Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 2,0d seisis aasta otsa, nüüd ei käivitu.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Korra nagu lubas ja käis 2-3 sekundit, kuid siis jäin gaasi andmisega hiljaks, mis võib probleemiks olla. Ise pakun et ehk on õhk vahele tulnud, kuidas seda välja saada, küttetorus mulle ei näe, võib olla on küttetoru täitsa tühi, üks tuttav soovitas ühe pihusti toru natuke lahti keerata ja siis proovida käivitada, niikaua kui kütet hakkab pritsima, ei ole veel jõudnud seda proovida. Mis on teie kogemused, aitähh.
Õhu eemaldamine ehk õhutustamine on korduvalt kirjeldatud tegevus. Otsing-->lugemist.

Korras diiselmootoril ei anna gaasi tallamine midagi: käivitamisel antakse maksimumetteanne niikuinii. Alles mootori käivitumisel hakkab regulaator kütust vähemaks kruvima.

Peetikeeratud KSP puhul see muidugi kehtida ei pruugi.
Kõik on muidu õige, aga V6sa, lühendeid kasutades ei pruugi "noobid" kohe käigult asju haarata Eusa_angel. KSP = KõrgSurvePump Eusa_shhh

PS, ei käi konkreetselt probleemi algataja kohta, kuid edaspidi otsingu kasutajatel on nii lihtsam Unibrow