Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Xenonide paigaldusega kaasnenud probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
v6sa Kirjutas:Oda-oda. Ärge nüüd ära segage ohmuseadust ja reaalse auto pardapinget.

Üks on väga konstantne valem, mis paneb paika suhted.

Teine sõltub väga mitmest asjast. Kaasa arvatud muust tarbimisest.

Kas keegi tegelikult TEAB, mille (pinge või voolutugevus) see märgutuli reageerib? Mina olen aru saanud, et reageerib erineval poolel tekkiva võimsuseerinevuse peale, see aga viitab voolutugevuse mõõtmisele. Või eksin?
Oi oi, ei oskagi enam midagi kosta Big Grin Võin vaikselt sosistada, et ka reaalses autos toimib oomi seadus kui seda kasutada osata! Ka see muu tarbimine käib oomi seaduse alla. Aku tuli ehk on pinge järgi sul ainult, muud pinge kõikumised ei ole normaalsed, kui väga keeruliseks minna, siis tõpoolest on olemas ka voolutoime lülitused ja skeemid kus tõesti on pinge nn. kõikuv ja vool konstante, aga see on autost pisut kaugem teema. Jansa on igastahes õige asja jälil Wink
Natuke valesti saadi mu mõttest aru.Confusedilly:

Loomulikult on ohmuseadus alalisvoolu alustalaks. Ja selle alusel saab oodatavaid voole-pingeid-takistusi arvutada. Aga reaalses masinas võivad korrodeerunud liitmikud/purunenud juhtmekiud/ebapädev remont/... tekitada olukorra, kus ohmu seaduse alusel arvutatu ja tegelikkus kokku ei lähe. See ongi rikkeotsingu aluseks, sest teoreetiliselt peavad ohmu seaduse ennustus ja tegelik multimeetri näit ikkagi kokku minema... Reeglina meie vanadel ja "asjatundjate" (nagu mina näiteksWink remonditud masinatel ei kipu need kaks numbrit eriti kokku minema.

Seda, et rikkelamp on tundlik, olen juba märganud. Aga ehk keegi elektriga sina peal oleva suudab välja selgitada, kas ta reageerib igale üksikule pirnile või kuidagi ahelate kaupa?
Lehti: 1 2