Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 210 Universaal 2,7cdi 02a Seisupidur.Korras!Lukku tema ex.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on seisupiduri joonist, kas on kuskil miski automaatne trosside pingutus? Uurin enne asja kui renoveerima hakkan. Tarvis tihti laevadel sõita ja seisupidur vajalik.Eusa_doh
Alusta ikka trumlist seest. Kui klotsid paika keeratud, siis alles tasub trosse kaeda.

Kasutamatusest kinnijäänud süsteemi puhul tuleb alustada lammtamisest ja trumlisisese hoovastiku liikumapanekust, enne pidurit võtma ei saa.
(20-05-2014, 08:15 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Alusta ikka trumlist seest. Kui klotsid paika keeratud, siis alles tasub trosse kaeda.

Kasutamatusest kinnijäänud süsteemi puhul tuleb alustada lammtamisest ja trumlisisese hoovastiku liikumapanekust, enne pidurit võtma ei saa.
Trossid liiga peal, kui trumli alt vaadata, laseks trossid järgi, timmiks klotsid paika ja seisupiduri kasutades lähevad trossid õige pinge alla, nii arvasin ma. Kuidas tagaistme all asuvat pingutit järgi anda?
(21-05-2014, 02:03 PM)kriipspois Kirjutas: [ -> ]
(20-05-2014, 08:15 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Alusta ikka trumlist seest. Kui klotsid paika keeratud, siis alles tasub trosse kaeda.

Kasutamatusest kinnijäänud süsteemi puhul tuleb alustada lammtamisest ja trumlisisese hoovastiku liikumapanekust, enne pidurit võtma ei saa.
Trossid liiga peal, kui trumli alt vaadata, laseks trossid järgi, timmiks klotsid paika ja seisupiduri kasutades lähevad trossid õige pinge alla, nii arvasin ma. Kuidas tagaistme all asuvat pingutit järgi anda?