Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kui mõttekas vahetada W124 universaal diisel al. 2006a W211 universaal diisli vastu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas W211 universaali tagaistmed käivad samamoodi ettepoole kokku samatasapinnaliseks kaubaruumi põrandaks nagu W124 universaalil?

Kui mõttekas vahetada korralik W124 universaal diisel automaat alates 2006a kuni 10.000eur FACELIFT W211 universaal diisel automaadi vastu kui W124 muidu meeldib aga tahaks ikkagi uuemat?

Vahepealne W210 on välistatud kuna välimus kohe üldse ei meeldi.

Alates 2006 universaal diisel automaat kuni 10.000eur vaid 5 autot:

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi

Nagu aru saan siis tausta peab kontrollima vaid SilberAuto kaudu kuna hooldusraamatuid suudab iga türklane valmis kritseldada?

Eelkõige hirmutab kooslus W211 Airmatic + Eesti teed.
[
Neid autosid ei saa ülalpidamiskulusid arvestades võrrelda. Hooldused jäävad sinna 2-300 euro kanti alati (veidi sõltub mootori suurusest ja sinna sisse kallatava õli kogusest).
Remont on üldjuhul suht kallis, samuti varuosad. Enda omal vaja hetkel vahetada näiteks tagasillas kandepuksid, mis on vulgist lahti, nende vahetamiseks tuleb tagasild väidetavalt praktiliselt ära võtta mis võrdub terve päev tööd.
Ise eriti midagi teha ei saa, kuna šarniirid ja puksid on enamjaolt pressitavad.

Tagumised istmed käivad alla küll ja ruumi tekib päris palju.
Airmatic on jah nii nagu ta on. Kui palju kruusateed siis ei soovitaks.
Universaalidel on kõikidel vähemalt taga õhkpadjad.
Kui need lekivad sööb kompressori ära. Endal sai vahetatud, 500 eurone lugu.
Kõikvõimalikke andureid tuleb üksjagu vahetada. Endal viimase paari kuu jooksul vahetatud DPF, tagasillas kiiruseandur jne.
Aga muidu on auto hea.
Mis aasta mudel sul on? 2006 tuli facelift, mõistlik vist alates sellest vaadata siis enamus alguse vigu kõrvaldatud.
Mul W211 sedaan aga samuti õhkvedrustusega. Tagumised sharniirid sain juba ära vahetada. Eks seal natuke rohkem oli pusimist aga ei hullu midagi. Esimese sharniri vahetusega said töövõtted selgeks ning teise vahetus läks palju kergemalt, mitte midagi üle mõistuse rasket, kellel võtmed käes püsivad, see saab ka hakkama.
AGA, et tag.sharniire vahetada, tuleb vedrustuse süsteemist õhk välja lasta, hiljem uuesti õhk süsteemi tagasi siis kalibreerimine ning selle jaoks vaja STARi, võimalik et saab ka teiste testeritega selle ära teha aga jah, ise kodu garaazis seda tööd ei teosta, kui puudub vastav aparaat. Usun, et samasugune protsess on ka universaalkerega W211.
(24-07-2014, 03:44 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Mesjaoks kalibreerimine vajalik peaks olema?
Siinkohal mainin ka ära, et tagumist silikoonpuksi ei vahetada eraldi, kui hoob on alumiiniumist.

Et auto jääks teega paralleelselt, esi ja tagaots õigel kõrgusel ning padja ja amordi vahe peab olema mõlemalt poolt ühtne. Mul alguses ei olnud ja siis käis ühelt poolt amort vastu patja.
Miks ei vahetata silikoonpuksi, kui hoob alumiiniumist? Kui EPC pakub puksile koodi siis ikka vahetatakse. Muidugi kergem on koos hoovaga vaheta, ei ole pressimist aga see kallim kindlasti.
See, et FL. on juba töökindlam, ei ole kah väga tõene. Rohkem sõltub isendist endast.
Mul endal on 2004 ja tuttavalt on 2007 ning ta on seal ette tulnud uskumatuid remonttöid, seejuures pole mina enda preFL'il nagu midagi sellist teinud, mis maksaks palju. Ehk et kui võtta, et mingi 2004-2005 võimalik saada 7000€ eest, siis selle 3000€ eest, mis üle jääb, on võimalik käia vajadusel veakohad üle ning ei tohiks rohkem probleeme sinu ajal olla. Ehk et kõik on suhteline, sõltub eelmistest omanikest, läbisõidust jne.
Eks ta sõltu jah nagu ikka konkreetsest isendist kuid Eesti ajalooga autosid ju vähe ja siis juba taustakontroll keerulisem. Silber saab vist uurida ainult seda kui autoga päritoluriigis MB esinduses käidud ja siis ajaliselt läbisõite võrrelda.
Ma tõin endale ise mõned kuud tagasi Leedust, tuttavalt, kes autosid Itaaliast toob.
Õnneks oli Itaalias suht lõpuni esinduses hooldatud ja seega sai tõesti ajaloo Silberi kaudu kätte.
Itaalias keriti läbisõit 190000 peale, tegelik läbisõit oli 320000. Nagu ikka nende asjadega on. Samuti nägi ära, et 2008 aastal on olnud väike avarii, vahetati esitiib ja peegel.
Aga Silber nägi näiteks ära sellised asjad, et 2010 on vahetatud minu autol SBC, 2011 tagumised õhkpadjad jne. Ehk tegelikult läbisõit läbisõiduks, hea oleks teada, mis on autol lähiaastatel tehtud. Läbisõit pole nii määrav, kui auto pole just sõitnud miljon km.
Elu on ka millegipärast näidanud, et Euroopa suunalt tulevad autod on paremini hooldatud kui üks keskmine eestlane seda hooldada jõuab/jaksab. Kuna olen ostnud mõned autod Eestist ja mõned nüüd otse tooduna, siis võin julgelt öelda, et kui ikka toodud auto on üldpildis korralik, siis hooldusele kulub tulevikus vähem raha, kui Eestist ostetud autole. Ilmselt on Eesti autojuht nii koi, et heas korras autot on raske leida, välismaalt on neid lihtsam leida, läbisõit muidugi suurem. Ehk et eks millegi arvelt tuleb seda lõivu maksta.
(24-07-2014, 07:50 PM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]1)Miks ma peaks kalibreerima, kui ma silikooni vahetades 6hkpatjagi lahti ei lase? Pole veel kedagi näinud, kes kalibreerimist mingi tühja-tähja pärast teostaks, rääkimata puksivahetuse pärast.

2) Sisse-välja pressimine kahjustab alumiinium66tsa ning kahe poole täpne kokkusobivus pole v6imalik (konarlik t6lge).

Äkki räägime mööda, mina räägin sedaan kerega autost, kuigi teema algataja küsis universaali kohta aga no mis ma ikka vaidle, ju ollakse vilunud näppudega ja milleks kasutada tehase ette antud töövõtteid.

Teemasse ka nüüd, kasutaja Black666 ütles väga õigesti, Euroopa suunalt tulevad autod on paremini hooldatud kui üks keskmine eestlane seda hooldada jõuab/jaksab. Mitmeid inimesi tutvusringkonnast on just Itaaliast(Leedust) ostnud Saksa marki autosid, kered on üldjuhul roostest vabad, ls. on küll suured olnud aga autod on hooldatud suht korrektselt.
Minu jaoks on miinus olla ainult, et nahksisudel ei ole istmesoojendusi aga see hakkab juba erand juhtudeks minema.
On ka Eestis häid autosid.Ostsin ise 10 vana 211-ne.Auto oli firma oma ja täis Eesti ajalooga.Läbisõit 350000km.Asi selles,et firmad jõuavad ka autosid hooldada, vahetada jupid kui vaja on ja teha seda korralikult.Nii,et kui on ajalugu Eestis,siis ei tasu karta.
Kui ma endale otsisin kuni 7000€ W211, siis kuu aja jooksul ei näinud ma mitte ühtegi sellist autot, millel poleks mõni suur asi korrast ära.
Kellel oli olnud kunagi nii kõva pauk, et pahtlit irdus iga detaili pealt ja rooste oli sama nagu W210'l, kellel paugutas kast, kellel oli tagumine ots vastu maad ja õhku juurde ei tulnud, kellel viskas peale käivitust ekraani punaseks, aku märk ees, varsti lülitas ka lisad välja jne.
Vaatasin läbi kõik W211 umbes kuu aja jooksul mulle sobivas hinnaklassis ja kõigil oli lisaks väikestele hädadele ka suuri ja kulukaid hädasid küljes, läbi sai vaadaud umbes 10-11 autot.

Siirdusin Leetu ja tuttava poolt pakutud masin oli kordades parem, kui siin pakutavad roimad. Väikseid probleeme muidugi oli, nagu termostaat, väike aku, esistange võre, kuid umbes 400€ investeeringuga sain ma auto hooldatud ja vajalikud sõlmed üle käidud. Seejuures tuli auto Eestisse kätte pea 2000€ odavamalt, kui minu maksimaalne hinnapiir.

Eks Eestis leidub tõesti vahel ka pärle, kuid need 10-11 autot mis ma kuu jooksul läbi vaatasin, olid suures plaanis kõik sellised, et vajasid kohe 1000-2000€ investeeringut, mõni võibolla rohkemgi.

Veel teemasse, siis W211 on tegelikult seest päris väike, võrreldes vähemalt W210'ga. Kuna ma pole ammu W124 sõitnud, siis ma ei mäleta kuidas seal ruumiga on, kuid minuarust oli isegi W124 salong suurem. Kui W211 istuvad ees vähe suuremad inimesed, siis taha saab panna kas jalutuid invaliide või väikelapsi. W210 näiteks sellist probleemi ei olnud. Ka pagasiruum on selgelt väiksem kui oli W210.
Jah tõsi on see,et 210 oli mugavam kui 211.
Üldiselt on nii, et mõttekuse peab igaüks ise endale selgeks mõtlema.Eusa_angel Mina näiteks ei leia ühtegi põhjust peale sigalaheda armatuuri, mille poolest 124 alla jääksEusa_snooty

Heas toitumuses 124 elab ühe keskmise hinnaga 211 igast asendist üle.Ninja Tõsi, pole nii edev ja ilmselt kulutab kütusele märkimisväärselt enam, kuid samas pole oodata nii valusaid remondiarveid.

Odavad/käestlastud räimed on pidaja peavalu niikuinii.

211 on juba auto, mida vaene osta ei tohi. Kui remondifondist pole võimalik tonni võtta, siis otsi midagi soodsamat tagumiku alla. Paluks mitte valesti mõista: liigub odavaid ja häid autosid. Aga harva. Ning see tähendab siis esiteks pidevat jälgimist ja valmisolekut sobiva eksemlari tekkimisel kohe peale lennata.Unibrow
Risto, ei ole seal midagi hullu, mida nii karta võiks. Kui endale W220 ostsin kartsin ka, et airmatic, jne, aga kõik tip top, ja naudingut rohkem kui vaja =) Peab ainult võimalikult heas korras isendi leidma kindla ajalooga.. Sirvi, otsi ja leiad!
Facelift W211 on hea ilus auto. Osta ja naudi! Elame üks kord Eusa_angel
Endalgi mõtted käivad midagi uuemat proovida, kas E või CLS Smile
Tegelikult oleks see isale kes sai hiljuti teise 4MATIC S124 Soome müüdud ja endale jäi 1996 S124 83kW E250 DIESEL. Vanakoolimehena jääb ta vist vähemalt esialgu siiski S124 juurde mis väga hea auto kui ainult konditsioneeri tööle saaks. Endal auto olemas ja hetkel juurde ei otsi.
Black66, Thumbsup , nii ongi.

Üldiselt tasuks vaadata hetkel MB mudeleid alates 204/212/221. Enne neid (203, 211, 220) on probleeme väga palju. Enamuste 211 läbisõidud 400 000 - 500 000km ja SBC garantii ammu unustatud. Kindlasti on erandeid - näiteks minu E200K millega sõitsin 5a ja ~60 000km. Remondile/hooldusele kulus sellel perioodil täpselt 1400€. Müües oli läbisõit umbes 135 000km.

Uuematel MB mudelitel tasub vältida kõiki diiselmootoreid (eriti OM651 ja kus on kirjas BLUE) kuna andureid ja soojendusi on tänu "rohelistele" nii ropult külge topitud. Need ei kesta ja maksavad väga palju.

Ma julgeks soovitada c320, e350, s350, s500. Uuematel turbo bensukaid mis on suht ökonoomsed.

Kui pealkirja lugeda, siis ei ole eriti mõttekas tegevus, eriti kui 124 on heas korras. Smile
Jah teema võib selleks korraks unustada-W124 jääb edasi.
(02-08-2014, 11:34 AM)marek Kirjutas: [ -> ]...
Uuematel MB mudelitel tasub vältida kõiki diiselmootoreid (eriti OM651 ja kus on kirjas BLUE) kuna andureid ja soojendusi on tänu "rohelistele" nii ropult külge topitud. Need ei kesta ja maksavad väga palju.

Ma julgeks soovitada c320, e350, s350, s500. Uuematel turbo bensukaid mis on suht ökonoomsed.
...

Ma oleks säärase soovitusega ettevaatlik: lahustipõletajate mootorijuhtimine pole kuskilt otsast töökindlam, lisanduvad veel oskajate diagnostikute puudumisest "müstiliseks" muutuvad süütesüsteemi probleemid. Kütuse sissepritsesüsteemid on võrdselt keerulised, mõlemad on ülelaadimisega ja mõlemate puhul on mootor termiliselt üle koormatud.Crybaby

Kindel on aga see, et bensumootoriga autot on oluliselt tõenäolisem leida kerimata.Eusa_angel

Samas on mõlemad müstiliselt ökonoomseks aetud...Eusa_drool
Esimesel 3-el soovitusel jäi kirjutamata CDI.

Uued bensukad on töökindlamad ja odavam pidada kui diisleid. (~2010+) Aga see pole teemaks, meibi 10a pärast, eks siis ole näha.