Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Õlisurve tuleb hilja üles.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Olen siit foorumist otsinud aga oma probleemile sarnast lahendust ei ole veel leidnud.
Asi ise selles, et kui mootor on seisnud mingi paar tundi või rohkem, siis peale käivitamist võtab aega oma 10-12 sek, et õlisurve üles tõuseks. Survel ise pole häda midagi, külmalt viskab seieri põhja st üle 3, soojalt kõõlub seal 1,8-2 kandis. See probleem esineb mootril 190E 2,0.
Teisel autol 190E 1,8 tõseb surve peale käivitamist vähemalt 2 sekundi jooksul.
Kas kellegil on ka olnud sellist surve tõusu viivitust, siis milles viga oli. Või kas keegi, kel on MB mootorite remondiga rohkem kogemusi oskaks õelda, kust viga otsida. Kas viga võib olla õlipumbas või miskis muus agregaadis.

Sai see mootor mingi aeg tagasi lahti võetud. Muud viga ei tuvastanud, kui et see detail https://www.eparts.ee/catalog/#brand:74/..._101/tab:1
oli puruks ja selle tükid olid õlivõtu ava ees. Nüüd mootor koos ja surve tuleb normaalselt üles.
Tubli, et põhjuse välja selgitasid ja kõrvaldasid.

Erikiitus selle eest, et foorumis teada andsid.Thumbsup

Madala või aeglaselt tõusva õlisurve põhjusi võib olla mitmeid. Võtturi ummistumine on üks neist.
Tere ka minu poolt. Mu autol sama jama et vabade pööretega surve langeb lausa 1 peale ja mootor hakkab värisema nagu nukkvõll jääks kinni. Eelnevalt muidugi sai mootorit ka remonditud nukkvõlli, nookurite ja õlifiltri vahetus. Testriga kontrollisin õlisurveanduri voolu peale tulemist ja sain 20-18v (kõigub). Ei tea kui palju peaks peale voolu tegelikult tulema et õlisurveandur hakkaks tööle. Ise arvan et 24-18v.
Täna käisin kontrollimas voolu peale tulemist kuna seier ei tõuse ültse ja sain 13v. Arvan et mingi aju nöögib. Tahaks ka abi saada.
Autos ju pardapinge ongi kusagil 14V töötava mootoriga. Kuidas sa need kõrgemad pinged said, ei tea.
On kuulda olnud, et need andurid kipuvad vahel õhtale minema. Aga eks targemad kommenteerivad rohkem aga kasuta otsingut.
(14-06-2014, 01:21 AM)rayaju Kirjutas: [ -> ]Tere ka minu poolt. Mu autol sama jama et vabade pööretega surve langeb lausa 1 peale ja mootor hakkab värisema nagu nukkvõll jääks kinni. Eelnevalt muidugi sai mootorit ka remonditud nukkvõlli, nookurite ja õlifiltri vahetus. Testriga kontrollisin õlisurveanduri voolu peale tulemist ja sain 20-18v (kõigub). Ei tea kui palju peaks peale voolu tegelikult tulema et õlisurveandur hakkaks tööle. Ise arvan et 24-18v.
Täna käisin kontrollimas voolu peale tulemist kuna seier ei tõuse üldse ja sain 13v. Arvan et mingi aju nöögib. Tahaks ka abi saada.

Mõõda uuesti ja jälgi multimeetri vahemikku! 20V auto madalpingesüsteemist on ikka väga palju...Paranoid
Mõõtsin uuesti ja sain 7v. Kui voolupinge tuleb madalama pingega peale siis õlisurve andur ei tööta ka 100%-liselt (ma arvan nii Icon_rolleyes). Osut jäi 2 peale.
Võta ots anduri tagant ära, siis peab 3 bar-i olema ja juhe massi pannes peab olema 0 bar-i.
Mul ka õlisurvega probleeme, kus w 124 300d 100kw seda andurit otsida.
Tühi käigul surve 0 pöördeid annad tõuseb.
Surve kukkus sõidupealt ja kui õlivõtu ummistust otsida, kas tuleb kaan alt votta või kuidas.