Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 3.0 diisel 100kw (96)- kanistrikütuses oli vett
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Lugu siis selline, et sai kahtlasemat sorti kauaseisnud nektarit paaki tangitud ning peale 5 minutilist sõitu jättis teepeale. Filter sai maha võetud ning sealt sai välja valatud potsikutäis vett. Peale seda sai kahtlane kütus välja pumbatud ning uus asemele pandud ning ka vana filter värsket tankla kraami täis valatud. Vett seejärel filtrisse enam ei kogunenud ka.
Käiamist on olnud juba omajagu ning korra ka käivitus ja podistas umbes 10 sekundit paari silindriga kuid suri jälle välja. Kütusetorustikus oli näha ka suurt mulli. Mis pump sellel masinal peal on: Lucas või Bosch?
Müstiline on see, et sama mootoriga w124 3.0 diisel 100kw 1995- sai samast kanistrist tangitud ning peale filtrist vee väljavalamist läks käima ning töötab, aga w210 enam käima ei lähe.
Ei oskagi kuskilt otsast pihta hakata. Ilmselt tühipaljast käiamisest on vähe kasu ning pole mootorile kasulik (?)
Ehk on kellegil olnud samalaadne kogemus w210 ga kanistrist sattnud vee tankimisega paaki.
Nõuanded ja soovitused on oodatud!
(11-07-2014, 01:18 PM)Kasutaja55 Kirjutas: [ -> ]Tere.
Lugu siis selline, et sai kahtlasemat sorti kauaseisnud nektarit paaki tangitud ning peale 5 minutilist sõitu jättis teepeale. Filter sai maha võetud ning sealt sai välja valatud potsikutäis vett. Peale seda sai kahtlane kütus välja pumbatud ning uus asemele pandud ning ka vana filter värsket tankla kraami täis valatud. Vett seejärel filtrisse enam ei kogunenud ka.
Käiamist on olnud juba omajagu ning korra ka käivitus ja podistas umbes 10 sekundit paari silindriga kuid suri jälle välja. Kütusetorustikus oli näha ka suurt mulli. Mis pump sellel masinal peal on: Lucas või Bosch?
Müstiline on see, et sama mootoriga w124 3.0 diisel 100kw 1995- sai samast kanistrist tangitud ning peale filtrist vee väljavalamist läks käima ning töötab, aga w210 enam käima ei lähe.
Ei oskagi kuskilt otsast pihta hakata. Ilmselt tühipaljast käiamisest on vähe kasu ning pole mootorile kasulik (?)
Ehk on kellegil olnud samalaadne kogemus w210 ga kanistrist sattnud vee tankimisega paaki.
Nõuanded ja soovitused on oodatud!
Ega seal muud kunsti ei olegi kui jama kogu süsteemist välja saada ja lõpuks õhk samuti.
Pihustite juurest käiamisel torud irvakile, nii saad õhu kõige tõhusamlt kätte.