Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 E220, 1994, ReinoL
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mõtlesin ka oma autost lõpuks teema teha. Ühel vihmasel oktoobrikuu pärastlõunal ma ta ära tõingi.
[Pilt: 2013-10-18_17copy.jpg]
Andmed: Mudel - E220
Mootor - 2,2 liitrit 110 kW, bensiin
Käigukast - manuaal
Läbisõit: 285 000
Varustus:
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
2x turvapadi
Signalisatsioon, käigukangi lukk
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Katuseluuk (elektriline)
Peegel kaassõitja päikesesirmis
Helehall tekstiilpolster
Helehallid tekstiilmatid
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Salongis pole kunagi suitsetatud
Originaalmakk (kassetikas)
Elektriline antenn
Taha paigaldatud suuremad kõlarid ja võimendi
Plekkveljed 15 ", ilukilbid
Udutuled (eesmised, tagumine)
Tulede korrektor


[Pilt: 2013-10-19_16.44.10.jpg]
Väljanägemine peale esimest pesu.

Alguses välja tulnud vead: Autol leidus värvikihi all üleskobrutanud kohti (näiteks esiklaasi raamil ja katuseluugi ääres)
Esiklaasis oli läbiv mõra, mis ei seganud vaatevälja.
Sumpa viimane pütt plörises korralikult ehk roosteuss oli temaga oma töö juba teinud.
Rehvid, mis olid all, neil oli heal juhul millimeeter mustrit.
Istmed olid üsna laigulised ja esimesed tekstiilmatid veidi pruunikad.
Stange tagumises nurgas oli mõra.
Kapotimärk logises veidi.

Muidu üldmulje oli suhteliselt hea, autol minekut oli ja kere oli kõva.

[Pilt: IMG_9098.JPG]
[Pilt: IMG_9112.JPG]

Ning siis saabus see hetk, kui sai vaikselt raha autosse laduma hakata. Enne selle algust murdus Statoili pesulas kapotimärk ära, mõtlesin, et läheb proovib õnne ja nii ma 10 päeva hiljem saingi endale Silberist koos paigaldusega uue märgi.Eusa_dance
1. detsembri lähenedes sai soetatud korralikud talverehvid, vahetatud esiklaas, toonitud tagumised klaasid, paigaldatud uus tagumine sumpa pütt, mis jõudis vahepeal alt kukkuda, vahetada õli ja filtrid ja nii W124 jaoks 2013 aasta lõppeski.

[Pilt: IMG_9675.JPG]
Jaanuari alguse seisuga

Jaanuaris lasin teha salongis keemilise puhastuse, mis tegi istmed ning helehallid tekstiilmatid täiesti puhtaks. Keemilisest välja sõites viis teekond kohe Automaailma, kust ma uued kummimatid talviseks perioodiks ostsin, et heledaid tekstiilmatte säästa.

[Pilt: IMG_0149.JPG]
Stiilinäide puhastest istmetest ja toonklaasist

Saabus Eestisse külmalaine, kuid Mercedes-Benz läks ikka -25 kraadiga ilusti käima.
[Pilt: IMG_0138.JPG]
Muidu poleks ta siia pildile jõudnud

Veebruari lõpus hakkas meeleheitlik valuvelgede otsimine, kuna soov oli leida võimalikult soodsad 16 või 17 tollised veljed.

[Pilt: IMG_0158copy.jpg]
200 eurot vaesemana sain endale 16 tollised AMG veljed, koos 205 laiade rehvidega

[Pilt: IMG_0163copy.jpg]
Väljanägemine koos valuvelgedega

Nüüd kevade loodetavasti lõpliku saabumisega on plaanis järgmisel nädalal vahetada tagumised amordid, tagumised pidurikettad + klotsid kontrollida käsipiduri trossi ning klotse ning vajadusel need vahetada.

Mida veel välja tuua on kütusekulu, maanteel 100-ga cruisides tuleb kütusekuluks 6,5, linna kütusekulust ei hakka parem rääkima, kuna linnavahel olen ma suhteliselt raske jalaga ja nii see kütusekulu kahekohaliseks kasvab ka ilusti.

Väike küsimus suurele ringile, ega keegi ei tea, kust saaks W124-le kaitsmed, kuna siin on need liiduaegsed pulgad ja hea meelega uuendaks kogu kaitsmekarbi ära, kuna neid läheb vähemalt üks kuus läbi, kuna nad on üsna vanad ja oksüdeerinud.
Ilus neli, sügisel ka otsisin omale kaitsmeid, ma sain omale fixusest. Võtsin viimased kaks karpi ära Icon_biggrin
Ma arvan, et neid tekkind sinna juurde.
Kindlasti leidub neid pulkkaitsmeid igas korralikus autotarvete poes. Oleksid sa Tallinnas, saadaks kohe MB varuosade poodi, kuid Tartus panusta Fixuse ja Automaailma peale.
Minu meelest ka täiesti viisakas masin. Aga see toonklaas on küll hirmus. Ilma toonita pildil on auto palju ilusam. Sedaanil niimoodi tagaukseklaas tindiks panna ei sobi minu meelest kohe mitte. Soovitaksin tagaustelt prügikotid maha tõmmata ja mingi heledam toon panna, et üleminek ei oleks nii terav. Nt max 50ne kile tahaustele ja 70ne ette. Või kui ette ei tihka tooni panna, siis 70ne taha. Selline klassikaliselt ilus masin vajab delikaatset lähenemist.
Toonklaasi puhul on asi alati maitses ja taotluses, mida keegi soovib sellega saavutada. Ennast väga see 05-ne toon ei häiri, pigem häiris varem akvaariumiga sõitmine. Mõtetes on olnud muidugi 70-se tooni panemine esimestele külgakendele, aga eks vaatab, mis mõtted kevadtuul lõpuks pähe toob. Üleminek oleks muidugi veidi sujuvam, kui hetkel.

Käisin Fixuses ka ära ja kaitsmeid oli. Võtsin kolm karpi, et siis ei pea lähiajal enam poodi külastama ja vahetasin kogu kaitsmekarbi kaitsmed ära. Hoopis ilusam kohe.

Homme läheb siis auto kanali peale ja lähevad vahetusse tagumised pidurikettad, klotsid, käsipiduritross, käsipiduriklotsid ja tagumised amordid.

Hea, et asju meenub siia kirjutades. Äkki leidub kellegil päiksesirmi seda plastikust kinnitust, mis laes on. Pole algusest saati kõrvalistuja pool seda olnud, eelmine omanik oli sinna saiaklambrist hoopis midagi leiutanud, aga see ei talu kriitikat. Niiet, kui kellegil on seisev W124 ja laes on üks terve helehall päiksesirmi klamber, siis võib mulle kirjutada.
kuidas roostega lood praegu on ?
eelmisel aastal kui k'isin seda autot vaatamas , oli ta mitte kõige paremas korras ja veasid oli niipalju et kordategemine oli mõtetu. äkki keegi investeeris sisse mõnituhat euri ?
(12-04-2014, 12:48 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kuidas roostega lood praegu on ?
eelmisel aastal kui k'isin seda autot vaatamas , oli ta mitte kõige paremas korras ja veasid oli niipalju et kordategemine oli mõtetu. äkki keegi investeeris sisse mõnituhat euri ?

Roostega on olukord selline, et mina olen roostet leidnud ainult aknaraami ümbert, mis on värvi alune rooste, ukselinkide juures veidi ning katuseluugi ääres. Ta pole salongist välja tulnud auto, et rooste puudub ja veel selle hinna juures, mis ma ta sain, ei saagi ideaalsust loota. Liikluses näeb igapäevaselt kordades hullemaid masinaid liikumas. Praegu on ta selline igapäevasõiduk ja selle juures on peamine, et ta viiks mind punktist A punkti B.
Kena näha oma kunagist autot liikumas.
Minult läks müüki 2 aastat tagasi kiirmüügihinnaga (osta.ee kaudu) ja siis olid vigadeks siin teemas nimetatud pindmine rooste, nurgast lekkiv esiklaas, surnud katalüsaator ja minimaalne õlileke ilmselt plokikaane tihendi vahelt (õli vahetuste vahel juurde ei valanud).