Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kasutame automaati õigesti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
:help:
Asi tegelikult selles, et ostsin endale paar kuud tagasi automaat kastiga e 230 w124
Kuna ise kasutan automaatkasti esimest korda, siis ei ole päris kindel et toimin sellega õigesti.

nt. Maanteel möödudes kas KD kasutamine on kastile väga kurnav? Või võiks kasutada selles spordi sisse lülitamist, et ta siis käigu alla tõmbaks ja kui möödasõit tehtud sport välja. Mõtlen et kas selle spordiga võib niimoodi korraks lõksutada? Veel näiteks kas valgusfoori taga panna neutralile? Kas sõidu ajal võib D-lt 3 lülitada või isegi 2 või vastupidi(vist võib)?

ühesõnaga sellised automaat kastiga seotud asjad isegi need mis tunduvad sulle elementaarsetena.

Tänan vastuste eest parema homse nimel.
see... S (nagu Sport) on tegelikult STANDARD ja E (nagu...jah) Economy on siis öko värk. Spetsid teavad täpsemalt sellest rääkida, aga pikalt ummikus või punase taga väntan ka mina käigu teinekord neutraali peale (kui tõesti minuti-3 jagu passimist ees ootab).
Lugesin kuskilt, et liikumise pealt Neutraali peale võib lülitada, käiku aga niisama sisse ragistada ei soovitata.
Kui tahad autot veel kaua kasutada, siis sõida D'ga ja suhtu temasse nii nagu sa soovid, et sinusse suhtutaks! Wink
aga kui liikumise pealt neutraalile panna, siis on see sama mis auto pukseerimine, minuarust ei toimu õlitust....
võid rahullikult käiguga pidurdada libedal D pealt kangi tömmata 3-2 võid ka kiirendada ise käiku lapates 2-3-D lihtsam ju manuaal siis osta kui käike tahad lapata. jõudu kasutamata laseb kangi liigutada kuhu vaja kui pead juba jõuga kangi liigutama siis seda teha ei saa( sõiduajal D- N pealt R peale)
Markko Kirjutas:võid rahullikult käiguga pidurdada libedal D pealt kangi tömmata 3-2 võid ka kiirendada ise käiku lapates 2-3-D lihtsam ju manuaal siis osta kui käike tahad lapata. jõudu kasutamata laseb kangi liigutada kuhu vaja kui pead juba jõuga kangi liigutama siis seda teha ei saa( sõiduajal D- N pealt R peale)


asi pigem selles et kui libedal driftida või midagi pullida siis vältimaks automaatset käiguvahetust teha seda 2-ga ja siis üles kui vaja.

A kohapeal KD panna ei ole ikka ka normaalne ju???
Mercedes-Benz automaatkastiga võid enamvähem kõike teha. MIna näiteks linnavahel kickdowni kasutan üldse vähe, tõmban just kangi endaga käigu alla - siis pöörded ei lähe löakke ja asi palju ohutum. Talvel libedaga võib põhjagaas kickdowniga liiga ohtlikuks muutuda
Rahulikult D käiguga koguaeg sõitnud.Miks peakski üldse linnas kickdownima,pole ju mingit põhjust ja vajadust kui just rullnokka ei taha mängida ja hirmasti nõeluda autode vahel.Vahest olen ka linnasõidus kolmandat sees hoidnud,hoiab auto erksamana.

P.S. Selle jaoks on ASR,et kickdown ohtlikuks ei muutuks.
Karl Kirjutas:P.S. Selle jaoks on ASR,et kickdown ohtlikuks ei muutuks.
P.S sellejaoks on ESP ikka:tongue:
vahepeal tahaks ikka rullnokka panna mootor selleks nagu võimaluse annab
timo999 Kirjutas:vahepeal tahaks ikka rullnokka panna mootor selleks nagu võimaluse annab

2.3 L on õige rullnoka panemiseks liiga suur Confusedmash:
Markko Kirjutas:
Karl Kirjutas:P.S. Selle jaoks on ASR,et kickdown ohtlikuks ei muutuks.
P.S sellejaoks on ESP ikka:tongue:

Ära uhkusta oma ESP-ga,vaata mis autost jutt on.:evil::bigsmile:
Jutuks oli veel,et E.ehk economy peal võtab masin kohalt teise käiguga.Aga muidu hommikul käik sisse ja õhtal käik välja.Sõida nagu trollibussiga.:lol:
meego Kirjutas:http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=34645#283082 ka veits "õpetusi":bash:

Päris huvitav jutt seal. kuid see vist paar aastat vana ja enamus arvamusi see , et lased kasti kokku ja siis remont kallis mis kallis. Ja lõppkokkuvõttes ongi kaks erinevat arvamus lahet kes on ühe kes teise asja poolt.

Aga kas MB kast õlitab ennast kui u. 80 km/h peal N panna ja kui D tagasi kas saab siis kiirusest aru ja ei arva, et oleks vaja panna esimene käik nagu seal teises foorumis kirjas???
Omal on paar korda juhtunud nii et kogemata D pealt N peale läinud ja siis olen vaikselt tagasi D peale lülitanud ja käigu on ilusti sisse lülitanud
timo999 Kirjutas:Aga kas MB kast õlitab ennast kui u. 80 km/h peal N panna ja kui D tagasi kas saab siis kiirusest aru ja ei arva, et oleks vaja panna esimene käik nagu seal teises foorumis kirjas???

niikaua kui mootor töötab niikaua ka õlitus toimib.
vanadel toimib ilma mootorita ka.
vanad on siis need ilma elektroonikata 80ndate kastid. sääl teine pump veel õli ringi uhamas, kardaanilt saab vunki.
sealt siis ka need 'Mercedes-Benz käimavedamise legendid', mida pooled usuvad ja teine pool ei usu ja need kes teavad, ei kirjuta auto24ja :)

uuemate kohta ma aga ei tea :)
Käivitamisejutt on iseenesest täitsa purustatud müüt, niiet käivitub küll.
kalev Kirjutas:Käivitamisejutt on iseenesest täitsa purustatud müüt, niiet käivitub küll.

Jepp,proovitud ja toimib.
Karl Kirjutas:
kalev Kirjutas:Käivitamisejutt on iseenesest täitsa purustatud müüt, niiet käivitub küll.

Jepp,proovitud ja toimib.

4matic´u puhul ei toimi! Proovitud!
Lehti: 1 2