Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Hetkeline ragin peale käivitust
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Sõidukiks siis MB 180 kompressor 105 kw 203
Sai vahetatud geneka otsas olev rihmaratas, mis tegi vähe häält.
Peale rihmaratta vahetust auto käivitamisel ja käima minemise hetkel hetkeline ragin/kõrin ca 1-2 sek ja siis kõik ok. Iga järgnev kohene käivitamine enam seda häält ei tee. Pikemalt seistes ca 3-4 h ja uuesti käivitades sama jama. Hääl tuleks justkui mootori ülemisest keskosast. Kas rihma peale panemisel võisime midagi valesti teha? Millest see rkõrin? Kõik arvamused teretulnud.

Tänud ette
Keti pinguti. Käivitades külmalt õlisurve madal ja kett lõdvem ja ragistab. Varsti võib ka keti puruks väänata ja seda tagajärge sa näha ei taha. Aga no muidugi seda häält võib ka muu asi teha
Pingutit lihtne kontrollida.Kork eest,kolvi ette polt st.teha süsteem jäigaks,ehk kogu aeg pinges olevaks.

Tänud kõigile
Alustan siis ketipingutist
Tere

Märgin ära, et olen värske MB omanik ega tea selle sõiduki kohta kuigi palju. Kui midagi rumalat küsin siis palun sellega arvestada. Võtsin rihma uuesti maha,et kontrollida, kas hääl tuleb ka siis. Tõsi ta on tuli kuid vaiksemalt. Rihma peale pannes ja hiljem käivitades tundub justkui kõrin tuleb hiljem kui varem käivitades. Samuti vaid hetkeks, kuid nüüd jõuab mootor juba korralikult tööle hakata. Kas rihma uuesti maha võtmine võis mõjutada midagi?Hiljem võid käivitada palju soovid probleemi pole.Pikemal seismisel sama. Teie arvamuste kohaselt võib viga olla ketipingutis, mis ongi tõenäone.Tänud selle info eest. Kas on võimalik ka muud moodi kontrollida ketpinguti vigasust. Mõtlen seda sellepärast, et kui osta uus ja vahetada see ja pärast ilmneb, et asjata kulutus ,siis kasutu investeering. Ja veel. Kus ketipinguti sellel mootoritüübil asub.Kapotialune tehnikat nii täis, et võib vaid oletada, et kuskil geneka taga. Selge on see, et kui tahad korras sõidukit tuleb investeerida. Ehk aitate rumalat.

Lugupidamisega
No kui sa rihmad maha võtsid ja hääl ära ei kadunud, siis rihmarulliku ja rihmade hääl ei saa olla. Millal sa viimati õlivahetuse tegid, värskem õli võib seda pingutit rohkem toimetada ja see hääl võib kaduda. Aga ei pruugi. Mina vahetaks selle pinguti enivei ära, maksab alla 100 EUR ja vahetuse teed ka ise ära. Igal juhul sa ei taha sinnamaale jõuda, kui kett järele annab.
Selge lähme parem kindlapeale välja.Teen selle pinguti vahetuse ära. Pole mõtet riskida.Õlivahetus oli aga sügisel nii, et liialt värske veel.
Tänud veelkord
Kas antud mootorile on mingisugune kindlaksmääratud läbisõit, alates millest võiks pöörata tähelepanu ketipingutile ja keti korrasolekule?
Kuidas ketipinguti vahetus üldse välja näeb?
Tere siis jälle

Ketipinguti sai vahetatud. Vana läks peos laiali.Kolb kukkus välja, vedru samuti. Paistab, et keegi eelmine oli selle kallal käinud, kuna korki oli silikoniga silutud. Eks siis paistab kas külmalt käivitades sama kuid kahtlen selles.

Juhtus aga väike apsakas. Enda viga LOLLUS
Nimelt ei võtnud ma akujuhet maha, kui genekat maha võtsin. Seda selleks, et puudub raadiokood. Geeka tagasi paigaldamisel läks juhe kergelt massi ja nüüd näitab armaturis tuli mittelaadimist. Mõõtsime ära genekas ei saa voolu peale. Kontrollisime ka kaitsmeid justkui oleksid korras. Võibolla on kuskil veel mingi konkreetne kaitse mis läbi kuid leida seda ei SUUTNUD.Vaadatud sa salogis vasakul olevaid,pakiruumis olevaid ja mootorikatte all vasakul olevaid kaitsmeid, kuid viga ei täheldanud. Aku juures ei olnud kaitsmeid näha. Oskate ehk anda nõu kuidas viga leida. Autoks siis ikka MB 2003 aasta 203 W 180 kompressor
Sai ka oma lollus parandatud. Nimelt pidavat kaitse olema installeeritud voolu juhtme sisse. Sai see juhtme jupp siis välja vahetatud.
Probleem aga hetkelise kõrinaga hommikuse käiviuse hetkel siiski jätkub. Nüüd läheb siis igaks juhuks ka õlivahetuseks, eks siis paistab mis saab. Kui kett omadega õtul oleks siis teeks see häält ju koguaeg. Tundub, et külmalt käivitades õlisurve madal. Kui oskab keegi veel nõuga abiks olla, siis oleks tänulik.
See auto vist õlisurvet ei näita? Või annab numbri ette küsida käivitamise ajaks?

Ehk enne lammutamist tasuks vaadata, palju see õlisurve tegelikutl on. Kuigi ketipinguti peaks jääma surve alla ka ilma õlita, siis alati seda ei juhtuvat.

Kui rõhk on olemas, kuid ragin siiski käib, on põhjus muus. Kui ragin kaob koos õlirõhu hilise tõusuga, on ragin vaid tagajärjeks, probleem on õlirõhu hilises tekkimises. Mida omakorda võib põhjustada mitu erinevat riket. Kuid neid kõiki ravitakse mootori lahkamisega.

Teoorias on võimalik, et kett on küll kulunud, kuid mitte veel sedavõrd, et lärmaks kogu aeg. Praktikas peaks säärase keti Lesven või mõni muu MB alal pädev koht tuvastama kergesti.

Tere

Mina siis jälle tagasi. Õlisurvet see sõiduk ei näita. Vahetatud sai õlifilter ja sisse täissünt. Sõitsin remondikohast tagasi ca 1 km ja parkisin sõiduki. Hommikul käivitades käis hetkeks kõrin läbi, kuigi vaiksemalt ja lühemaajaliselt, kui varasemalt. (Huvitav oli see, et varasemalt iga mootoririhma mahavõtmise korral see ragina moment, kas siis muutus varasemaks või läks hoopis hilisemaks, justkui oleks seos rihma mahavõtmisel ja raginal) Kuna tegemist automaatkastiga siis tavaliselt tegemist rahuliku sõiduga. Märgiti ära, et ehk tuleks korraks kõrgemate pööretega sõita, et surved korralikult üles võtaks. Kas sellest võib abi olla? Üks küsimus veel. Palju õli nimetatud mootorisse läheb? Kuna õlivarras puudub ja selle asemel on lihtsalt kork, oleks seda hea teada. 5 liitrit sai valatud.
(21-05-2014, 09:16 AM)Laastu Kirjutas: [ -> ]...
Üks küsimus veel. Palju õli nimetatud mootorisse läheb? Kuna õlivarras puudub ja selle asemel on lihtsalt kork, oleks seda hea teada. 5 liitrit sai valatud.

Kas autolt õlitaset küsida ei saa?

Üldiselt on asi väga paha, kui õlisurve tekitamiseks peab piirajani paarutama.

Enne edasist arvamist tasub leida remondikoht, kus saab eraldi manomeetriga mõõta ära õlisurve mootori käivitamisel. Siis on näha, kudias rõhk tõuseb ja kuhumaale pidama jääbWink
No menüüst saad küsida, kas on õli piisavalt ja kui liiga vähe on, eks ta siis annab lõpuks teada Big Grin
Veel üks küsimus.
Kuna tegemist kpmpressoriga siis arvatavast kuulub ka selles mingil ajal õli vahetamisele.Kuidas aga seda tehakse. Kuidas see õli välja lastakse ja sisse valatakse. Kuskil peaks selleks avaus olemas olema aga kus ?