Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 Salongipuhur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Juhtus siis selline asi, et autot käima pannes võttis korraks salongipuhuri täisvõimsusel taha ( Kliima oli AUTO peal ja salongis kuum ), kuna ma ei tahtnud, et puhur üürgab panin kliima kinni, aga hiljem uuesti käima pannes selgus, et puhur ei puhugi enam. Kust viga otsida ?
W210 E270 CDI 2001
Kliimaautomaatik on, vahet pole millise tugevuse peale puhuri nupu reguleerin, ikka on vaikus.
(21-07-2014, 10:30 PM)Rando Kirjutas: [ -> ]Kliimaautomaatik on, vahet pole millise tugevuse peale puhuri nupu reguleerin, ikka on vaikus.

Alusta sellest, et uuri voolu pealetulemist mootorile. Juhitakse seda tsüdeemi elektrooniliselt ja "siil" on üsna tihti kurja juureks.
(22-07-2014, 08:24 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(21-07-2014, 10:30 PM)Rando Kirjutas: [ -> ]Kliimaautomaatik on, vahet pole millise tugevuse peale puhuri nupu reguleerin, ikka on vaikus.

Alusta sellest, et uuri voolu pealetulemist mootorile. Juhitakse seda tsüdeemi elektrooniliselt ja "siil" on üsna tihti kurja juureks.

Ega ei tea mootori asukohta ja mis asi see "siil" on ?

(22-07-2014, 10:14 AM)onu_siim Kirjutas: [ -> ]Ilmselt seltsimees v6sa m6tleb resistor packi, asub vendi küljes. Vent ise asub kindalaeka all. Armatuuri alt eemaldad plastkatte, siis vendikoja alt teise plastiku ja seal ta raibe elutseb, kinni oli vist 4 kruviga, tuleb alla välja.
Kliimaautomaadi puhul ikka juba elektroonika juhib venti, mitte takkide teema.
Kas diagnostika võiks viga näidata ?
Elektriskeemi järgi diagnostika mootori ja regulaatori ploki viga kindlasti ei näita, kui just kliima aju ise vigane on aga kahtlen selles.
Kas mootori harjad või regulaator. Pakuks viimast. Aga kaeva mootorini, siis saad teada.
Huvipärast võid vaadata mis vigu kliima näitab,

Võtsin kätte ja lammutasin natuke, asi nüüd siis korras. Tundus, et viga oli kõigest massijuhtmes, hoidis ennast väga õrnalt klemmi küljes.