Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 1996 universaal diisel W124 konditsioneer ei tööta-konditsioneeri rullik käib raskelt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Isa käis aasta tagasi Õnne tn Ülari juures kes kontrollis et külmaainet on paak täis kuid asi mingis relees vist ja soovitas elektriku juurde minna.

Täna Lesvenis elektrik ütles et konditsioneeri mootor käib raskelt (eest parempoolne alumine rullik mis ühenduses mootoririhmaga), uus mootor alates ca 200eur. Puhastada/määrida neid ei pidavat saama.

Raskelt käiv konditsioneerimootor ei pruugi aga olla ainuke vea põhjustaja ja pärast selle vahetust võib kuluda raha veel elektriosadele jne.

Kuna tegemist müügiautoga millesse juba piisavalt raha läinud siis ei hakanud kohe kond. mootorit vahetama.

Mõtteid/kogemusi kas alustada tõesti kond. mootorivahetusega?

Praeguste ilmadega lihtsalt põrgu ilma kondita sõita kui see lisana ometi olemas.
Sellesama Üllari juurde tagasi - tema neid praavitab.

Rahata seda tsüdeemi ilmselt käima ei saa.
Üllar suunaski edasi elektriku juurde. Eks peab vist uurima kas ta veel mäletab milles siis konkreetselt viga on.
(24-07-2014, 12:02 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Üllar suunaski edasi elektriku juurde. Eks peab vist uurima kas ta veel mäletab milles siis konkreetselt viga on.

Kas kompressor ei haagi või libiseb sidur läbi? Siin on päris suur vahe...

Kompressoreid remonditakse, sidureid vahetatakse. Aga elektripoolega ei taha keegi tegelda...Crybaby
Mis asjandus on konditsioneeri mootor?
Autol on olemas salongi ventilaatori elektrimootor, konditsioneeri kompressor.
v6sa, ei tea, peab uurima.

kaupo51, ju siis kond. kompressor.


Ainuüksi mittetöötav kont sunnib aina tõsisemalt müügile-muidu isa jätaks edasi endale ja võtaks müügist maha kuna eile sai teine W124 4MATIC Soome müüdud millel aga kont töötas ideaalselt ja nüüd istuda ümber kondita masinasse on ikka paras shokk selliste kuumadega.

Samas mingit 400-500eur nii vana auto remondiks ei raatsi raisata kuna keegi seda kinni ei maksa sest sellega algavad juba W124 hinnad.
Kusjuures kui ees olev pistik kinni ühendada hakkab kohe vent käima ja samuti ka konditsioneer kuid miskipärast ei tohtinud pistikut kinniühendatuna jätta-mingi relee viga vist. Katsun mingi aeg uuesti Õnne tn Üllari juurest läbi minna.

Samas mida tähendavad nupud:

EC
ja 3 ringis noolega nupp W124 kliimas?
Kui õigesti mäletan siis EC peaks olema konditsioneeri kompressori välja lülitamiseks ja ringis nooled on salongi suletud õhuring.
Tänud.