Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 2,0D käivitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autot pole aga mootor on, teise masina peal.
mure siis selline, et ei saa see diislipressi käima, starer veab mootorit ringi, mootor imeb kütet ka kankust, aga ei luba käima minekut mitte üks mats.
küsin igaks juhuks üle kas kõrgsurve pumba küljest tuleval vaakum voolikul peab käivitades vaakum järgi olema või kui vaakum järgi tuleb siis hoopis tükis siis on mootori suretamine?
see jublaks mis seal otsas käib, paistab olema, et ei tööta, ja ma ei teagi täpselt kuidas see oli seal vahel täpsemalt käib.
Hõõgküünlad. Selline vana päts tahab soojendust isegi sooja ilmaga.
Vaakum on suretamiseks
Kas mootor on ka kaua seisnud? Neid vanu diislipätse vahel ei saagi muidu käima, kui et köie otsa ja käik sees vedada. Korra nii pütt-püti haaval vedades käima läheb, siis hakkab ka iseseisvalt käima minema.
mootor on 2a seisnud, enne seda töötas, siis kui ta veel Mercedes-Benz aiste vahel oli.
hetkel ei saa seda köie otsa panna, kuna käigukasti otsas pole midagi.
(30-07-2014, 07:56 PM)oggi1 Kirjutas: [ -> ]mootor on 2a seisnud, enne seda töötas, siis kui ta veel Mercedes-Benz aiste vahel oli.
hetkel ei saa seda köie otsa panna, kuna käigukasti otsas pole midagi.

Kütus pihustitesse jõuab?
Hõõgküünlad punaseks lähevad?
Starter kerib rõõmsalt (paar pööret sekundis)?
sain käima, selgus et küünaldele ei jõudnud voolu peale, sai otse ühendatud siis läks poolest pöördest käima.
ma eelnevate katsetuste käigus hoidsin ksp vaakum voolikut ka pidevalt vaakumi all, nüüd selgus et see oli viga.
tahan seda mootorit mazda 929 kapoti alla istutada, vaatab kas õnnestub

tänud vastuste eest, sain targemaksEusa_angel
Käimakast tuleb ka Mercedes-Benz pealt?
Eks ta siuke jõuetu ole, aga kõikide muude 4 silindriste diislitega on juba ajude ja immodega mängimist.
Õnneks 929 tagaveoline, teeb aretamise lihtsamaks.
ma, kardan et orig kastiga ei mahu, mazdal see kardaani tunnel ahtake.
mõtlesin vaheplaadiga ja hoorattas koos siduriga mazdalt võtta. hetkel see lihtsalt plaan mis ei pruugi teoks saada.
ma proovisin seda mootorit enne nivale, sain aiste vahele küll aga niva piduri võimendi enam ei mahu kõrvale, ja esisilla kardaan ei mahu käigukastist mööda, et vahekasti ühendada, ja rooli süsteem ei mahu mootori alt enam läbi. ühesõnaga terve rida probleeme, hakkama saaks aga siis niva poleks enam tänava legaalne.