ja lähex kiiruse või pöörete suurenedes hullemax. Kui värin esineb vaid teatud kiirusel ja ei esine sellest väixemal ja suuremal kiirusel on 99% juhtudest viga ratastes.

Kas värinaga kaasneb ka mingeid helisid? Vilinaid, raginaid, kolkse jne?