Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB, elektriga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Midagi huvitavat. Vähemalt jõuallikas on võetud pädev.

https://www.youtube.com/watch?v=Vc4lXBwxUZ4
Täitsa huvitav.
Jääme ootama ja lootma, et kui lõpuks Eestisse tuuakse, siis ikke ka riik toetab selle ostu mõnusa summaga.
Peale Tesla Roadsteri vist ainus elektriauto mida oleks nõus omama, igati huvitav masin, aga arvatavasti selleks ajaks kui Eestisse müüki jõuab on riik oma toetusplaanist juba loobunud.
Saksas sai ka proovitus elektri Smarti ja see ka väga hea kogemus, paras kartauto ikka. Seal muidugi on hea diil, et ostad auto akude võrra soodsamalt ja rendid akusid 60 EUR eest kuus.
Eestis tehakse ka W124 elektriautot. Minu disainitud hooratas läks külge.....Aga vaid 200Nm mootor kuuldavasti.
Range on ikka naljanumber. Tesla Model S on ainuke tõsiselt võetav EV. Eestis juba 6tk ja suve lõpuks vähemalt 15. Thumbsup

Juba 20a tagasi tehti 200km sõiduulatusega EV'si, koomikud.
mai seisuga pidi juba 19 Teslat olema eestis
(22-05-2014, 07:22 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]mai seisuga pidi juba 19 Teslat olema eestis

Kust selline info? Tesla fänniklubi andmetel saabus 19.05.2014 Eestisse 6. Model S.
Mingi ajalehe artikkel oli, kus kõik elektriautod olid ritta seatud, isegi paar Polaris elektri ATV d oli
Siin video SLS elektrilise kohta. 750 hp, 1000 Nm Eusa_clap
https://www.youtube.com/watch?v=IElqf-FCMs8
(24-05-2014, 10:18 AM)indrek Kirjutas: [ -> ]Mingi ajalehe artikkel oli, kus kõik elektriautod olid ritta seatud, isegi paar Polaris elektri ATV d oli

Okei - Teslat, ma pidasin silmas Model S.
(24-05-2014, 10:42 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]Siin video SLS elektrilise kohta. 750 hp, 1000 Nm Eusa_clap
https://www.youtube.com/watch?v=IElqf-FCMs8

Suht vana video ja minu arust tegemist täieliku tippsaavutusega. Huvitav kas sellise ostu ka ew mingil määral kompenseeriks?

Kuidagi arusaamatu on kyll miks eriti seda 200-250km piiri yletada eriti ei suudeta. Suurlinnas on 150km suht kiire tulema ja edasi ikka siis juba hambad ristis et ummikusse ei satuks...
Ilmselt ka vastav kindlustus, lepingulised bumperid jne aga sedagi kindlasti mitte väikese raha eest. Energia kokkuhoiu m6ttes vist kaob m6te kui selline tipptunnil ummikus kiirteel oma otsa saanud akude t6ttu liikluse halvab.
Ka selle sõiduki puhul saaks 18 000 EUR abi Elmo raames, aga noh sellise hinna puhul pole suurt enam vahet. Mina suurt elektriautodesse ei usu, õigemini usun, aga tulevikus pigem vesinikelemendiga autosse. Mercedes on juba aastaid seda tehnoloogiat arendanud ja ka demonud. Töötab suurepäraselt, kestab ja väiksed hooldekulud, aga probleem hetkel pigem vesiniku tootmise kalliduses. Autonetis vist oli ka testsõit elemendiga hundayga ja kiideti, ehkki jah hind veel 200 k EUR juures. Aga 10 aasta pärast on ka see lahendus soodne ja ehk ka vesinikku toodetakse taastuvast energiast soodsamalt ja siis on tegu tõesti ROHELISE autoga. Hetkel need akupaketid just rohelised ei ole, saastamine viiakse linnast välja narva elektrijaama. Ja pealegi on suht pointless poolt tonni akusid niisama kaasa vedada, sealt see ökonoomsuse kadugi tekib. Element on tulevikus soodne toota, massilt kerge ja iseenesest ka tehnoloogialt kerge.
Tesla annab sõiduulatuseks 500km ja test näitab talveks 200km: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/tes...d=67549150
Kui võtta kõige odavam mudel(55000 eurot), mille läbisõiduulatus on 390 km, miinus 18000 ja sissemaks 20%, siis jääkväärtus väga paha ei olegi, arvestades kütusekulu ja hoolduse kokkuhoidu.
Tesla fännklubi lehel kirjutatakse aga ennustatavast Elmo toetusrahade lõppemisest aasta lõpuks: https://www.facebook.com/TesladEestis
Või siis linnaautoks 16000 euroga Nissan Leaf: http://www.nissan.ee/EE/et/vehicle/elect...tions.html

Tulles aga tagasi Mercedese juurde, siis nemad ei unusta kõige olulisemat. Salongi! Kui võtta Teslalt suur puutetundlik ekraan või Nissan... Täiesti igav, ei midagi ahvatlevat.
Teslal ja Daimleril on mingi seos ka?
Minu silma järgi on Tesla S'l Mercedese "kangid" kõik.
(28-05-2014, 10:46 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]...
Tulles aga tagasi Mercedese juurde, siis nemad ei unusta kõige olulisemat. Salongi! Kui võtta Teslalt suur puutetundlik ekraan või Nissan... Täiesti igav, ei midagi ahvatlevat.

Mistap see ka minu tähelepanu pälvis. Suvalised elektriautod on...suvalised. No ei kutsu tagasi...
(29-05-2014, 12:12 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]...
Minu silma järgi on Tesla S'l Mercedese "kangid" kõik.

Sama tarnija @PRC?
(28-05-2014, 09:20 PM)itbilen Kirjutas: [ -> ]Kuidagi arusaamatu on kyll miks eriti seda 200-250km piiri yletada eriti ei suudeta.

Suudetakse loomulikult, aga ei taheta.

(29-05-2014, 12:12 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Teslal ja Daimleril on mingi seos ka?
Minu silma järgi on Tesla S'l Mercedese "kangid" kõik.

MB ja Tesla on koostööpartnerid.

http://www.teslamotors.com/de_DE/about/p...take-tesla
Sedamoodi siis:
https://www.youtube.com/watch?v=AAg3QKD3TJE

Huvitav, kas keegi reaalselt seda soetada ka soovib?

Samast edasi: isetüüriv buss näib üsna valmis olema.
https://www.youtube.com/watch?v=8uBYNbPFpmM
Elektriga G oskab koha peal end ringi keerataSmile

Lehti: 1 2