Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure 3,0TD 108kw mootoriga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootor w124 peal 89 aasta mudel.
Külmalt käivitade kõik ok, minut paar töödanud hakkab jubedalt tossama, mingi aeg hakkab ka tühikäigul puterdama, tulemuseks veelgi suurem hallikas pilv auto taga. 2000 pöörde juures kaob tossamine täielikult. Samuti mootori õli tarbimisega kõik korras. Milles viga võiks olla?
Ettetänades Elvo.
Kas lagiseb kõvasti, pihustid võivad läbi olla.
lagin algab siis kui tossama hakkab ja lõppeb kui pöörded 2000 peale tõsta. Ise mõtlesin ka pihustite peale,kummaline lihtsalt et külmalt käivitub väga hästi.
(27-04-2014, 05:48 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Kas lagiseb kõvasti, pihustid võivad läbi olla.

Kas tossamine lõpeb, kui keerata süüde korraks välja ja kohe sisse tagasi nii, et mootor seiskuda ei jõua?

Pihustid kulunud, mootor hõre, pritse hiline...Icon_rolleyes
(28-04-2014, 08:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas tossamine lõpeb, kui keerata süüde korraks välja ja kohe sisse tagasi nii, et mootor seiskuda ei jõua?

Pihustid kulunud, mootor hõre, pritse hiline...Icon_rolleyes

Tossamine tõepoolest lõppeb natukeseks ajaks ja seejärel suureneb vaikselt, kuni mootor hakkab taas lonkama.

mul oli nii, et nii kaua kui küünlad olid järgi oli kõik hästi, käis ilusti, siis vahepeal samuti hakkas puterdama, nii kaua kuni mootor sai töösoojaks ja siis käis ilusti. mul oli viga pihustite liiga suures surves, seega võib sinul ka viga olla pihustites, mul maksis 6 pihusti kontroll+ seibid ja regull 60 euri.

Ehk on abiks.

Kaido
Sel mootoril pihustite tehasesurve vist 130. Kas keegi oskab kommenteerida, mida täpselt muudab surve alla toomine ja miks mõju avaldub just mitte veel täielikult soojenenud mootoriga?

Süüte sisse-välja keeramine näitab, et koos eelsüüteküünaldega käib mootor OK ja kui küünlad järelt ära, siis mitte.