Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Huvitab kas sobib mootor ja kast w124. 300td 92a 500SEL peale 92a ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere !
Oman suurt muret w140 500SEL 92a mudeliga , probleem jargmine taguminekaik edasi k6ik 4 lahvad hasti 6li kastis tume kuid ilma metalli puruta
ja kuidas probleem tekkis ei tea kuna sai auto niiviisi soetatud .omab 120.000km idee tekkis jargmine :panna peale w124 300turbodiisel r6 108kw automaat 92a

siin link kogu autost mille oli plaan soetada ja sealt k6ik vajalik t6sta 500sel peale

http://www.milanuncios.com/mercedes-benz...802786.htm

panen siis ka enda auto lingi siia

http://www.milanuncios.com/mercedes-benz...878866.htm

Tahtis asi see , et idee ei tekkinud niisama kuna kunagi ammu nagin tuttaval samalaadset kombinatsooni ,et oli w140 kerele t6stetud 124 300diisel peale 83kw ja ka oli automaat

Kusimus jargmine kas mootor koos kastiga istub paika ja kas kasti pikkus paras v6i vaja suuri modifikatsoone >?????
(19-04-2014, 09:14 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Mootor koos kastiga on ju mõõtmetelt sama mis 350td aga on vaja mitmeid kinnitusdetaile vahetada ja elektriga tuleb veidi jamada.

Suured tanud ! seda ma m6ttes ootasingi arvan et kinnitustega ja elktriga saab kah hakkama
(20-04-2014, 09:17 PM)andrjuuhin Kirjutas: [ -> ]
(19-04-2014, 09:14 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Mootor koos kastiga on ju mõõtmetelt sama mis 350td aga on vaja mitmeid kinnitusdetaile vahetada ja elektriga tuleb veidi jamada.

Suured tanud ! seda ma m6ttes ootasingi arvan et kinnitustega ja elktriga saab kah hakkama

nii toomahuna vaadates selle r6 3,0 td pigaldamine paari tunni too v6i kinnituste ja elektriga peaks tookoda nii kuni 2 paevaga hakkama saama ?
Oleks su S juba rida mootoriga, oleks kogu elu suht lihtne, V mootorilt R-ile üleminek toob kaasa omajagu jamamist ja ajakulu. Tõsi, on teostatav, tõsta maksimaalselt bensaka andureid dislale külge ja ei jää armatuur ka nii punane Eusa_drool
(21-04-2014, 07:10 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Oleks su S juba rida mootoriga, oleks kogu elu suht lihtne, V mootorilt R-ile üleminek toob kaasa omajagu jamamist ja ajakulu. Tõsi, on teostatav, tõsta maksimaalselt bensaka andureid dislale külge ja ei jää armatuur ka nii punane Eusa_drool

probleem jargmine et 5,o on kastiga jama taga kaik jamab ei lahe sisse ja 6li kah must nii sai ostetud ja tuligi idee osta w124 3,0td ja sealt t6sta k6ik umber ja v8 kast koos k6ige jamaga maha muua nii et kui tooksin selle w124 oleks kapotialune tuhi ja valmis tegemiseks on veel mingeid haid ideid soovitusi????
(21-04-2014, 07:28 PM)andrjuuhin Kirjutas: [ -> ]probleem jargmine et 5,o on kastiga jama taga kaik jamab ei lahe sisse ja 6li kah must nii sai ostetud ja tuligi idee osta w124 3,0td ja sealt t6sta k6ik umber ja v8 kast koos k6ige jamaga maha muua nii et kui tooksin selle w124 oleks kapotialune tuhi ja valmis tegemiseks on veel mingeid haid ideid soovitusi????

Tee kast korda või osta töökorras kasutatud kast.
(22-04-2014, 09:52 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(21-04-2014, 07:28 PM)andrjuuhin Kirjutas: [ -> ]probleem jargmine et 5,o on kastiga jama taga kaik jamab ei lahe sisse ja 6li kah must nii sai ostetud ja tuligi idee osta w124 3,0td ja sealt t6sta k6ik umber ja v8 kast koos k6ige jamaga maha muua nii et kui tooksin selle w124 oleks kapotialune tuhi ja valmis tegemiseks on veel mingeid haid ideid soovitusi????

Tee kast korda või osta töökorras kasutatud kast.

Nagu piltidelt aru saada siis asun hispaanias ja siin selle kast mega kalllis nii700euri + vahetus oma 200 kindlasti see sipa kallis ja 300td oleks suht ekonoomne ja nagu naha siis selle w124 saaks kah odavalt katte mulle ju selle w124 pealt vaja mootor kast ja m6ned veel jubinad ulend auto saab maha muua v6i kui veab isegi paigaldamise eest tasuda sellega
teema lukku!