Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Unistus mis on hetkel kättesaamatu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkis korra huvi kui palju maksaks SELline isend .

väikemees

on ju hind 96000 EUR-i???
Oleneb missugust sa soovid.
Tavalise,lühikese teljevahega isendi hinnad algavad 31500 eur-ist

http://www.mobile.de/SID.a2JGMRELUZtAY37...earch.y=10

Iseenesest see "lühike" on ka täiesti piisav,S-klassiga võrreldes on ruumi niikuinii rohkem:bigsmile:
Selline sobiks MB klubi esindusautoks:hump:
See auto oli ju põhimõtteliselt Maybachi asemik ning kui tootmine 1981.a lõpetati,ei toodetud pikka aega sellist üliautot,enne kui ilmus uus Maybach 57/62.
Kuid jah,see auto meeldib mulle vägaConfusedmile:
Uku Kirjutas:Oleneb missugust sa soovid.
Tavalise,lühikese teljevahega isendi hinnad algavad 31500 eur-ist

http://www.mobile.de/SID.a2JGMRELUZtAY37...earch.y=10

Iseenesest see "lühike" on ka täiesti piisav,S-klassiga võrreldes on ruumi niikuinii rohkem:bigsmile:
Selline sobiks MB klubi esindusautoks:hump:
See auto oli ju põhimõtteliselt Maybachi asemik ning kui tootmine 1981.a lõpetati,ei toodetud pikka aega sellist üliautot,enne kui ilmus uus Maybach 57/62.
Kuid jah,see auto meeldib mulle vägaConfusedmile:

Ülikõva ja veel valge sisuga .....
Krt müüks V-klassi maha ja isegi oma SEL-ist võiks loobuda.... saaks äkki kahe autopeale 20-22 eur kokku ...siis veel kuskilt nipitada 10 ...?!!
Paneb lausa mõtlema. Tänud lingi eest .:bigsmile:
ps. Ei tea kuidas ARK suudab registreerida sellist autot ?! (on Eesti registris olemas üldse taolist autot ?!)
See on juba sellisest  klassist väljalase, mille hind hästi hoides ei lange, vaid pigem tõuseb.
Kuldar Kirjutas:ps. Ei tea kuidas ARK suudab registreerida sellist autot ?! (on Eesti registris olemas üldse taolist autot ?!)

Teevad erandkorras tüübikinnituse, vaatavad yle kas kõik on nii nagu säädus nõuab ja kui on, siis regavad. Samas, kui Saksa registris on olemas, siis ei tohiks väga probleemi tekkida, meil nyyd ju üks suur kodumaa Smile
h2x0r Kirjutas:
Kuldar Kirjutas:ps. Ei tea kuidas ARK suudab registreerida sellist autot ?! (on Eesti registris olemas üldse taolist autot ?!)

Teevad erandkorras tüübikinnituse, vaatavad yle kas kõik on nii nagu säädus nõuab ja kui on, siis regavad. Samas, kui Saksa registris on olemas, siis ei tohiks väga probleemi tekkida, meil nyyd ju üks suur kodumaa Smile

25-aastase ja vanema sõiduki ehitus ja tehnoseisund peab vastama valmistaja nendele nõuetele, mis kehtisid sõiduki valmistamise ajal.
Seega, ei ole probleemi registreerimisel ja ei nõuta tüübikinnitust.
Viimasel ajal on just vana USA rauda Eestisse palju juurde tulnud.
Kuldar,märgasid unenägusid sulle!
Krt,sul ju tõsi taga kui oled nõus SEL-ist loobuma!Või oled veel pühade meeleolus?
SEL-i hind?
Kuldar,kui sa selle Grösseri ära tood ükskord,siis ma hakkan seda iga päev vaatamas käima:bigsmile:
Minu lemmikud ongi 60-70ndate suured mersud
1) W116 450 SEL 6.9 :tongue:
2) W108 300 SEL 6.3
3) W100 600 Grösser 6.3
Selles järjekorras peaks nad ära tooma:cool2::bigsmile:
Lihtsamatest meeldib mulle väga W114/115.
Need on minu lemmik MercedesedConfusedmile:
Õigel teel oled Kuldar oma mõtetega ja sa ju tead kuhu esmajoones pöörduda kui SEL müüki läheb,eksju?
Karl Kirjutas:Õigel teel oled Kuldar oma mõtetega ja sa ju tead kuhu esmajoones pöörduda kui SEL müüki läheb,eksju?
Eks hakkan vaatama tasapisi .Kõigepealt V-klass müüki . (on teine peaaegu valmis) siis vaatan kuidas vaba rahakesega lood on ..... ja siis :cool_rsvd:
kui ikka w100 soov peal on siis ..... vaatan kuidas SEL-i müügiga jääb .
Kuldar Kirjutas:
Karl Kirjutas:Õigel teel oled Kuldar oma mõtetega ja sa ju tead kuhu esmajoones pöörduda kui SEL  müüki läheb,eksju?
Eks hakkan vaatama tasapisi .Kõigepealt V-klass müüki . (on teine peaaegu valmis) siis vaatan kuidas vaba rahakesega lood on ..... ja siis :cool_rsvd:
kui ikka w100 soov peal on siis ..... vaatan kuidas SEL-i müügiga jääb .

siis tuleb SEL-ile oksjon välja kuulutada :bigsmile:
MB 600 Pullman oli Discoveri kanalil enim hinnatud limusiinide hulgas . Toodeti neid ainult tellimuse peale ja väidetavalt ei ole ühtegi identset autot olemas.
Kogu vedrustus , aknad, juhi ja salongivaheline klaas toimib õhuga .


When the Mercedes 600 Pullman was introduced to the public it was the most expen­sive car in the world. Every one of the 428 cars was carefully hand made according to the purchaser’s demands and individually equipped. These cars were made only by craftsmen with more than 15 years of experience with Mercedes.

http://www.mb600.com/