Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 tagumise küljeturvapadja deaktiveerimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Mure järgmine, tellisin saksast uue tagumise küljepolstri, sest eelmine omanik on suutnud selle ära lõhkuda. Mul on tagumiste uste sees ka turvapadjad. Ehk et kui ma ühendan polstri küljes kõik pistikud lahti, siis ilmsel lendab padi lahti või nii hull asi ei ole?
Kas on vajalik ja kuidas on võimalik deaktiveerida kasvõi ainult üks vajaminev turvapadi, on see võimalik lihtsate vahenditega või on tarvis ühendada STAR järgi?

Kiirel vaatlusel väljamaistest foorumitest tundus, et aku maha ning senikaua kuni süüdet ei näpi, võib rahulikult turvapadja ümber ja selle juhtmetega mängida, ei tohiks ka SRS kiri jääda põlema. Kui keegi seda kinnitaks, võiks asjaga juba tegelema hakata. Smile
Ma just eelmine nädal paigaldasin w211 parem tagumist ukse turvapatja, alguses oli sama küsimus, et kas aku juhe maha? Vastuseid oli kahe suguseid, kes ütles, et turvalisuse mõttes võid aku juhtme maha võtta ja teised, kes ütlesid, et pole tarvis. Seega, mina lähtusin pisut enda varajasemast kogemusest ja ei võtnud akult juhet maha, süüde oli välja keeratud ja vahetasin padja ära, ei lennanud midagi lahti. Hiljem küll kasutasin STARi, et veakood kustutada ja uus test samuti otsa.
(03-07-2014, 12:20 AM)Black66 Kirjutas: [ -> ]...
Kiirel vaatlusel väljamaistest foorumitest tundus, et aku maha ning senikaua kuni süüdet ei näpi, võib rahulikult turvapadja ümber ja selle juhtmetega mängida, ei tohiks ka SRS kiri jääda põlema. Kui keegi seda kinnitaks, võiks asjaga juba tegelema hakata. Smile

Vooluta autos ei teki ka ekstsesse. Kuid auto vooluta jätmine ise tekitab huvitavaid järelmeidEusa_whistle Ning akuklemmiga säristamine võib üsna hinnalisi plokke loojakarja saata.

Teoorias on peale CAN magamaminekut enamus auto elektrist maas ja seega võiks nagu näppida. Keegi võiks seda väidet nüüd kinnitada või ümber lükata...Eusa_pray

Kunagi ei saa lõplikult välistada, et juhuslik staatiline laeng püropadruni vallandab... Paar juhust on kirjeldatud, kus laual olnud padi on pistikute puudutamisel avanenud. Selle põhjuseks ei saa olla muud, kui mingil müstilisel põhjusel läbi pürolaengu süüteahela liikunud staatilise elektri laeng. Tootja väitel olevat see võimatu...Icon_rolleyes
Seda W211 vooluta jätmist ei tasu nüüd nii kah karta, tulnud ette korduvalt remonttööde käigus ning ei ole veel midagi hullu juhtunud, ise tuleb olla hoolas ja tähelepanelik.

Staatilise elektri osas olen kah kuulnud erinevaid lugusid, pigem jällegi enda hooletus.

Miks ma üldse sellise probleemi tõstatasin? Põhjus lihtne, sai kunagi vahetatud ühel 95 aasta Camarol rooli ja seal oli vaja lisaks aku klemmidele ühendada lahti ka vastavad kaitsmed ning armatuuri alt airbagi pistik. Lihtsalt aku mahavõtust ei piisanud antud autol. Nii mõnigi mees on saanud padjaga vastu vahtimist. Kartsin, et 2004 aastaks on Mercedes veel midagi jubedamat välja mõelnud, kuid tundub et siin laheneb asi lihtsamalt.

Kuna mul on vaja vahetada ka esimene väike aku, siis võtan mõlemad tööd korraga ette ning siis on aku lahtiühendamine vajalik kahe töö tegemiseks, ehk et 2 kärbest 1 hoobiga.

Polstri saabumiseni läheb veel aega, aga paari nädala pärast vast saab asja ära teha. Eks ma annan teada, kas sain padjaga vastu lõgemeid või põletasin mõne ploki maha. Iseenesest ei usu, et siin midagi ületamatut peaks olema, suhteliselt easy fix, kui läheneda assjadele loogiliselt ja mutrivõtmed käes püsivad.
Mõned nädalad tagasi sai töö ära tehtud.
Kuna ma vahetasin samal ajal ka esimest väikest akut, siis oli ka polstri vahetuse hetkel akuklemm maas.

Kui keegi seda tööd tulevikus ette võtab, siis ei ole vaja akult klemmi maha võtta. Polstri eemaldamisel tuleb lahti ühendada akna lüliti pistik, kõlarite pistikud ning lombivalgustuse pistik. Airbagi pistik on ukse küljes ning seda näppida ei ole vaja.