Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Rool on raske, s500 w140
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Soomes ostetud, äsja ülevaatuse läbinud korralik 500 sel w140, 1993a...ainuke viga rool on raskevõitu, tean sest enne omanud sellist masinat ja tal peaks ülikerge rool olema aga käib nii nagu siis kui tal oleks abs-asd viga, et rool läheb raskeks siis aga pole midagi need kõik töötavad, lihtsalt rool raskevõitu, kust viga otsida keegi soovitab?
On tal mingi kiirustundliku rooli aju? ei usu, et mehhaaniline viga raskeks saab teha..
Roolivõimuõli oled kontrollinud?
Aju loomulikult on. Aga ülikerge küüraka rool kohe kindlasti ei ole sõites, pigem ikka peale käivitamist väikesel kiirusel manööverdades ainult.
Kas õli ikka on piisavalt?
õli on maximum jah.
õlivähesus muidu ei tee ka raskeks paneb ainult undama need võimud.
ikka väiksel kiirusel parkides rool peax kerge olema, sõites ei tea siis nii rooli ei keerutagi
(11-08-2014, 09:05 AM)500selw140 Kirjutas: [ -> ]õli on maximum jah.
õlivähesus muidu ei tee ka raskeks paneb ainult undama need võimud.
ikka väiksel kiirusel parkides rool peax kerge olema, sõites ei tea siis nii rooli ei keerutagi

Kontrolli rolikarbil olevat elektromagnetklappi ja selle juhtmestikku.
Õli vähesus teeb rooli raskeks, kogetud.
Kas siis käivitades ka pole rool kerge?
Mul käivitades rool kerge aga sõidust tulles kiiruse nulli viies enam kergeks ei lähe. Pole viitsinud uurida, äkki peabki nii olema.
(11-08-2014, 12:09 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Õli vähesus teeb rooli raskeks, kogetud.
Kas siis käivitades ka pole rool kerge?
Mul käivitades rool kerge aga sõidust tulles kiiruse nulli viies enam kergeks ei lähe. Pole viitsinud uurida, äkki peabki nii olema.

mina olen kogenud et õlivähesus paneb aind undama aga raskemaks oluliselt ei tee. sellel on max tase. koguaeg sama raske, ei ole käivitades kergem. rool on sama raske kui näiteks w124 mersul normaalne on, w140 aga mitte.
Ülepingerelee kaitsmed võiks üle vaadata.
Kui sellel roolivõimul on filter,tuleks see ära vahetada ja panna sisse uus vedelik/õli.Töötava mootoriga tagasivool lahti ja valad niikaua,kuni tuleb juba uut puhast õli.Enda w210-nel muutus peale vedeliku vahetust rool tunduvalt kergemaks.
roolivõimuõli ja filter vahetatud,
elektromagnetklapp ja selle juhtmestikk ning Ülepingerelee kaitsmed väliselt korras.

Diagnost, keegi neist midagi väla loeb, täpsustab?

PML Faults
P00B (000B) statusConfusedtored
011 voltage supply at parameter steering control unit (N49/1), undervoltage



ABS (30_hht:9600) Faults
P00D (00D) status: current and stored
013 STOP LAMP SWICH: ADS/ASR (S9/1)



[Pilt: amrvyt.jpg]

[Pilt: 68dmdt.jpg]

[Pilt: sngu93.jpg]

[Pilt: hs5g5s.jpg]

[Pilt: 25hpqft.jpg]

[Pilt: 6dscno.jpg]