Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 peeglisoojendus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna hommikul suure niiskusega sain ebameeldiva üllatuse. Peeglisoojendust ei oska tööle panna. Tagaklaasisoojendusega see seotud vist pole, kuna see kuivas kiirelt. Aga peeglid jäidki udukihi alla.
Uskumatu, et Mercedes, mil kõik selline pidi automaatselt toimima, ei saa peeglilt udu maha. Kusjuures hommikul ei aidanud ka pühkimine, kuna õhk oli ülimalt niiske, siis isegi kojamees esimeses astmes ilma vihma sadamata aeg-ajalt nühkis akent.

Kas see mingi viga või Mercedes ongi selline, et peeglites tunneb vaid külma ja udust neil ükskõik? Igatahes paras jama oli sõita, sest olen harjunud sageli peeglitesse vaatama.
(20-05-2014, 10:08 AM)Soebralik Kirjutas: [ -> ]...
Kas see mingi viga
...

Tundub, et on viga. <+15 kraadi peab hakkama kütma ja +25 pealt välja lülima.

The heated mirrors have a thermostat on the rear of the mirror and when the glass temp is equal to or greater than 15C the circuit is closed and voltage from the door control module heats the mirror until the glass temp is equal to or greater than 25C.

Võetud siit:
http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...rrors.html

Seal ka mõned juhised veidi uuema isendi veaotsinguks.
Ma nüüd ei saanud päris täpselt seletusele pihta. Kui soojendus lülitub tööle temperatuuril +15 ja lülitub välja +25 kraadi juures, siis ma ei mõista seda.

Teiseks loen, et selle lause autor on sealt foorumist bännitud. Kas teadjat bännitakse?
(20-05-2014, 12:03 PM)Soebralik Kirjutas: [ -> ]Ma nüüd ei saanud päris täpselt seletusele pihta. Kui soojendus lülitub tööle temperatuuril +15 ja lülitub välja +25 kraadi juures, siis ma ei mõista seda.

Teiseks loen, et selle lause autor on sealt foorumist bännitud. Kas teadjat bännitakse?

Bännitakse neid, kes modele ei meeldi ühel või teisel põhjusel. Muu hulgas minu moodi targutajaid...Confused

Ma eeldan kirjaviga, kuna nii 124 kui 210 on minul jahedatel hommikutel peeglid ise puhtaks teinud. +15 on loogiline temperatuur iseenesest - sellest kõrgemal reeglina kondentsi ei esine. Kui kahtled, kontrolliNinja
Kui aga soojendus lülitub tööle, kui temperatuur on +15 või alla selle, siis ma mõistan tänast probleemi. Nimelt oli ka varahommikul soojem kui +15, mingi 16 - 16.5 kraadi oli.
Aga miks klaas niiskust ei tundnud? Või ei peagi tundma?
(20-05-2014, 12:11 PM)Soebralik Kirjutas: [ -> ]Kui aga soojendus lülitub tööle, kui temperatuur on +15 või alla selle, siis ma mõistan tänast probleemi. Nimelt oli ka varahommikul soojem kui +15, mingi 16 - 16.5 kraadi oli.
Aga miks klaas niiskust ei tundnud? Või ei peagi tundma?

Aga palju oli klaasipinna temperatuur ja palju peegli pinna oma? Kas päike salongi soojendama ulatas?

Kastepunkt on konkreetne temperatuur, mis muutub õhu temperatuuriga suhtelisena. http://agromet3.weebly.com/kastepunkt.html
Seega on teoorias võimalik, et Su auto peegli termostaadi jaoks oli juba +15 (ikkagi üsna eakas vidin), kuid tegelikult oli näiteks +13, midagi ja konkreetsel juhul oli kastepunkt näiteks 14. Auto arvates oli soe, tegelikult just piirialune temperatuur.

Aga kontrolli, kas Sul üldse vool peale tuleb ja kas element peegli taga ikka terve on.
Reaalne õhutemperatuur oli
+16 ... +16,5 vahel kella kuue ajal hommikul.
Eks näis, kui tuleb samuti väga niiske, aga natuke jahedam hommik. Kui ka siis ei kuivata, uurin edasi.