Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 esituli jamab?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem nimelt selles, et w124 juhipoolne gabariit põleb väga ähmaselt ja kaardilugeja oma põleb ilusti. Armatuuris põleb ka gabariitide kontroll-lamp valikuliselt, kuidas ise arvab. Kust viga otsida?
Kas pirni pesa reflektorisse suruv vedru on korras ja kinni? Meie omal on see vedru pooleks ja gabariit ei saa alati korralikku massi.

Teise võimalusena halb kontakt pesas või pistikus (kah olnud).
aitähh, uurin asja
see gabariiti hoidev konstrui on üks haigemaid leiutisi.
ma oma autobahni vedrustusega kohalikel teedel saan iga kuu neid tagsi toppida, kuigi kõik justkui terve.
uurisin asja ja selgus järgmine: see et armatuuris vahepeal gabariitide kontroll-lamp põles tuli sellest, et üks tagumistest gabariitidest ei saanud vahepeal lihtsalt ühendust (oksüdeerund pirn). esitulega oli see jama, et see tuli mis ei töötanud korralikult oli lihtsalt liiga lahja, originaalis peaks ees vist 4W olema see pirn aga oli mingi vapsee huvitav pirn, esimest korda nägin üldse siukest...
kas see tulede kontroll-lamp kontrollib ainult gabariite? või midagi veel?
Kõik sõidutuled, tagurpidikäigutuledes ma kindel pole (mu autol ei tööta :biggrinSmile Miski suurema tarbia järgilükates hakkas ka vahest põlema, näiteks takso raadiojaama kasutades.
Täpselt nii nagu Laur ütleb. Isegi võimenduse ja bassikõlari või lisastopptule endapoolsel paigaldamisel võib juba saada tagasilööke armatuuril süttiva tulukese näol.
Mul ilmnes nüüd selline asi, et armatuuris olev tulede kontroll-lamp hakkas suvaliselt vilkuma (vahest põleb ja vahest kustub). Parim lahendus on vist see lapm sealt üldse välja võtta. Igatahes kontrollisin üle, kuskil prinid lahti ei ole, isegi kui juhtub, et kontroll-lamp ei põle, siis kõik ülejäänud tuled töötavad ilusti. Tahtsin küll seda süsteemi kuidagi korda saada aga pasitab, et tuleb kontrollpirn ikka välja keerata. Lähen nüüd uurin mõnest teemast kuidas kellasid armatuurist kätte saab.
Soovitan sul proovida sõitta kord ainult gabariidid, kui siis midagi ei juhtu, siis udukatega, seejärel pooltuledega. Saad vähemalt aimu kus miski logiseb.
Pirn välja on küll ...... ,ma parem ei kommentaaari.

mul oli viga katkistes numbritulede juhtmetes, pagassi hinge juurest olid katki, kord sai ühendust ja siis jälle mitte.
no enne seda, kui ta ei vilkunud põles ta pidevalt, imselt jama gabariitidega, sest nii kui esimese nõksu tulenuppu keeran, läheb ka kohe kontroll-lamp põlema. (pirnid on kõik terved) Olen sinna erinevate võimsustega pirne proovinud, ei aita ka see.